Przetargi.pl
Modernizacja ogrodzenia terenu stadionu i lodowiska ZOS Zwierzyniec w Białymstoku

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreakcji ogłasza przetarg

  • Adres: 15-465 Białystok, ul. Włókiennicza 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2015-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreakcji
    ul. Włókiennicza 4 4
    15-465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miejskoaktywni.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ogrodzenia terenu stadionu i lodowiska ZOS Zwierzyniec w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ogrodzenia terenu stadionu i lodowiska ZOS Zwierzyniec w Białymstoku przy ul. 11 Listopada i ul. Wołodyjowskiego (dz. nr ew. 1995/1 , 1995/2, 1995/3). 2. Zakres zamówienia obejmuje, m.in.: 1) Wycinkę drzew i krzewów kolidujących z ogrodzeniem wraz z karczowaniem, zgodnie z planem wycinki; 2) Rozebranie istniejącego ogrodzenia wraz z właściwym zagospodarowaniem materiałów rozbiórkowych; 3) Wykonanie ogrodzenia z kształtowników stalowych przymocowanych do słupów na cokole betonowym. Przęsła i słupki ocynkowane, malowane proszkowo. Wysokość ogrodzenia łącznie z cokołem ok. 205 cm. Słupki ogrodzenia pośrednie i narożne stalowe. 4) Przeniesienie punktów stałej osnowy geodezyjnej znajdujących się na demontowanym ogrodzeniu. 3. Inwestycja jest podzielona na etapy, jn.: 1) Etap I - wykonanie nowego ogrodzenia o łącznej długości 183,50 mb (w tym przęsła zapasowe dł. łączna 15 m - bez montażu); 2) Etap II - wykonanie nowego ogrodzenia o łącznej długości 207,90 mb. Nowa brama przy wejściu do hotelu przesuwana elektrycznie przewidziana jest do pozostawienia w nowym ogrodzeniu, wymienić siłownik, napęd i rolki dopasowując typ do istniejącego wymiaru bramy. Do nowej furtki przenieść domofon ze starej furtki; 3) Etap III - wykonanie nowego ogrodzenia w łącznej długości 99,30 mb; 4) Etap IV - wykonanie nowego ogrodzenia o łącznej długości 180,40 mb. Jedna istniejąca brama rozwierana i furtka przy wejściu na korty przewidziana jest do ponownego zamontowania w nowym ogrodzeniu z zachowaniem siłownika; 5) Etap V - przeniesienie punktów stałej osnowy geodezyjnej znajdujących się na demontowanym ogrodzeniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały. 5. Wykonawca realizujący zamówienie będzie zobowiązany się w szczególności do: 1) wygrodzenia terenu prowadzonych robót, w tym zabezpieczenia przed wstępem osób postronnych na teren ZOS Zwierzyniec, 2) zabezpieczenia, oznakowania terenu robót oraz dbałości o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przyjęcia placu budowy, 3) stosowania materiałów i wyrobów budowlanych zgodnych z wymogami określonymi w dokumentacji projektowej, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; zastosowane materiały i urządzenia powinny być najwyższej jakości, o udokumentowanym pochodzeniu, dopuszczone do obrotu (Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności na wbudowane materiały, sprzęt i urządzenia przed montażem), 4) przestrzegania na terenie budowy obowiązujących przepisów bhp, ppoż, przepisów ochrony środowiska naturalnego, 5) zapewnienia przy robotach odpowiedniego nadzoru technicznego oraz pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót, 6) współpracy w niezbędnym zakresie z osobą sprawującą nadzór autorski, 7) naprawy na własny koszt szkód spowodowanych na obiekcie w trakcie realizacji przedmiotu umowy, 8) sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych prac na własny koszt - w 1 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie pdf. lub dwg, 9) natychmiastowego informowania Zamawiającego w formie pisemnej o wszelkich zaistniałych problemach i trudnościach mających wpływ na terminową i bezusterkową realizację przedmiotu umowy oraz przedstawienia propozycji ich rozwiązania, 10) ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 11) zagospodarowania wszelkich odpadów (w tym gruzu betonowego z rozbiórki ogrodzenia oraz karpin i gałęzi z wycinki) powstałych w trakcie realizacji umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą o odpadach. 6. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego (chodnik, jezdnia itp.), Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania we własnym zakresie (na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego), stosownego zezwolenia od Zarządu Dróg i Inwestycji Miejskich oraz spełnienia wszystkich wymogów ustanowionych przez Zarząd Dróg i Inwestycji Miejskich. Koszty opłat za zajęcie pasa drogowego w okresie realizacji umowy jak i zwiększone opłaty wynikające z niedopełnienia warunków zajęcia, ponosi Wykonawca. 7. Elementy metalowe demontowanego ogrodzenia, dłużyce z wycinki drzew są własnością Zamawiającego i Wykonawca zobowiązany jest je złożyć na terenie ZOS Zwierzyniec w miejscu wskazanym przez Kierownika Obiektu. 8. Opłaty administracyjne za wycinkę drzew są po stronie Zamawiającego. 9. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000,00 PLN 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Modernizacja ogrodzenia terenu stadionu i lodowiska. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania ofert (data i godzina wskazana w rozdz. XIV pkt 1 SIWZ), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania ofert (data i godzina wskazana w rozdz. XIV pkt 1 SIWZ) znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miejskoaktywni.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach