Gmina Somianka ogłasza przetarg
- Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
- Data zamieszczenia: 2014-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
Somianka - Parcele 16 B 16 B
07-203 Somianka, woj. mazowieckie
tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
REGON: 55066809000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt audiowizualny, multimedialny, RTV i AGD - III ogłoszenie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, RTV, AGD w ramach realizacji projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Asortyment objęty przedmiotem zamówienia wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych szkół podstawowych na terenie Gminy Somianka: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Somiance, Somianka 24B - Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku, Ulasek 28A Wszystkie produktu będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, Wszystkie produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać niezbędne elementy do prawidłowego działania. Do każdego dostarczanego produktu (jeżeli jest to wymagane) Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania w języku polskim. Produkty dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy i zamontuje zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt we wskazanych przez Zamawiającego placówkach oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczony sprzęt zostanie komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. nazwy towarów, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia) Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w Zał. Nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów wraz z dodatkowym wyposażeniem - K3 PN 03 16
Dodano: 2016-03-16 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKARKI I PROJEKTORA
Dodano: 2015-10-01 - Dostawa sprzętu ict, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem oraz kserokopiarek w ramach projektu pn. Nowoczesne oddziały przedszkolne
Dodano: 2015-05-07 - Dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem oraz tabletów do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, realizowana w ramach projektu Ekoinnowacje w mieście . (POKL.04.03.00-00-249/12/400/13). Projekt ten jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Działanie Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki .
Dodano: 2013-12-11 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim
Dodano: 2013-08-06 - DOSTAWA KOMPUTERA PRZENOŚNEGO DLA KATEDRY ENTOMOLOGII STOSOWANEJ, WYDZIAŁ OGRODNICTWA, BIOTECHNOLOGII I ARCHITEKTURY KRAJOBRAZU CPV 3021300-6
Dodano: 2013-05-20 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, projekcyjnego i fotograficznego na potrzeby realizacji projektu pt. Doskonalenie szansą na rozwój współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Powiecie Ciechanowskim w trybie przetargu nieograniczonego o wartości poniżej 200000 EURO.
Dodano: 2013-03-07 - Zakup i dostawa 6 laptopów, 6 projektorów i 6 tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie
Dodano: 2011-12-13 - Dostawa 190 szt. netbooków HP 210 Mini 3G
Dodano: 2011-10-27 - Dostawa zestawów komputerowych stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz dysków twardych do macierzy SUN (znak sprawy: DK/WPzp-73/09)
Dodano: 2009-12-02