Przetargi.pl
Modernizacja oddziałów przedszkolnych

Gmina Lniano ogłasza przetarg

  • Adres: 86-141 Lniano, ul. Wyzwolenia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3323002 , fax. 052 3323002
  • Data zamieszczenia: 2014-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lniano
    ul. Wyzwolenia 7 7
    86-141 Lniano, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3323002, fax. 052 3323002
    REGON: 09235102100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lniano.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oddziałów przedszkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Lniano W ramach niniejszego zamówienia realizowane będą następujące dostawy stanowiące dwa odrębne części, których szczegółowy opis stanowią załączniki. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na dwie części: Część I. DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ (dostawa i montaż) - załącznik Nr 6 Dostosowanie pomieszczeń obejmuje zmodernizowanie i dostosowanie w 3 oddziałach przedszkolnych istniejących toalet do potrzeb dzieci młodszych i personelu poprzez zakup i montaż wyposażenia sanitariatów, położenie płytek ściennych i podłogowych dla: 1) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej Błądzimiu 2) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Siemkowie 3) III Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Lnianie Część II. WYPOSAŻENIE - załącznik Nr 7 Wyposażenie obejmuje zakup wyposażenia do utrzymania czystości, doposażenia kuchni w sprzęt AGD. mebli przedszkolnych, rolet okiennych, wyposażenia wypoczynkowego, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych, wykładziny dywanowej, zabezpieczenia grzejników i mebli, sprzętu audiowizualnego, ICT, tablic interaktywnych i kserokopiarki dla: 1) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Błądzimiu 2) Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Siemkowie 3) I Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Lnianie 4) II Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Lnianie 5) III Oddziału Przedszkolnego w Szkole Podstawowej w Lnianie 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 i Załączniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2) Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi (zapakowane w oryginalne opakowania, bez oznak otwierania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu). 3) Produkty, które tego wymagają, powinny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 4) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty zakupu, dostawy i montażu zamówionych urządzeń i wyposażenia w miejscu lokalizacji. 5) Zgodnie z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych wskazane w opisach znaki towarowe, patenty, pochodzenie należy traktować, jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 6) Wyposażenie winno być wysokiej jakości i trwałości zgodne z wymogami: PN lub normami europejskimi, a także posiadać atest PZH, jeżeli posiadanie takich certyfikatów lub atestów jest wymagane prawem. 7) Pomoce dydaktyczne, plastyczne, zabawki oraz meble powinny posiadać znak bezpieczeństwa i być dopuszczone do użytkowania w placówkach przedszkolnych. 8) Zakres realizacji zamówienia obejmuje sprzedaż produktów oraz dostawę wraz z montażem, instalacją i innymi niezbędnymi pracami i robotami, do siedzib wskazanych przez Zamawiającego. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. W przypadku elementów wymagających montażu, zamówienie obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w Szkole Podstawowej w Błądzimiu, Szkole Podstawowej w Siemkowie i Szkole Podstawowej w Lnianie. 9) Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. 10) Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. 11) Wady towaru powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze, zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu nie spełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 12) W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: a) są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego lub b) nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w załącznikach lub c) dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 13) Wymagania stawiane wykonawcy: a) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. b) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lniano.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach