Gmina Somianka ogłasza przetarg
- Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
- Data zamieszczenia: 2014-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
Somianka - Parcele 16 B 16 B
07-203 Somianka, woj. mazowieckie
tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
REGON: 55066809000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w sprzęt audiowizualny, multimedialny, RTV i AGD - II ogłoszenie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu audiowizualnego, multimedialnego, RTV, AGD w ramach realizacji projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Asortyment objęty przedmiotem zamówienia wyszczególniony w opisie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć do niżej wymienionych szkół podstawowych na terenie Gminy Somianka: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Somiance, Somianka 24B - Publiczna Szkoła Podstawowa w Woli Mystkowskiej, Wola Mystkowska 17, - Publiczna Szkoła Podstawowa w Ulasku, Ulasek 28A Wszystkie produktu będące przedmiotem zamówienia powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, Wszystkie produkty muszą pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, być sprawne i posiadać niezbędne elementy do prawidłowego działania. Do każdego dostarczanego produktu (jeżeli jest to wymagane) Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania w języku polskim. Produkty dostarczone w ramach zawartej umowy winny spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać odpowiednio do asortymentu niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy i zamontuje zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt we wskazanych przez Zamawiającego placówkach oświatowych (do siedziby poszczególnych szkół), w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem danej szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Dostarczony sprzęt zostanie komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego w każdej placówce. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanego materiału. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. nazwy towarów, znaki towarowe, patenty są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia) Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w Zał. Nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz aparatów cyfrowych na potrzeby realizacji projektu Finansowanie zaplecza technicznego i szkoleniowego dla Urzędu Komunikacji Elektronicznej - instytucji o charakterze specjalistycznym zaangażowanej w realizację Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w 2016 r. w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020 - w podziale na dwa zadania
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa laptopów w ilości 2 sztuk (nr ref. sprawy: ZP/15/16)
Dodano: 2016-07-27 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie.
Dodano: 2016-07-26 - dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb realizacji projektu pt. Dziecko w wieku przedszkolnym - aktywny partner w edukacji, komunikacji oraz zabawie. Edukacja przedszkolna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Projekt realizowany jest na podstawie umowy nr RPMA.10.01.04-0934/15-00 z dnia 24 czerwca 2016 roku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa komputera przenośnego wraz z oprogramowaniem oraz akcesoriami w ramach projektu Ochrona różnorodności gatunkowej cennych przyrodniczo siedlisk na użytkach rolnych na obszarach Natura 2000 w woj. lubelskim
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-120/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa komputerów przenośnych 2 szt. Postępowanie nr WEiTI/35/ZP/2016/1035
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowego Biura Wyborczego, numer sprawy: KBW-PZP/PN/10/2016
Dodano: 2016-07-18 - Zakup zautomatyzowanych systemów do przechowywania i udostępniania zbiorów w ramach modernizacji przestrzeni bibliotecznej w SGSP w Warszawie
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych UTH
Dodano: 2016-07-07