Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w m. Parczew

Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Piwonia
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551267 , fax. 083 3551268
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.
    ul. Piwonia 73
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551267, fax. 083 3551268
    REGON: 03009414700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w m. Parczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia jest : „Modernizacji oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w m. Parczew” - Budowa mechaniczno- biologicznej oczyszczalni ścieków o wydajności 15 700 RLM, o przepływie pionowym z dwoma reaktorami o kubaturze 2853m3 każdy w zakresie m.in:- część I zamówienia Budowy: 1.Budowa budynku technicznego – pow. zabudowy 149,40m2, kubatura V-978,0m3. 2. Budowa dwóch reaktorów biologicznych - pow. zabudowy 2x423,0m2=846,0m2, kubatura V-2x2835m3= 5670,0m3. 3. Budowa punktu zlewny ścieków dowożonych (budynek stacji FEK_PAK i taca najazdowa dla wozu asenizacyjnego. Budynek -pow. zabudowy 16,50m2, kubatura V-49,50m3. Taca najazdowa - pow. zabudowy. 66,00m2. 4. Budowa budynku transportera osadu odwodnionego pow. zabudowy 110,50m2, kubatura V-942,00m3. 5. Budowa fundament pod silos na wapno 6. Budowa wiaty na osad odwodniony pow. zabudowy 265,0m2, kubatura V-1440,0m3. 7. Budowa budynku krat na pompowni ścieków surowych z częścią przyległą na transport skratek - pow. zabudowy 77,50m2, kubatura V-335,0m3. 8. Budowa studni pomiarowej ścieków oczyszczonych 9. Budowa komory zbiorczej osadu Przebudowy: 10. Studnia wody technologicznej( przebudowa w zakresie budowlanym i technologicznym (zmiana funkcji) technologicznej): 11. Pompownia ścieków surowych (wprowadzenie funkcji oddzielania skratek) – pow. zabudowy 154,0m2, kubatura V-1302,0m3. 12.Zbiornik ścieków dowożonych (wydziela się komorę uśredniającą ścieków dowożonych i komorę zagęszczacza osadu) - pow. zabudowy 28,30m2, kubatura V-127,50m3. 13. Budynek stacji odwadniania (likwidacja funkcji odbioru ścieków dowożonych i mechanicznego oddzielania skratek) – pow. zabudowy 173,50m2, kubatura V-1240,0m3. 14. Budynek biurowo-socjalny (wykończenie budynku z korektą przeznaczenia i wielkości pomieszczeń do aktualnych potrzeb i planów użytkownika) - pow. zabudowy 338,0m2, kubatura V-3050,0m3. 15. Budynek stacji dmuchaw (przeznacza się na garaż sprzętu eksploatacyjnego)- pow. zab. 130,40m2, kubatura V-835,00m3. 16.Komory osadu czynnego (przeznacza na zbiornik retencyjny wód deszczowych) Rozbiórki: 17.Budynek pompowni – część nadziemna socjalna 18. Kontener dyspozytora (biurowy) 19.Komora uspokojenia” 20.Piaskownik 21. koryto pomiarowe 22. komory defosfotacji chemicznej 23. osadnik końcowy 24. pompownia recyrkulatu. oraz 25 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków:-część II zamówienia -kanału grawitacyjnego Ø 0,20m z rur PVC-U na odcinku S1 – Sr o dł. L=61,5m i S4 – S13 o dł. L=86,5mrazem L=148,0m –przepompowni ścieków PS. –przewodu tłocznego z rur PE100 RC Ø75/4,5mm SDR 17 typ 3 o długości L=32,5m –przewodu tłocznego z rur PE100 RC Ø75/4,5mm SDR 17 typ 1 o długości L=40,5m –studzienki rozprężnej Sr z tworzywa-1 szt. –studzienki niewłazowej S1 z tworzywa -1 szt. –studzienek niewłazowych S2 ÷ S13 z tworzywa -12 szt. Zamówienie obejmuje również serwis wszystkich urządzeń oraz wykonywanie wszelkich przeglądów technicznych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych w okresie udzielonej gwarancji na przedmiot zmówienia tj. modernizacji oczyszczalni ścieków i budowy kanalizacji sanitarnej. Szczegółowy zakres prac znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego SIWZ obejmującej: projekt budowlano –wykonawczy przebudowy oczyszczalni ścieków w Parczewie wraz z projektem budowlano wykonawczym budowy sieci kanalizacji sanitarnej w części ul. 11-go Listopada w Parczewie, projekt technologiczny oczyszczalni ścieków, STWiOR oraz przedmiarami robót i elementami wyposażenia. Uwaga: Roboty budowlane będą odbywały się na czynnym obiekcie. Po stronie wykonawcy leży obowiązek takiej organizacji by zapewnić możliwość wykonywania przez pracowników Zamawiającego czynności związanych z bieżącą obsługą istniejących urządzeń. Wszelkie niezbędne koszty wykonania niezbędnych obejść, przepinek, tymczasowych robót, pompowań itp. leżą po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zużycia wody i energii elektryczne oraz innych mediów oraz ich opomiarowania. Sposób rozliczenia zostanie uzgodniony podczas przekazania placu budowy VII. Opis w zakresie równoważność: 1.Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określonych w dokumentacji projektowej. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów lub urządzeń oraz przedłożenia listy referencyjnej z obiektami, gdzie wbudowane zostały zaproponowane zamienniki. Na trzy dni przed podpisaniem umowy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zestawienie oferowanych urządzeń z podaniem nazwy urządzenia oraz dołącza stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń. W przypadku wątpliwości Zamawiający może raz zwrócić się do oferenta o wyjaśnienia. Oferent w terminie 3 dni składa wyjaśnienia do złożonej pod rygorem odrzucenia oferty jako nie zgodniej z SIWZ i zatrzymania wadium. Zestawienie proponowanych urządzeń stanowi załącznik nr 12a do SIWZ. 2.Podane urządzenia technologiczne dobrano na bazie doświadczeń projektanta. Projektant opracowujący załączoną do SIWZ dokumentację gwarantuje przy zainstalowaniu zaproponowanych urządzeń oraz rozwiązań prawidłową pracę oczyszczalni ścieków. Dla dobranych urządzeń i rozwiązań dostosowano gabaryty projektowanych pomieszczeń oraz przestrzeń na ich montaż w komorach zbiorników. 3. Wykonawca proponując urządzenia lub rozwiązania równoważne zobowiązany będzie w ramach realizacji umowy opracować projekt zamienny z podaniem typów proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, załączeniem ich kart katalogowych oraz z wrysowaniem proponowanych urządzeń równoważnych na rysunkach technologicznych. 4. Ocena możliwości zastosowania proponowanego urządzenia lub rozwiązania równoważnego powinna zawierać dla każdego urządzenia minimum analizę; • parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych, • zgodność parametrów technologicznych proponowanych urządzeń lub rozwiązań równoważnych z pozostałymi zaprojektowanymi urządzeniami lub rozwiązaniami technologicznymi oraz zaprojektowanymi instalacjami technologicznymi, • gabarytów, kształtów i rozwiązań konstrukcyjnych proponowanych urządzeń równoważnych w stosunku do gabarytów zaprojektowanych pomieszczeń oraz przestrzeni na ich montaż w komorach zbiorników, w tym możliwość ich montażu, demontażu i podejść do czynności obsługowych i serwisowych, szerokości przejść dla pracowników obsługi, wielkości otworów drzwiowych, włazów technologicznych itp., • rozwiązań materiałowych, • podejść i połączeń z instalacjami technologicznymi, • ciężaru urządzeń, sprawdzenia obliczeń wytrzymałości stropów, udźwigu urządzeń do czynności obsługowych itp., • innych informacji potwierdzających równoważność proponowanego urządzenia lub rozwiązania. 5. W przypadku wystąpienia niezgodności z uzyskanymi na etapie prac projektowych uzgodnieniami, uzyskanymi decyzjami lub w przypadku konieczności zmian konstrukcyjnych obiektów budowlanych naruszających warunki pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków Wykonawca, po uzyskaniu opinii Projektanta o konieczności uzyskania nowego Pozwolenia na budowę ze względu na zmiany istotne i akceptacji przez autora projektu, Wykonawca winien uzyskać nowe pozwolenie na budowę oczyszczalni ścieków, co nie może wpłynąć na czas realizacji zamówienia. Wszystkie dodatkowe prace związane z przeprojektowaniem oczyszczalni ścieków będą ponoszone na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca dobierając inne materiały lub urządzenia lub rozwiązania równoważne do zaproponowanych w dokumentacji projektowej bierze na siebie odpowiedzialność za prawidłowe działanie oczyszczalni ścieków (określone w warunkach gwarancji) jak i wymagany stopień oczyszczenia ścieków podany w dokumentacji projektowej. 7. Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego oraz stosowania dostaw urządzeń materiałów itp. jako prototypy, seria próbna, lub jako produkcja jednostkowa. VIII. Wymagania dodatkowe: a)wszystkie materiały użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty, aprobaty techniczne i pozwolenia i być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie unormowaniami prawnymi, a w szczególności Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (t.j. Dz.U. 2014 poz. 883.). b)realizacja zamówienia musi być prowadzona zgodnie z wymaganiami w tym zakresie wynikającymi z obowiązujących uregulowań oraz zasadami wiedzy technicznej. c)wszelkie nazwy własne bądź marki użyte w dokumentacji przetargowej Zamawiający wykorzystuje wyłącznie jako opis oczekiwań co do tego przedmiotu. Zamawiający nie wskazuje konkretnego producenta. Dopuszcza się rozwiązania równoważne. Udowodnienie równoważności leży po stronie Oferenta, zgodnie z art.30 ust.4-5 ustawy Pzp. d)w przypadku wystąpienia rozbieżności w dokumentach ustala się ważność rozbieżności zawartych w dokumentach wg. kolejności: dokumentacja projektowa SIWZ przedmiar; Oferent, po zakończeniu realizacji zadania, przedłoży zamawiającemu dokumentację powykonawczą i odpowiednie protokoły odbiorów; f)Okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia musi wynosić co najmniej 36 miesięcy, liczonej od dnia odbioru końcowego. g)Oferent nie może wykorzystać jakichkolwiek wyraźnych błędów lub braków w dokumentacji projektowej. W przypadku, gdy Oferent wykryje takie błędy lub braki niezwłocznie powiadamia o tym Zamawiającego, który wprowadzi niezbędne zmiany lub uzupełnienia. h)Nie zgłoszenie błędów, o których mowa w pkt. g) oznacza, że Oferent akceptuje dokonane przedmiary oraz dokumentację techniczną i składając ofertę zobowiązuje się do osiągnięcia oczekiwanego przez Zamawiającego efektu realizacji zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszej dokumentacji. W takiej sytuacji Oferent nie może wnosić żadnych roszczeń do Zamawiającego z tego tytułu. i)Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszej SIWZ oraz obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia. j)Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym dla sporządzenia kalkulacji ceny oferty i jest on dołączony do SIWZ wyłącznie celem ułatwienia Wykonawcy obliczenia ceny oferty oraz służył będzie do obliczania wynagrodzenia częściowego (nie częściej niż 1 raz na kwartał). Zamawiający uznaje, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania, bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane, zawarte we wszystkich częściach dokumentacji projektowej. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie wydatki oraz ryzyko związane z koniecznością zrealizowania przedmiotu zamówienia. k)Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży kosztorysy ofertowe. Kosztorysy niezbędne będą do realizacji rozliczeń Zamawiającego z Wykonawcą. l)Na trzy dni przed podpisaniem umowy Wykonawca przedkłada Zamawiającemu zestawienie oferowanych urządzeń z podaniem nazwy urządzenia. W przypadku zaoferowania urządzeń równoważnych kartę techniczna danego urządzenia na potwierdzenie równoważności. W przypadku wątpliwości Zamawiający może raz zwrócić się do oferenta o wyjaśnienia. Oferent w terminie 3 dni składa wyjaśnienia do złożonej pod rygorem odrzucenia oferty jako nie zgodniej z SIWZ i zatrzymania wadium. Zestawienie proponowanych urządzeń stanowi załącznik nr 12a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości : -w zakresie części 1 – 300 000,00zł. (słownie: trzysta tysięcy złotych) - w zakresie części 2 – 6 000,00zł. ( słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – BS Parczew 27 8042 0006 0000 0185 2000 0060 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Zakładzie Usług Komunalnych, ul. Piwonia 73, 21-200 Parczew pok. Nr 13. (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 15:00), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia. 6. Termin wniesienia wadium – do godz. 10:00 dnia 14.04.2017 r. 7. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający będzie stosował zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określone w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach