Przetargi.pl
Modernizacja osady leśnej w Zielonowie

Nadleśnictwo Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89-200 Szubin, ul. Szubin Wieś 52
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3910310, 3910324 , fax. 052 3910337
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Szubin
    ul. Szubin Wieś 52 52
    89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3910310, 3910324, fax. 052 3910337
    REGON: 09055076200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja osady leśnej w Zielonowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika budowy, polegających na modernizacji budynku mieszkalnego - leśniczówki, budynku gospodarczego oraz robót związanych z zagospodarowaniem terenu . Ogólny zakres robót obejmuje: I. Budynek mieszkalny - leśniczówka: pow. użytkowa 156,17m2, kubatura 986,0m3, budynek murowany z cegły, kryty dachówką, podpiwniczony - wymiana więźby dachowej, - przełożenie pokrycia dachowego (demontaż istniejących dachówek ceramicznych (karpiówka), oczyszczenie, wymiana i uzupełnienie uszkodzonych sztuk i ponowny montaż, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - remont stropu drewnianego - wykonanie izolacji z wełny mineralnej, montaż podłogi z desek od strony poddasza, montaż sufitu podwieszanego z płyt GKB od strony parteru, - zmiana układu pomieszczeń na parterze i poddaszu - wykonanie ścianek działowych w systemie suchej zabudowy, wykonanie lub zamurowanie otworów drzwiowych, - Wymiana przewodów kominowych (wykonanie przewodów w z elementów prefabrykowanych), - Zabudowa sufitu na poddaszu wraz z izolacją cieplną, - Remont ścian - uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi gipsowych, malowanie, w łazienkach, kuchni ułożenie płytek ceramicznych, - Remont posadzek - wykonanie posadzek betonowych w piwnicy oraz na parterze, jako warstwy wykończeniowe panele podłogowe laminowane oraz płytki ceramiczne, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz drzwi piwnicznych, - częściowa wymiana stolarki okiennej, montaż okien połaciowych 6szt, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych, - wymiana schodów wewnętrznych drewnianych, - remont elewacji - oczyszczenie lica cegieł, uzupełnienie spoin, impregnacja, - wymiana przyłącza do budynku wraz z zabudową układu pomiarowego, - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej (przewody i osprzęt) wraz z zabudową tablicy rozdzielczej, - wymiana instalacji centralnego ogrzewania z kotłem kotła c.o. (kocioł zgazowujący drewno), - wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz przyborów sanitarnych, odprowadzenie ścieków do projektowanej przydomowej oczyszczalni ścieków, - wykonanie opaski wokół budynku oraz chodnika z kostki brukowej, - uzupełnienie ogrodzenia wraz z furtkami. II. Budynek gospodarczy: murowany z cegły, kryty dachówką ceramiczną, pow. użytkowa 95,50m2: - wymiana więźby dachowej, - wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, - remont stropu - wykonanie izolacji z wełny mineralnej, wykonanie podłogi z desek na poddaszu, podsufitka z desek struganych od strony parteru, - wykonanie wieńca na ścianach zewnętrznych, - przebudowa ścian wewnętrznych na parterze, - remont ścian wewnętrznych - uzupełnienie tynków, malowanie, - wykonanie posadzek betonowych wraz z izolacją, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż schodów składanych na poddasze, - remont elewacji - oczyszczenie lica cegieł, uzupełnienie spoin, impregnacja, - wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, zabudowa tablicy rozdzielczej. 2) Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik do SIWZ. 3) Miejsce wykonywania robót: Zielonowo 8, 89-200 Szubin, dz. nr 3156/2, obr. ewidencyjny Drogosław, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 4) Budynki na czas wykonywania remontu zostaną opróżnione. 5) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45.21.00.00-2. 6) Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych projektowanym, pod warunkiem posiadania nie gorszych właściwości technicznych i użytkowych. 7) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 10.000 zł. (słownie : dziesięć tysięcy złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275) 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 5) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 01.06.2010r. do godz. 9.00. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 10) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 11) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (w przypadku jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu), b) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szubin.torun.lasy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach