Przetargi.pl
Modernizacja okładzin ściennych i sufitów w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 39.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 237 99 50 , fax. 32 237 99 50
  • Data zamieszczenia: 2017-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5
    ul. Kozielska 39
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 237 99 50, fax. 32 237 99 50
    REGON: 36108405200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja okładzin ściennych i sufitów w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Gliwicach przy ul. Kozielskiej 39.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawą tynków sufitowych wraz z wykonaniem prac towarzyszących - wykonanie 3 etapu robót (zakres prac według załącznika nr 12 do do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)) Podstawowy zakres robót: -skucie głuchych tynków -umocowanie siatki do sufitu -wykonanie sufitu rastrowego -montaż opraw oświetleniowych w suficie rastrowym -podczas wykonywania prac należy sprawdzić stan techniczny tynków sufitowych, ściennych, w przypadku wystąpienia głuchych tynków należy odbić tynki oraz należy wykonać tynk ścienny zgodnie z zasadami sztuki budowlanej -prace malarskie Uwaga: Wszelkie rozwiązania kolorystyczne i materiałowe Wykonawca będzie konsultował z Zamawiającym. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1500 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem w związku z realizacją robót - wykona zabezpieczenie z folii umocowanej do istniejących krat w związku z realizacją robót - wykona zabezpieczenie istniejącego sprzętu szkolnego, ławek, krzeseł w związku z realizacją robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - wykona ścianki zabezpieczające (śluzy z drzwiami ) przed remontowanymi pomieszczeniami - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - zakres prac - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach