Przetargi.pl
Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali

Starostwo Powiatowe w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5659200 , fax. 087 5664718
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Suwałkach
    ul. Świerkowa 60 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 5659200, fax. 087 5664718
    REGON: 79072597800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków i lokali
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie: 1)dostosowania danych ewidencyjnych działek do standardu określonego w rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38, poz. 454). 2)założenia ewidencji budynków i lokali, 3)opracowania numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków obrębu Krzywe położonego w jednostce ewidencyjnej Suwałki, powiat suwalski, województwo podlaskie oraz obrębów: Krzywólka, Becejły, Słobódka, Szypliszki, położonych w jednostce ewidencyjnej Szypliszki, powiat suwalski, województwo podlaskie. Szczegółowy zakres prac określają warunki techniczne (załączniki nr 1 i 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742740000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - obręb Krzywe - 2500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) Zadanie nr 2 - obręb Becejły - 1200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) Zadanie nr 3 - obręb Krzywólka - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych) Zadanie nr 4 - obręb Słobódka - 1900 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych) Zadanie nr 5 - obręb Szypliszki - 2800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych). 2.Termin wniesienia wadium upływa z chwilą upływu terminu składania ofert. 3.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wymienioną w ust. 1 należy wpłacić na konto Kredyt Bank S.A. o Suwałki 88 1500 1719 1217 1002 2541 0000 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na modernizację operatu ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków. Zadanie nr . Wadium uważa się za skutecznie wniesione, jeżeli w chwili upływu terminu na jego wniesienie wymagana kwota potwierdzona zostanie na rachunku zamawiającego. 4.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginały dokumentów, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, należy dołączyć do oferty. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, w dokumentach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, powinny być zawarte następujące postanowienia: 1)podmiot udzielający poręczenia (lub gwarancji) zobowiązuje się wypłacić na pierwsze żądanie Zamawiającego kwotę równą wysokości wadium, jeżeli Zamawiający stwierdzi w swoim roszczeniu, że kwota ta jest mu należna w związku z tym, że oferent na którego rzecz poręczenie (gwarancja) zostało wystawione: wycofał ofertę po upływie terminu składania ofert, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta 2)poręczenie (gwarancja) pozostaje ważne do dnia związania ofertą. Wadium zostanie zwrócone na zasadach określonych w art. 46 ustawy. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi na konto wskazane przez Oferenta w formularzu ofertowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami, dokumentami oraz: 1)udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie krótszej niż 3 lata, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki są przez wykonawcę spełnione. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 6 do SIWZ), 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ), 4)wykaz wykonanych usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), 5)pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym (dotyczy to również w przypadku konsorcjum) 6)parafowany na wszystkich stronach przez wykonawcę lub osobę należycie umocowaną wzór umowy (wg załącznika Nr 7 do SIWZ), 7)oświadczenie oferenta o udzielanej gwarancji (wg załącznika Nr 5 do SIWZ), 8)lista osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z podaniem ich wykształcenia i numeru uprawnień, 9)potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie wymaganych uprawnień. 2.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Natomiast dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5.W przypadku Oferenta będącego spółką cywilną należy załączyć umowę spółki. 6.Wszystkie dokumenty przedstawione w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez uprawnione osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.suwalski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach