Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski

Gmina Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7306851, 7305031 , fax. 085 7302015
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielsk Podlaski
    ul. Mickiewicza 46 46
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 085 7306851, 7305031, fax. 085 7302015
    REGON: 05065900700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych funkcjonujących w szkołach w Gminie Bielsk Podlaski jest dostawa i montaż materiałów, urządzeń, pomocy dydaktycznych, wyposażenia pomieszczeń edukacyjnych do placówek oświatowych Zespołu Szkół w Augustowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łubinie Kościelnym. W zakres zamówienia w 2014 roku (Etap 1) wchodzi: -Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych. -Modernizacja toalet dla personelu poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych. W zakres zamówienia w 2015 roku (Etap 2) wchodzi: -Zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach. -Wyposażenie/doposażenie kuchni poprzez zakup i montaż sprzętu i urządzeń. -Zakup mebli i wyposażenia. -Zakup i montaż rolet okiennych. -Zakup wyposażenia wypoczynkowego. -Zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych. -Zakup zabawek - komplety zabawek. -Zakup pomocy dydaktycznych - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej. -Zakup artykułów plastycznych - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w grupie przedszkolnej. -Zakup kompletów wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi. -Zabezpieczenia grzejników zabudową, w celu uniknięcia oparzenia oraz urazów głowy. -Zakup sprzętu ICT. -Zakup sprzętu audiowizualnego. -Zakup tablic interaktywnych z oprogramowaniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym, polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w SIWZ pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykonać i załączyć do oferty zestawienie wszystkich zaproponowanych pozycji równoważnych oraz wykazać ich równoważność w stosunku do opisanych przez Zamawiającego, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem nazwy, strony, pozycji w formularzu cenowym, których dotyczy oraz złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia jako równorzędne w szczególności opis parametrów technicznych zastosowanych materiałów oraz urządzeń (np. atesty, karty techniczne). Powyższe dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu równoważnych materiałów i urządzeń, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w trybie określonym w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielskpodlaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach