Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Środzie Śląskiej

Średzka Woda Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 55-300 Środa Śląska, ul. Sikorskiego 43
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3172059 , fax. 071 3172059
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Średzka Woda Spółka z o.o.
    ul. Sikorskiego 43 43
    55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3172059, fax. 071 3172059
    REGON: 02018544900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl zakładka Średzka Woda Spółka z o.o.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Środzie Śląskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia 4.1 Tytuł i zakres zamówienia 4.1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Modernizacja oczyszczalni ścieków w Środzie Śląskiej Modernizacja oczyszczalni ścieków polegać będzie na: Przebudowa i rozbudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Środzie Śląskiej obejmuje swoim zakresem rozbudowę części biologicznej dla głębokiego usuwania związków azotu oraz modernizację i rozbudowę części osadowej. W wyniku prac przewiduje się budowę nowych obiektów: komora beztlenowa, bloki biologicznego oczyszczania zrealizowane wokół osadników wtórnych, budynek garażowo warsztatowy dla potrzeb oczyszczalni, poletka humifikacji osadów, oraz modernizację istniejących obiektów oczyszczalni: budynek administracyjno socjalny dla obsługi oczyszczalni, budynek, w którym zlokalizowane są: stacja krat, stacja piaskowników, dyspozytornia, stacja dmuchaw, stacja transformatorowa, stacja mechanicznego zagęszczania osadów, stacja odwadniania osadów. Docelowa przepustowość oczyszczalni będzie wynosić Ośr.d. = 4000 m3dobę. Efektywność oczyszczalni Oczyszczalnia po modernizacji zapewni oczyszczanie ścieków zgodnie z rozporządzeniem Ministra Ochrony środowiska z dnia 24 lipca 2006 roku w sprawie warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu ścieków do wód lub do ziemi oraz w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego (Dz. U. z dnia 31 lipca 2006 r.) oraz Dyrektywy UE 9127EEC i 9815EEC. Skład ścieków oczyszczonych będzie następujący: BZT 5 25 g O2 m3 ( ok. 90 % redukcji ) ChZT 125 g O2 m3 ( powyżej 75 % redukcji ) Zawiesiny ogólne 35 g m3 ( ok. 90 % redukcji ) Azot ogólny 15 g m3 Fosfor ogólny 2 g m3 (są to dopuszczalne wskaźniki zanieczyszczeń dla przepustowości oczyszczalni wyrażonej RLM w przedziale od 15 000 - do 99 999). Zakres rzeczowy modernizowanej oczyszczalni obejmuje: Część mechaniczno biologiczna a) Przebudowa stacji krat mechanicznych kpl. KKR szt. 2 i KKG szt. 2 ( kraty rzadkie: 60 mm, kraty gęste: 3mm ), b) Przebudowa stacji piaskowników kpl. DN 200 mm, Q = 200 m 3h, ( likwidacja istniejących i montaż nowych piaskowników wirowych szt. 2 kwasoodpornych, oraz separatora ( płuczka piasku) Q = 30m3 h, szt. 1, c) Remont poletka piasku ok. 12 m2, d) Przebudowa komory zasuwy kanałowej i zastawki, kpl. (wymiana instalacji i zasuw), e) Przebudowa osadnika wstępnego OWS poj. 200 m3, kpl. ( wymiana lejów osadowych szt.4, V = 60 m3, sprężarki Q = 50mh, N = 7,5 kW, szt. 1; wymiana instalacji w wykonaniu kwasoodpornym, wymiana zasuw szt.6), f) Przebudowa bloku biologicznego (2 reaktory ) kpl. (osadniki wtórne OWT, DN 21m, A = 346 m2, poj. użytkowa osadników razem V = 1592 m3 komora anoksyczna KDN szt. 2; komora tlenowa KT szt. 2, poj. użyt. V = 2300 m3 (wymiana instalacji)), g) Budowa komory beztlenowej KB pow. = 63,60 m2, kpl. (poj. użyt. V = 277 m3, inst. mieszadła przyściennego, moc: 2,0 1,5 kW, h) Przebudowa stacji defosfatacji DF, (PIX), kpl. (wymiana instalacji dozującej, uzupełnienie wyposażenia, wymiana 2 pomp dozujących tłokowych o wyd. 80 lh, sterownika pompy dozującej , moc: 0,75 kW), i) Przebudowa przepompowni recyrkulacji osadu kpl. ( wymiana instalacji i pomp Q = 73,7 m3 h) j) Położenie rurociągów między obiektowych, kpl: k) rurociąg tłoczny DN 500, L = 45 m, l) rurociąg ścieków po osadniku DN 500, L = 15 m, m) rurociąg osadu recyrkulowanego DN 200 z reaktora nr 1, L = 95 m, n) rurociąg osadu recyrkulowanego DN 200 z reaktora nr 2, L = 55 m, o) rurociąg osadu recyrkulowanego DN 200 z reaktora nr1 do osadnika wstępnego, L = 30 m, p) rurociąg osadu recyrkulowanego DN 200 z reaktora nr 2 do osadnika wstępnego,L = 30 m, q) rurociąg osadu recyrkulowanego DN 150 do stacji mechanicznego zagęszczacza osadu, L = 69 m, r) kolektor tłoczny powietrza DN 400, s) wodociąg DN 80 w rejonie poletek, L = 183 m, t) wodociąg DN 20 do stacji kontenerowej PIX, u) drenaż cieczy osadowej z poletek, L = 1026 m, v) rurociąg powietrza do zbiornika zagęszczania osadu, L = 11m, w) rurociąg tłoczny części pływających DN 150, PEHD, L = 85 m. Część mechaniczno osadowa a) Przebudowa pompowni głównej PG kpl. (wymiana 4 zespołów pomp), wyd. 200 m3h, 9 kW, wymiana instalacji), b) Przebudowa stacji zlewczej ścieków (kontener) kpl., Q = 30 m3 h, c) Modernizacja zbiornika zagęszczania osadów ZG, A = 63,6 m2, V = 191 m3 kpl. (wymiana instalacji w wykonaniu kwasoodpornym), d) Budowa stacji mechanicznego zagęszczania osadu ZGM, kpl. (instalacja napędu zagęszczacza szt. 1, pompy o trójskrzydłowych tłokach 20 40 m3 h Q = 6 m3 h, 2,2kW szt. 2; stacja polielektrolitu kpl. 1,33 kW, wyd. 1,7 kg h sm), e) Budowa stacji poboru prób kpl., f) Przebudowa stacji odwadniania osadu kpl. (wymiana maceratora i pompy), g) Wykonanie systemu automatyki i sterowania dla całego zakładu kpl. Część osadowa a) Przebudowa stacji dmuchaw SD, kpl. (inst.3 zespołów dmuchaw, wyd.: 2024,4 m3h powietrza), b) Modernizacja i remont pompowni osadów kpl. (wymiana 2 zespołów pomp, Q = 73,7 m3h, moc15 kW , i instalacji technologicznej), c) Budowa stacji hydroforowej, kpl., Q = 6 do 36 m3 h, moc 3 x 2,2 kW, d) Budowa poletka humifikacji osadu pow. = ok.490 m2, kpl. 5, e) Przebudowa kompostowni osadu, kpl. (zakup środków transportu) wyd. ok. 1 m3 d, f) Budowa instalacji tłocznej DN110 osadu na poletka osadowe, PEHD, L=516 m, g) Budowa rurociągu cieczy osadowej filtratu DN150 z poletek humifikacji osadu, PCV, L=378 m, h) Doprowadzenie wody do poletek osadowych, wodociąg DN80, PEHD, L = 183 m, i) Wymiana sieci zewnętrznych wod kan. L = 150,7m (PE, 80, PEHD dn 125, L = 41,2, dn 32, L = 30,7 m; sieć kan. PVC fi 200, L = 45,8 m; PVC fi 160, L = 11,8 m, rury kielichowe PCW fi 200,160,100, L =21,2m), Część techniczno administracyjna (architektura) a) Przebudowa budynku technologicznego konstr. i archit., kpl., b) Przebudowa Budynku administracyjno socjalnego z kotłownią, kpl. c) Budowa budynku garażowo magazynowego z kotłownią (warsztat), pow. 422,60 m2, d) Roboty drogowe kpl. e) drogi i place o nawierzchni asfaltowej pow. 790 m2 + (o nawierzchni tłuczniowej = 965 m2); f) drogi i place o nawierzchni z kostki betonowej, pow. 710 m2 + (dla wózków jezdniowych 115 m2 ); g) naprawa istniejących nawierzchni asfaltowych, pow. 120 m2+ odtworzenie nawierzchni asfaltowej 75 m2, h) chodniki z kostki betonowej pow. 170 m2; i) położenie warstwy ścieralnej asfaltowej na istniejącej nawierzchni pow. 605 m2; j) położenie krawężników 415 m (rozbiórka istniejącego drogowego 280 m); k) Sieci zewnętrzne zewnętrzne 1kV, L = 600 m, l) Oświetlenie terenu oczyszczalni, kpl. 33 ( montaż słupów oświetleniowych ), m) Ogrodzenie terenu oczyszczalni,(wymiana ogrodzenia, wysok. 183 cm. stal ocynkowana w powłoce poliestrowej, ok. 60 m i bram wjazdowych rozwieranych na przesuwne samonośne z napędem mechanicznym sterowane elektronicznie, szer. 4 i 6 m), n) Sieci zewnętrzne cieplne, L = 297m, (położenie rur stalowych preizolowanych fi 114,3200 i fi42,4110; demontaż istniejącej sieci preizolowanej ). 4.1.2. Główny przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień: 452521009 Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 4.1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomach od III do V niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. Specyfikacjach Technicznych z suplementem, dokumentacji projektowej oraz Tabeli Elementów Rozliczeniowych. 4.1.4. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452521009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 200 000,00 PLN (słownie: dwieście tysięcy PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu 6.1. Warunki Formalne 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 6.1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy, oraz spełniający następujące warunki: 6.2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: a) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN (dwa miliony złotych). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2.2 Potencjał kadrowy Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Stanowisko Wymagana liczba osób, min.: Wymagania dotyczące osób Kierownik Budowy branża budowlana 1 wykształcenie wyższe techniczne inżynier uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną budową, przebudową lub rozbudową oczyszczalni ścieków o przepustowości niemniejszej niż 4000 m3 dobę jako kierownik budowy, realizowanej wg warunków kontraktowych na roboty budowlane projektowane przez zamawiającego FIDIC Kierownik Robót Sanitarnych 1 wykształcenie wyższe techniczne inżynier uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych) wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w kierowaniu robotami sanitarnymi przy co najmniej jednej budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości niemniejszej niż 4000 m3 dobę jako kierownik budowy lub kierownik robót sanitarnych Kierownik Robót Elektrycznych 1 wykształcenie wyższe techniczne inżynier uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w kierowaniu robotami elektrycznymi przy co najmniej jednej budowie, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków o przepustowości niemniejszej niż 4000 m3 dobę jako kierownik budowy lub kierownik robót Kierownik Robót Drogowych 1 uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie dróg wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego. minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi na stanowisku kierownik budowy lub robót drogowych. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w w wymagania. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednego zadania inwestycyjnego obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości niemniejszej niż 4000 m3 dobę i wartości robót nie mniejszej niż 10 mln PLN. b) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 10 mln PLN, zrealizowanej wg warunków kontraktowych na roboty budowlane projektowane przez zamawiającego FIDIC. c) Warunek wymieniony, w p. a) i b) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dopuszcza się spełnienie warunków określonych w p. a) i b) w ramach jednego zadania inwestycyjnego. 6.2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu porównując przedstawione w ofercie dokumenty z warunkami udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia nie spełnia 6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; d) do solidarnej odpowiedzialności za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pod rygorem nieważności oferta musi zawierać: 12.2.1. Oferta na wykonanie zamówienia wypełniony Formularz Nr 1. 12.2.2. Załącznik do oferty Dane kontraktowe Formularz 1a 12.2.3. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 12.2.4. Pełnomocnictwo Pełnomocnictwa dla osoby osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (Formularz nr 2). 12.2.5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z rozdz.6, p. 6.1): a) Oświadczenie, o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Formularz Nr 3. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia c) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4 ,8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia d) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia e) Zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.4 b), d), i e) niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski, potwierdzone przez Wykonawcę, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. h) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12.2.5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w rozdz.6 p.6.2.1. i. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p 6.2.2). i. Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy oraz informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia zawodowego i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu zgodnie z Formularzem Nr 4, oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował jeżeli dotyczy. ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanych przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. d) Doświadczenie zawodowe informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w rozdz. 6, p.6.2.3) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach wypełniony Formularz Nr 5 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie. 12.2.6. Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Podwykonawstwo wypełniony Formularz Nr 6 z wykazem zakresu robót jakie Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY b) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia zgodnie z Formularzem Nr 7. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY c) Wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl zakładka Średzka Woda Spółka z o.o.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach