Przetargi.pl
Modernizacja odcinka drogi gminnej transportu rolnego w miejscowości Jagodne

Gmina Sawin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-107 Sawin, ul. Chutecka 12
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
  • Data zamieszczenia: 2011-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
    ul. Chutecka 12 12
    22-107 Sawin, woj. lubelskie
    tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
    REGON: 11019802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sawin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja odcinka drogi gminnej transportu rolnego w miejscowości Jagodne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi transportu rolnego we wsi Jagodne o długości 535mb. Przedmiotowe zadanie obejmuje: wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem frakcji 0-31,5mm o grubości warstwy 5cm na powierzchni 2 140m2, wykonanie nawierzchni asfaltowej o grubości 5 cm na powierzchni 2140m2, wykonanie podbudowy na zjazdach z tłucznia kamiennego grubości warstwy 15cm na powierzchni 132m2, nawiezienie gruntu na wyrównanie poboczy o szerokości 1m i grubości 15cm na powierzchni 160,5m2, nawiezienie tłucznia kamiennego na pobocza o szerokości 0,5m w ilości 52m2, mechaniczne wyplantowanie poboczy o szerokości 1 m w ilości 1040 m2. Podstawą do wyceny robót jest opis i charakterystyka robót. Przedmiary robót stanowią materiały pomocnicze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000, 00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść najpóźniej przed terminem otwarcia licytacji. 3. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 47 8192 0002 2001 0000 0853 0004. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji lub złożyć przed terminem otwarcia licytacji. 5. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z treścią art.46 ustawy pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach