Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski

Gmina Radzyń Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-300 Radzyń Podlaski, ul. Warszawska 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 4131800 , fax. 83 4131800
  • Data zamieszczenia: 2014-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radzyń Podlaski
    ul. Warszawska 32 32
    21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 4131800, fax. 83 4131800
    REGON: 03023745700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzynpodlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach oddziałów przedszkolnych, dostawę wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych, dostawę i montaż sprzętu multimedialnego i ICT w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w Gminie Radzyń Podlaski, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zamówienie podzielone jest na następujące części: Część I.Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach w oddziałach przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), Część II.Dostawa wyposażenia, zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych do sal oddziałów przedszkolnych (ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówce), Część III.Zakup i montaż sprzętu multimedialnego i ICT( ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówcu,) 3.Szczegółowy zakres robót i dostaw zawarty jest w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie rzeczy fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym określonym we właściwych aktach prawnych. 5.Podane z specyfikacji nazwy własne mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych niż określone przez Zamawiającego oraz gwarantują taka sama funkcjonalność jak rzeczy opisanych w zał. nr 2. 6.Ciężar udowodnienia, że zaoferowany przedmiot jest równoważny w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego spoczywa na Oferencie. 7.Oferent jest odpowiedzialny za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w tym za terminowe wykonanie, jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi. 8.Oferent na swój koszt dostarczy, rozładuje oraz zamontuje sprzęty i meble w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz dokona ich wstępnego rozruchu. 9.Oferent na swój koszt przeszkoli personel w zakresie obsługi tablic interaktywnych, sprzętu multimedialnego oraz innych dostarczonych sprzętów. 10.Miejscem realizacji zadania jest 8 oddziałów przedszkolnych w 5 szkołach na terenie Gminy Radzyń Podlaski: ZS w Białej, ZS w Białce, ZS w Zabielu, SP w Żabikowie, SP w Brzostówcu. 11.W przypadku sprzętu AGD, elektronicznego, multimedialnego, programów komputerowych podane parametry są parametrami minimalnymi. 12.Każdy z dostarczonych przedmiotów powinien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, w szczególności być zgodny z Dyrektywa 2001-95-WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wyposażenie sal winno posiadać atesty, certyfikaty wymagane dla wyrobów przeznaczonych dla dzieci. 13.Wybrany Wykonawca wraz przedmiotem zamówienia przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów (protokoły inwentaryzacje, opinie, uzgodnienia, certyfikaty, gwarancje) potwierdzających spełnianie wymagań i prawidłowości ich zamontowania. 14.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone przedmioty są uszkodzone, bądź nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, funkcjonalności i parametrów technicznych, Wykonawca wymieni je na inne właściwe na własny koszt. 15.Zamawiający żąda zastosowania stawki VAT 0 % w przypadku wyceny drukarek i skanerów ww. zamówieniu. Zgodnie z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a) ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 Nr 54 poz. 535 z późn. zm.) do dostaw sprzętu komputerowego (jednostek centralnych komputerów, serwerów, monitorów, zestawów komputerów stacjonarnych, drukarek, skanerów, urządzeń komputerowych do pism Braillea (dla osób niewidomych i niedowidzących), urządzeń do transmisji danych cyfrowych (w tym koncentratory i switche sieciowe, routery i modemy)) dla placówek oświatowych stosuje się stawkę podatku w wysokości 0%, pod warunkiem posiadania przez dokonującego dostawy stosownego zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący daną placówkę oświatową, zgodnie z odrębnymi przepisami oraz przekazania kopii dokumentów, tj. powyższego potwierdzonego zamówienia, do właściwego urzędu skarbowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug@radzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach