Urząd Miasta Knurów ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3392308 , fax. 032 2351521
- Data zamieszczenia: 2009-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Knurów
ul. dr. Floriana Ogana 5 5
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 032 3392308, fax. 032 2351521
REGON: 00052629700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego przy Alei Lipowej w Knurowie umożliwiająca wykorzystanie obiektu w okresie zimowym - dostawa i montaż lodowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1.dostawę i montaż lodowiska, w tym: a) dostawę kompletnego, fabrycznie nowego, demontowalnego, sezonowego lodowiska o wymiarach 20 m x 40 m wraz z osprzętem, pierwszy montaż i rozruch lodowiska na boisku sportowym wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej, zlokalizowanym przy skrzyżowaniu Alei Lipowej i ul. Ułanów w Knurowie (boisko wybudowane w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012), b) dostawę pojemników do magazynowania glikolu oraz dostawę przenośnej pompy do wypompowania po sezonie glikolu z instalacji, c) dostawę chodników gumowych, d) przeszkolenie pracowników Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Knurowie (dalej zw. MOSIR), 1.2.dostawę łyżew - 100 par, 1.3.dostawę maszyny do ostrzenia łyżew, 1.4.dostawę urządzenia z instalacją do suszenia i dezynfekcji łyżew z pompą ozonową. 2.Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący załącznik do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4.Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN Bank S.A. z siedzibą przy ul. Pszczyńskiej 10, 40-479 Katowicach; konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6.Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7.Wadium w pozostałych formach w oryginale należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. Dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu po zakończeniu postępowania. 8.Wadium uważa się za wniesione w terminie: 8.1.z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 8.2.z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki, które powinni spełniać wykonawcy: 1.1.wykonawca winien spełniać warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp 1.2.wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. 1.3.wykonawca winien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, 1.4.wykonawca winien wykazać się wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na dostawie i montażu lodowiska sezonowego, każde o wartości brutto minimum 300 tys zł, 1.5.wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200 tys zł. 2.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej w opisie warunków udziału w postępowaniu wykonawca winien załączyć do oferty: 1.1.oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, 1.2.oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 1.3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4.wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykaz winien zawierać nazwę zamawiającego, przedmiot zamówienia, datę wykonania oraz wartość. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje), 1.5.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Dokumenty wymienione wyżej mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Kserokopie dokumentów winny posiadać klauzulę Za zgodność z oryginałem. 3.W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4.Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia powinni: 4.1.każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, 4.2.wykonawcy łącznie muszą posiadać potencjał techniczny, ekonomiczny i finansowy oraz wiedzę niezbędną do realizacji zamówienia zgodnie z wymaganiami zamawiającego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U Nr 87 poz. 605, z późn. zm.). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art. 9 ust. 3 pzp. 6.W celu sprawdzenia czy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w przypadku, gdy kwoty podane w dokumentach będą w walucie obcej, zamawiający dokona ich przeliczenia na złotówki biorąc za podstawę średni kurs NBP waluty z dnia otwarcia ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sezonowego lodowiska wraz z wykonaniem przyłącza energetycznego przy ul. Sikorskiego
Dodano: 2011-12-21 - Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i zamrożeniem nowego sezonowego lodowiska na boisku przy ul. Sikorskiego w Tychach oraz wykonanie przyłącza nN wg warunków Vatenfall
Dodano: 2011-10-31 - Dostawa, montaż i uruchomienie lodowiska rozbieralnego wraz z wyposażeniem dla potrzeb hali wielofunkcyjnej-sportowo, widowiskowo, wystawienniczej przy ul. Karbowej 26 w Bielsku-Białej
Dodano: 2011-07-05 - Dostawa sezonowego, przenośnego lodowiska o wymiarach 20 m x 40 m, chłodzonego przy zastosowaniu agregatu chłodniczego zasilanego elektrycznie.
Dodano: 2010-10-29 - Dostawa wraz z montażem, uruchomieniem i zamrożeniem nowego sezonowego lodowiska dla MOSiR Tychy
Dodano: 2009-11-19