Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Terespol

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół ogłasza przetarg

  • Adres: 21-540 Małaszewicze, Kobylany, Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 4112051 , fax. 83 4112059
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
    Kobylany, Plac Ryszarda Kaczorowskiego 1 1
    21-540 Małaszewicze, woj. lubelskie
    tel. 83 4112051, fax. 83 4112059
    REGON: 03029050000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeaskobylany.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Terespol
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: roboty budowlane - CZĘŚĆ I,II; dostawy: CZĘŚĆ III. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw, w tym wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw, dostosowanie pomieszczeń i toalet oraz wyposażenie pomieszczeń w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI: CZĘŚĆ I:Wykonanie placów zabaw, w tym dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw: a) dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw - szczegółowy wykaz urządzeń placu zabaw wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 9 do SIWZ; zakres rzeczowy zamówienia - zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 9a do SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 9b do SIWZ oraz Ogólną charakterystyką robót, stanowiącą załącznik nr 9c do SIWZ; b) wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw - zakres rzeczowy zamówienia zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 10a oraz Ogólną charakterystyką robót, stanowiącą załącznik nr 10b do SIWZ; 1) Wymagania dotyczące urządzeń: fabrycznie nowe, łańcuchy i śruby łączące elementy wykonane ze stali nierdzewnej lub ocynkowane, urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa (wymagane przed odbiorem końcowym zamówienia). Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie zamontowane urządzenia (liczone od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego). Wymagania dotyczące technologii wykonania urządzeń placu zabaw: Urządzenia zabawowe muszą być fabrycznie nowe, o minimalnych parametrach technicznych określonych w załączniku nr 9 do SIWZ i muszą posiadać deklarację zgodności producenta stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN 1176 lub certyfikaty, atesty, wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone w odpowiednich Polskich Normach. 2)Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy. 3)Montaż urządzeń zabawowych nastąpi w wyznaczonych miejscach, w uzgodnieniu z Zamawiającym z zachowaniem stref bezpieczeństwa, które muszą być zgodne z normą PN-EN 1176-1. Głębokość i wielkość fundamentów winna być zgodna z normami budowlanymi i winna zapewnić stabilność konstrukcji. Główne elementy konstrukcyjne urządzeń muszą być mocowane w fundamentach z betonu B20-B30. 4)Zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity z 2004r. Dz. U. Nr 204, poz. 2087, z późn. zm.), każde urządzenie powinno posiadać oznakowanie potwierdzające zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami. Zamawiający wymaga by oferowane urządzenia zabawowe posiadały tabliczki znamionowe. Tabliczka znamionowa urządzenia powinna zawierać m.in. podstawowe informacje o produkcie tj. nazwę producenta, rok produkcji, nr normy PN-EN 1176, zgodnie z którymi urządzenia wyprodukowano. 5)Wymagania w zakresie wykonania bezpiecznej nawierzchni placu zabaw z płytek gumowych: zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 1177. 6)Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki określone przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: -certyfikatu lub deklaracji zgodności z normą PN-EN 1176 lub atestów wystawionych przez laboratorium, jednostkę certyfikującą lub inny podmiot przeprowadzający ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji,- zdjęć, wizualizacji wraz ze specyfikacją techniczną oferowanych elementów placów zabaw zawierających dane techniczne, wymiary, itp. 7) Dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 8) Dokumenty, o których mowa w pkt. 6), muszą być sporządzone w języku polskim; w przypadku dokumentów obcojęzycznych, Wykonawca dostarczy tłumaczenia tych dokumentów na język polski. 9) Realizacja wymaga sprawdzenia stanu istniejącego terenu przed rozpoczęciem prac. Wszystkie elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa ich użytkowania. CZĘŚĆ II: Wykonanie instalacji sanitarnych w toaletach - Dostawa i montaż artykułów do dostosowania pomieszczeń i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym oraz personelu - szczegółowy wykaz artykułów wraz z ich opisem zawiera załącznik nr 11 do SIWZ; zakres rzeczowy zamówienia - zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 11a do SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącą załącznik nr 11b do SIWZ oraz Ogólną charakterystyką robót, stanowiącą załącznik nr 11c do SIWZ. Każdy z zamontowanych artykułów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym a także być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawcy wraz z produktami przekażą Zamawiającemu atesty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na zamontowane produkty.Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wszystkie zamontowane urządzenia (liczone od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego). CZĘŚĆ III: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń, z których korzystają dzieci oraz personel - szczegółowy wykaz wyposażenia wraz z opisem zawiera załącznik nr 12 do SIWZ. Każdy z dostarczanych artykułów powinien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczane artykuły (licząc od dnia podpisania protokółu odbioru końcowego). Wykonawcy wraz z produktami przekażą Zamawiającemu atesty, deklaracje zgodności CE, gwarancje na dostarczone produkty, certyfikaty na całość konstrukcji mebli wystawione przez jednostki akredytowane. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będą: Oddział Przedszkolny przy Zespole Szkół im Orła Białego w Kobylanach ul. Słoneczna 11 oraz Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. J.U. Niemcewicza w Neplach ul.Parkowa 22. Uwaga: W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca na swój koszt ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnych informacji - wiedzy co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia uwzględniając to w obliczeniu ceny oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeaskobylany.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach