Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Słaboszów.

Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słaboszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-218 Słaboszów, Słaboszów 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 3847022 , fax. 0-41 384 79 15
  • Data zamieszczenia: 2014-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Słaboszowie
    Słaboszów 57 57
    32-218 Słaboszów, woj. małopolskie
    tel. 0-41 3847022, fax. 0-41 384 79 15
    REGON: 35710688000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Słaboszów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem: urządzeń na szkolne place zabaw, artykułów łazienkowych i kuchennych oraz artykułów do utrzymania czystości w pomieszczeniach, różnych mebli i wyposażenia szkolnego (przedszkolnego, wypoczynkowego, szatniowego, pomieszczeń gospodarczych i zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi oraz rolet okiennych i zabezpieczeń grzejników) oraz sprzętu elektronicznego (ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych i oprogramowania, kserokopiarek - urządzeń wielofunkcyjnych), a także zabawek, pomocy dydaktycznych i artykułów plastycznych dla oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Janowicach i oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Dziaduszycach. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy zamówienia określają specyfikacje zamawianych towarów dla poszczególnych oddziałów przedszkolnych, odpowiednio w pięciu 5 częściach zamówienia. Wszystkie towary muszą być fabrycznie nowe, bez wad i uszkodzeń oraz posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i higieny, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonym obowiązującym prawem w zakresie bezpieczeństwa użytkowania przez dzieci wychowania przedszkolnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2800 zł (słownie: Dwa tysiące osiemset złotych) przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie całego zamówienia. 2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w jednej lub kilku częściach wnosi wadium w kwocie stanowiącej wadium w danej części lub odpowiednio sumę kwot wadium ustalonych dla poszczególnych części. 3. Dla poszczególnych części zamówienia wadium wynosi: 1) Części Nr 1 o nazwie: Zakup z dostawą i montażem wyposażenia placów zabaw w kwocie 300 zł; 2) Części Nr 2 o nazwie: Zakup z dostawą i montażem artykułów łazienkowych i kuchennych oraz do utrzymania czystości w pomieszczeniach w kwocie 600 zł; 3) Części Nr 3 o nazwie: Zakup z dostawą i montażem różnych mebli i wyposażenia szkolnego w kwocie 700 zł; 4) Części Nr 4 o nazwie: Zakup z dostawą i montażem sprzętu elektronicznego w kwocie 800 zł; 5) Części Nr 5 o nazwie: Zakup z dostawą zabawek i pomocy dydaktycznych oraz artykułów plastycznych w kwocie 400 zł. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Krakowskim Banku Spółdzielczym Oddział w Kalinie Wielkiej Nr 17 8591 0007 0190 0006 7003 0001. 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP , wykonawca składa przed upływem terminu składania ofert w Gminnym Zespole Ekonomiczno-Administracyjnym Szkół w Słaboszowie u Głównej księgowej Zamawiającego. 8. Z treści gwarancji i poręczeń, musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji w razie zaistnienia przypadków wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Dokument poręczenia lub gwarancji musi określać zabezpieczony rezultat i wysokość sumy pieniężnej, którą ma zapłacić podmiot poręczający lub gwarant w razie ziszczenia się zabezpieczonego rezultatu. Dokument ten powinien określać warunki (art. 46 ust. 4a i 5 PZP), których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie poręczającego lub gwaranta obowiązku zapłaty - musi zawierać zobowiązanie podmiotów ich udzielających do spełnienia świadczenia pieniężnego wynikającego z zastosowania przez zamawiającego przepisów art. 46 ust. 4a i 5 PZP - zatrzymania wadium z winy wykonawcy. 9. Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 PZP musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zamówienia pod nazwą: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Słaboszów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaboszow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach