Gmina Reszel ogłasza przetarg
- Adres: 11440 Reszel, Rynek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 755 00 31 , fax. 897 550 031
- Data zamieszczenia: 2018-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Reszel
Rynek 24
11440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 755 00 31, fax. 897 550 031
REGON: 51074361100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.reszel.warmia.mazury.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja okablowania strukturalnego z adaptacją pomieszczenia serwerowni w budynku Urzędu Gminy w Reszlu w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w Gminie Reszel” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu: połączeń zamiennych instalacji teletechnicznej LAN polegających na: demontażu i przeniesieniu urządzeń aktywnych typu switch/router/firewall, wykonaniu podłączenia za pomocą patchcord-ów, demontażu istniejących koryt i kabli instalacji teletechnicznej, pracach przygotowawczych i prac budowlanych, przejść i przewiertów instalacyjnych; dostawy i montażu klimatyzatora o mocy 8kW (chłodu) w pomieszczeniu serwerowni wraz z jednostką zew. z montażem na poddaszu budynku; dostawy i posadowienia szafy serwerowej wraz z wyposażeniem; dostawy i montażu paneli gaśniczych w szafie RACK, Instalacji elektrycznej; instalacji okablowania strukturalnego; pomiarów elektrycznych i teletechnicznych, objętych pozwoleniem na budowę znak: WAI.6740.4.38.2017, decyzja nr 263/17 z dnia 17.11.2017r. W oparciu o załączone dokumenty należy opracować ofertę. W ofercie należy podać cenę jednostkową wraz ze wszystkimi kosztami związanymi z realizacją robót. Uwaga: Kosztorys ofertowy szczegółowy z tabelą elementów scalonych i harmonogramem rzeczowo- finansowym realizacji zamówienia, wybrany Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej dostępna jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego, od poniedziałku do piątku od godz. 9:00 do godz. 15:00. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych zgodnie ze złożoną ofertą, wymaganiami niniejszej SIWZ, zawartą umową, harmonogramem rzeczowo-finansowym, w zgodności z przepisami i obowiązującymi w tym zakresie normami budowlanymi, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej oraz dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45314320-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt a. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną