Przetargi.pl
Modernizacja osady Leśnictwa Ustronie

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2015-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szubin.torun.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja osady Leśnictwa Ustronie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy polegających na modernizacji osady leśnej położonej w miejscowości Niedźwiady 27 , 89-200 Szubin, (siedziba Leśnictwa Ustronie), działka ew. 3078 obr. ew. Niedźwiady, gmina Szubin. Zakres zadania obejmuje rozbudowę i remont budynku mieszkalnego - leśniczówki, rozbiórkę trzech budynków gospodarczych, kompostownika betonowego oraz nieczynnego zbiornika na ścieki, budowę budynku gospodarczo-garażowego , wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu, m.in. utwardzenie terenu kostką brukową, wykonanie ogrodzenia, montaż bramy we wiacie gospodarczej. Ogólny zakres robót obejmuje: I. Rozbudowa i remont budynku mieszkalnego: istniejący budynek mieszkalny murowany z cegły, parterowy z poddaszem użytkowym, całkowicie podpiwniczony, kryty dachówką ceramiczną, powierzchnia użytkowa 175,96m2, pow. zabudowy 129,72m2. W ramach rozbudowy budynku planuje się dobudowanie wiatrołapu przed wejściem głównym do budynku oraz rozbudowę części służbowej o przedsionek z pomieszczeniem gospodarczym, wc dla klientów oraz powiększenie kancelarii leśniczego. Projektuje się rozbudowę w technologii tradycyjnej, murowanej o część jednokondygnacyjną niepodpiwniczoną , dach dwuspadowy, deskowany, kryty dachówką ceramiczną. Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wod-kan, c.o. Instalacja c.o. zasilana będzie z istniejącego kotła. Fundamenty budynku stanowią ławy żelbetowe. Ściany fundamentowe gr. 25cm wykonane z bloczków betonowych izolowane powłoką z mas bitumicznych. Ściany przyziemia z bloczków z betonu komórkowego gr. 24cm, ścianki działowe w systemie suchej zabudowy z izolacją termiczną wełną mineralną z pokryciem obustronnym płytami GKB. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny o wymiarach 25x24cm. Posadzka na gruncie wraz z izolacją termiczną ze styropianu oraz przeciwwilgociową z papy oraz folii. Wykończenie posadzek z płytek terakotowych. Stolarka okienna oraz drzwi zewnętrzne z drewna klejonego, drzwi wewnętrzne płytowe. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne oraz gładzie gipsowymi, malowane farbami akrylowymi. Więźba dachowa drewniana, pokrycie dachu z dachówki ceramicznej karpiówki na deskowaniu pełnym i podkładzie z papy. Obróbki blacharskie oraz orynnowanie z blachy ocynkowanej powlekanej. Ściany zewnętrzne docieplone styropianem, tynk zewnętrzny mineralny malowany farbami silikonowymi. Schody betonowe na gruncie, wykończone okładziną z płytek klinkierowych, nad schodami zadaszenie z płyt poliwęglanowych. Powierzchnia użytkowa wiatrołapu przed wejściem głównym wynosi 3,60m2, Powierzchnia użytkowa rozbudowy części służbowej wynosi 25,22m2 Ogólny zakres prac remontowych w istniejącym budynku mieszkalnym - leśniczówce. - wykonanie izolacji fundamentów, - docieplenie ścian zewnętrznych, wykonanie nowej elewacji, - częściowa zmiana układu pomieszczeń na parterze, - wymiana stolarki okiennej na okna z drewna klejonego, - demontaż okładzin ściennych z paneli PCV, naprawa tynków ścian i sufitów, malowanie, - wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, - wymiana wewnętrznych schodów drewnianych, - wymiana paneli podłogowych i okładzin z płytek ceramicznych w pomieszczeniach na parterze, - remont łazienek - wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych, częściowa wymiana przyborów sanitarnych, II. Budowa budynku gospodarczo-garażowego i wiaty Ogólny opis projektowanego budynku: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku gospodarczo-garażowego wolnostojącego, parterowego niepodpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej z gazobetonu, ściany grubości 24 cm na ławach fundamentowych oraz ścianach fundamentowych z bloczków betonowych. Nadproża żelbetowe z belek prefabrykowanych, wieniec żelbetowy monolityczny. Posadzka betonowa zbrojona siatką stalową. Tynki wewnętrzne cementowo-wapienne malowane farbami emulsyjnymi. Stolarka okienna z PCV, drzwi zewnętrze stalowe. Bramy garażowe segmentowe uchylne z napędem elektrycznym. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne oraz akrylowe cienkowarstwowe barwione w masie. Więźba dachowa drewniana, dach dwuspadowy o pochyleniu połaci dachowych 250 Pokrycie dachu z blachodachówki. Sufit podwieszany mocowany do konstrukcji dachu z blachy trapezowej T12 w kolorze białym. Podbitka okapu wykonana z desek boazeryjnych gr. min. 16mm. Orynnowanie oraz obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej. Budynek wyposażony w instalację elektryczną. Zasilanie z tablicy zalicznikowej budynku mieszkalnego. Budynek gospodarczo-garażowy składa się z garażu dwustanowiskowego oraz dwóch pomieszczeń gospodarczych. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 64,68m2, powierzchnia zabudowy 76,07m2, kubatura 258m3. III. Zagospodarowanie terenu: - utwardzenie kostką betonową gr. 6 i 8cm drogi wewnętrznej oraz chodników i opasek przy budynkach, - utwardzenie placu postojowego oraz drogi dojazdowej kruszywem łamanym naturalnym, - demontaż ogrodzenia drewnianego, - montaż ogrodzenia systemowego z paneli stalowych na prefabrykowanym cokole, - montaż dwóch bram wjazdowych dwuskrzydłowych wraz z furtkami, - niwelacja i wyrównanie terenu. IV. Wiata gospodarcza konstrukcji metalowej nr inw. 108/1681 - montaż bramy garażowej segmentowej uchylnej, podnoszonej ręcznie . V. Rozbiórka budynków gospodarczych i innych obiektów budowlanych: - budynek gospodarczy nr inw. 108/349 - murowany z cegły. Nad częścią gospodarczą strop drewniany oraz więźba dachowa drewniana, dach kryty blachodachówką. Nad częścią garażową stropodach konstrukcji drewnianej, kryty blachą trapezową, Powierzchnia zabudowy 161,25 m2, - budynek gospodarczy nr 2 - murowany, parterowy, dach konstrukcji drewnianej, kryty płytami azbestowo-cementowymi. Powierzchnia zabudowy 11,03 m2 - budynek gospodarczy nr 3 - murowany, parterowy, stropodach żelbetowy kryty papą. Powierzchnia zabudowy 5,34 m2. - kompostownik - ścianki murowane z bloczków betonowych, podłoże betonowe , powierzchnia zabudowy 17,30m2, - zbiornik na ścieki - murowany z cegły, zagłębiony w gruncie, nie użytkowany, pojemność ok. 6,0m3. Prace przy usuwaniu wyrobów zawierających azbest należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005r w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 nr 216, poz. 1824) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z 2 kwietnia 2004 w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest (Dz. U z 2004 Nr 71 poz. 649 z późn. zm.). Podmiot gospodarczy świadczący usługi polegające na transporcie odpadów obowiązany jest posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, oraz decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami. Wykonawca winien zapewnić deponowanie odpadów na legalnym składowisku uprawnionym do przyjęcia odpadów zawierających azbest. Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest. 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Miejsce wykonywania robót: Niedźwiady 27, 89-200 Szubin, działka ewidencyjna nr 3087, obręb ewidencyjny Niedźwiady, gmina Szubin , Powiat Nakło nad Notecią, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 4. Budowa budynku gospodarczo-garażowego oraz rozbudowa budynku mieszkalnego zostanie wykonana na podstawie pozwolenia na budowę, pozostałe roboty na podstawie zgłoszenia wykonania robót nie wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. 5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków, 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym i opisywanym. Wszystkie materiały określone w dokumentacji projektowej pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. W przypadku powoływania się na rozwiązania równoważne , Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania Zamawiającego. Wykonawca chcąc zaproponować w swojej ofercie inne w stosunku do określonych przez Zamawiającego, rozwiązanie równoważne, może je opisać w odpowiedniej pozycji swojego kosztorysu ofertowego, a do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne, umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, jakościowych i użytkowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4 ustawy Pzp) o wartości: 10.000,00 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332. 4) Na poleceniu przelewu (blankiecie wpłaty) należy podać tytuł przelewu: Wadium - modernizacja osady Leśnictwa Ustronie . 5) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 29.07.2015r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź załączony do oferty. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 11) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14) Wadium powinno obejmować cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach