Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Organizacja placu zabaw - PSP Wola Mystkowska.

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2014-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Somianka - Organizacja placu zabaw - PSP Wola Mystkowska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem zabawek w postaci: - Huśtawka ważka - 1 szt. - Huśtawką wagowa - 1 szt. - Karuzela tarczowa - 1szt. - Bujak panda - 1 szt. - Bujak konik - 2 szt. - Bujak kompas - 1 szt. - Most linowy - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. Zabawki zostaną ustawione w miejscowości Wola Mystkowska. Zabawki zostaną zamontowane przy Publicznej Szkole Podstawowej w Woli Mystkowskiej w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Elementy konstrukcyjne zabawek powinny być wykonane z aluminium lub stali galwanizowanej malowanej proszkowo. W ramach zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy wraz z montażem wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zabawki powinny być wmontowane na stałe w grunt, uniemożliwiając ich łatwy sposób demontażu. Kolorystykę dostarczanych zabawek, Wykonawca będzie zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym. Każda z zabawek powinna posiadać niżej wymienione dokumenty określające zgodność danego produktu z normą: - Deklarację Zgodności wystawiana przez producenta. Deklaracja dotyczy pojedynczego, dostarczonego egzemplarza wyrobu. Musi być podparta badaniami w wymaganym zakresie i wystawiona zgodnie z wymogami obowiązującej Normy ISO/IEC 17050-1. - Certyfikat wystawiany przez zewnętrzną instytucję (stronę trzecią), na podstawie przedstawionego egzemplarza, lub precyzyjnego projektu. Certyfikat zaświadcza, że wykonany produkt jest zgodny z normami. Wszystkie urządzenia zabawkowe powinny być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany produkt nie może być wcześniej używana, Wszystkie urządzenia zabawkowe muszą pochodzić z bieżącej produkcji, winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa i być sprawne. Do każdego dostarczanego produktu (jeżeli jest to wymagane) Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania w języku polskim. Wykonawca dostarczy zamawiany asortyment we własnym zakresie i na własny koszt do wskazanej przez Zamawiającego placówki oświatowej w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu telefonicznie z dyrektorem szkoły. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu w przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie dostarczonych urządzeń zabawkowych po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę i określonych w formularzu cenowym. Dostarczone urządzenia zabawkowe zostaną komisyjnie przyjęte przez Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru jakościowo-ilościowy, w którym zostaną zapisane wszelkie uwagi dotyczące dostarczanych urządzeń zabawkowych. Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokółu odbioru końcowego wykonanej dostawy. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia np. nazw towarów, znaków towarowych, patentów są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia) Wykonawcy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy oraz będzie spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego. Wszystkie wymienione w Zał. Nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugsomianka.bip.org.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach