Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń - dostosowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach poprzez zakup wyposażenia i montaż

Gmina Stary Dzierzgoń ogłasza przetarg

  • Adres: 82-450 Stary Dzierzgoń, Stary Dzierzgoń
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2761481
  • Data zamieszczenia: 2014-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Dzierzgoń
    Stary Dzierzgoń
    82-450 Stary Dzierzgoń, woj. pomorskie
    tel. (055) 2761481
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starydzierzgon.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń - dostosowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach poprzez zakup wyposażenia i montaż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oddziałów przedszkolnych w Gminie Stary Dzierzgoń poprzez dostosowanie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach poprzez zakup wyposażenia i montaż: 1)Umywalka z syfonem - 3 szt. Umywalka ceramiczna z otworem, biała mocowana na śrubach. W komplecie syfon oraz bateria umywalkowa. Wymiary minimalne: 55 x 42 cm. Montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach. 2)Miska ustępowa ze spłuczką - 3 szt. Miska ustępowa ceramiczna lejowa z odpływem poziomym, biała (kompakt). W komplecie ze spłuczką oraz deską sedesową z plastikowymi zawiasami. Wymiary minimalne: wys. 40 cm szerokość 36 cm. Montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach. 3)Podest do toalet i umywalek - 4 szt. Podest dziecięcy z tworzywa sztucznego, wyposażony w antypoślizgowe nóżki, antypoślizgowe gumki na powierzchni. Wymiary minimalne: 42 x 30 x 14 cm. 4)Półka na kubeczki - 4 szt. Wykonane z jasnej sklejki i kolorowego MDF-u. Półka powinna zawierać: wieszak na ręczniki i miejsca na 13 dziecięcych kubeczków. 5)Lustro - 3 szt. Lustro zawieszane, wymiary 90 cm x 50 cm. 6)Podajnik na mydło - 5 szt. Podajnik na mydło wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej, zawieszany, pojemność 0,5 l. Powinien być wyposażony w zawór nie kapek i ergonomiczny przycisk, okienko do kontroli poziomu mydła w dozowniku. Zamknięcie: klapka uchylna. 7)Podajnik na ręczniki papierowe - 3 szt. Zawieszany, zamykany na kluczyk o pojemności do 500 szt. ręczników, wykonany z tworzywa ABS, okienko do kontroli ilości ręczników w pojemniku. 8)Umywalka z syfonem dla personelu - 1 szt. Umywalka z otworem biała, mocowana na śrubach. W komplecie syfon oraz bateria umywalkowa. Wym. min.55 x 42 cm. Montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach. 9)Miska ustępowa ze spłuczką dla personelu - 1 szt. Miska ustępowa, ceramiczna, lejowa z odpływem poziomym, biała (kompakt). W komplecie ze spłuczką oraz deską sedesową z plastikowymi zawiasami. Wymiary minimalne: wys. 40 cm szerokość 36 cm. Montaż w Publicznej Szkole Podstawowej w Myślicach. 10)Lustro dla personelu - 1szt. Lustro zawieszane, wymiary 90 cm x 50 cm. 11)Podajnik na mydło dla personelu - 1 szt. Podajnik na mydło wykonany ze stali nierdzewnej polerowanej, zawieszany, pojemność 0,5 l. Powinien być wyposażony w zawór nie kapek i ergonomiczny przycisk, okienko do kontroli poziomu mydła w dozowniku. Zamknięcie: klapka uchylna. 12)Podajnik na ręczniki papierowe dla personelu Zawieszany, zamykany na kluczyk o pojemności do 500 szt. ręczników wykonany z tworzywa ABS, okienko do kontroli ilości ręczników w pojemniku. 2.Dostawa i montaż nastąpi w godzinach od 8.00 do 13.00 do Publicznej Szkoły Podstawowej w Myślicach, Myślice 16. 3.Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy z wyłączeniem systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, dla których gwarancji udziela producent - w przypadku systemów i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia obowiązuje okres gwarancji zgodnie z warunkami gwarancji producenta, jednak nie krótszy niż 24 miesiące. Bieg terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usunięcia i przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy jako należycie wykonanego. 4.Strony umowy postanawiają, że odpowiedzialność wykonawcy z tytułu rękojmi zostanie rozszerzona przez udzielenie 36 miesięcy gwarancji za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy z wyjątkiem urządzeń, na które ich producenci udzielili dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu - w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji. 5.Wyposażenie powinno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów będzie wymagane prawem. 6.Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. 7.Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikacje produktu. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych opisanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 444100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug.starydzierzgon.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach