Przetargi.pl
Modernizacja Oddziału Rehabilitacji wraz z łazienkami – Pałac Kamieniec

Ośrodek Leczniczo - Rehabilitacyjny "Pałac Kamieniec" sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Kamieniec, Polna 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Leczniczo - Rehabilitacyjny "Pałac Kamieniec" sp. z o.o.
    Polna 2
    42-674 Kamieniec, woj. śląskie
    REGON: 276112481
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olr-kamieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oddziału Rehabilitacji wraz z łazienkami – Pałac Kamieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:„Modernizacja Oddziału Rehabilitacji wraz z łazienkami – Pałac Kamieniec”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji tj. - Przedmiar.Powyższy dokument stanowi załącznik do specyfikacji. 3. Zakres robót:1) Remont łazienek - roboty remontowe budowlane 2) Roboty instalacyjne 3) Roboty malarskie Teren robót: budynek Ośrodka Leczniczo – Rehabilitacyjnego „Pałac Kamieniec” Sp. z o. o. 42-674 Zbrosławice, ul. Polna 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium na zasadach określonych w specyfikacji oraz w Ustawie w wysokości 1.200,00 zł przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 108 Ustawy,2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, przy czym w niniejszym postępowaniu zamawiający określa następujące warunki w zakresie:2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA;2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku wymaga wykazania się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100 000,00 zł.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku dostarczania produktów:– wykazanie się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. w zakresie malowania pomieszczeń budynku, o wartości minimum 70 000,00 zł brutto oraz 1 zamówienie w zakresie wykonania robót instalacyjnych w zakresie urządzeń sanitarnych o wartości minimum 70 000,00 zł brutto.Zamawiający dopuszcza wykonanie 1 zamówienia w zakresie roboty budowlanej stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia tj. w zakresie malowania pomieszczeń budynku oraz w zakresie wykonania robót instalacyjnych w zakresie urządzeń sanitarnych o wartości minimum 120 000,00 zł brutto.– dysponowanie niżej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego tj.: dysponowanie co najmniej osobą: Kierownik robót, który musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach