Gmina Przybiernów ogłasza przetarg
- Adres: 72-110 Przybiernów, ul. Cisowa 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4186451 , fax. 91 4186622
- Data zamieszczenia: 2014-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przybiernów
ul. Cisowa 3 3
72-110 Przybiernów, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4186451, fax. 91 4186622
REGON: 81168434400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy wyposażenia wraz z montażem związane z realizacją Projektu pod nazwą: Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu i wyposażenia wraz z jego montażem, z podziałem na 3 zadania: a) zadanie nr 1: Dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw b) zadanie nr 2: Dostosowanie pomieszczeń c) zadanie nr 3: Dostawa wyposażenia Oddziałów Przedszkolnych Wykaz sprzętu i wyposażenia wraz z minimalnymi wymaganiami zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą Zamawiający udostępnia na stronie internetowej www.bip.przybiernow.pl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 300000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi: - zadanie nr 1: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). - zadanie nr 2: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych). - zadanie nr 3: 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego: 43 9376 1011 0071 1717 2004 0007 a) Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty dokument wadialny. 4. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) ze stwierdzeniem, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp. 6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu w ofercie należy wpisać nr konta, na który Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium lub do oferty załączyć upoważnienie dla osoby, której Zamawiający będzie mógł zwrócić wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przybiernow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych, tuszów, tonerów i zestawów komputerowych dla SPS Zdroje w pakietach
Dodano: 2015-05-19 - PN-6/15 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, DRUKAREK WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM I WYPOSAŻENIEM
Dodano: 2015-02-17 - Modernizacja Oddziałów Przedszkolnych
Dodano: 2014-10-09 - Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego, materiałów eksploatacyjnych do urządzenia oraz materiałów biurowych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Szczecinie
Dodano: 2013-11-14 - Budowa sieci szerokopasmowej oraz dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Białogard
Dodano: 2013-07-11 - Dostawa sprzętu biurowego i kalendarzy lotniczych
Dodano: 2012-10-29 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2012-06-22 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek
Dodano: 2010-03-18 - Dostawa artykułów biurowych.
Dodano: 2010-03-09 - Dostawa materiałów biurowych.
Dodano: 2009-05-13