Gmina Dołhobyczów ogłasza przetarg
- Adres: 22-540 Dołhobyczów, ul. Spółdzielcza 2a
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6532524 , fax. 084 6532524
- Data zamieszczenia: 2014-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dołhobyczów
ul. Spółdzielcza 2a 2a
22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie
tel. 084 6532524, fax. 084 6532524
REGON: 95036881300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolhobyczow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych - dostawa sprzętu multimedialnego do oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i Szkole Podstawowej w Hulczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego do 3 oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Dołhobyczowie i 1 oddziału przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Hulczu w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1: Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1.: Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Wszystkie dostarczone sprzęty powinny być fabrycznie nowe i posiadać wymagane atesty dla wyposażenia oddziałów przedszkolnych. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków na parterze. Miejscem dostawy materiałów będą siedziby oddziałów przedszkolnych przy szkołach w Dołhobyczowie (ul. Szkolna 4), Hulcze 37. Dostawy będą się odbywały w dni robocze w godzinach 8°°- 15°° po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym. Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do odbioru pomocy dydaktycznych będą dyrektorzy szkół, przy których działają oddziały przedszkolne. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 9 i 10 do SIWZ. Zgodnie z Ustawą, informuję, że Zamawiający dopuszcza zmianę urządzeń, występujących w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 i 10 do SIWZ, na urządzenia o nie gorszych parametrach technicznych, wytrzymałościowych i użytkowych. Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi. W przypadku sprzętu elektronicznego oraz sprzętu multimedialnego podane parametry są parametrami minimalnymi. Dostarczony w elementach sprzęt i urządzenia należy zmontować na miejscu lub zamontować w pomieszczeniach poszczególnych szkół. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolhobyczow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Rządowego programu wspomagania w latach 2015 - 2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach - Bezpieczna+
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego w ramach Rządowego programu wspomagania w latach 2015 - 2018 organów prowadzących szkoły w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w szkołach - Bezpieczna+
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
Dodano: 2015-10-12 - Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2015-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego, audiowizualnego i peryferyjnego na potrzeby Instytutu Fizyki UMCS w Lublinie w ramach projektu Rozwój i modernizacja bazy dydaktyczno-naukowej na kierunkach priorytetowych UMCS
Dodano: 2015-01-09 - Zakup dysków do macierzy serwerowej
Dodano: 2014-12-03 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
Dodano: 2014-12-02 - Rozbudowa infrastruktury serwerowej Urzędu Miasta Kraśnik
Dodano: 2014-11-26 - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Olbięcinie
Dodano: 2014-11-17 - Dostawa sprzętu elektronicznego do szkół podstawowych na terenie Gminy Potok Górny na potrzeby realizacji projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych
Dodano: 2014-09-24