Przetargi.pl
Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach

Gmina Pszczółki ogłasza przetarg

  • Adres: 83032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 839 128
  • Data zamieszczenia: 2017-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczółki
    ul. Pomorska 18
    83032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 586 839 128
    REGON: 54505300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pszczółkach. 2. Realizacja zadania obejmuje: 2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem braku sprzeciwu do zgłoszenia robót / uzyskanie pozwolenia na budowę, obejmującej wszystkie zakresy robót przewidziane w Programie Funkcjonalno Użytkowym (PFU), w tym branża sanitarna, budowlana, elektryczna i automatyka, w wersji papierowej w 5 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.2. Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót z podziałem na poszczególne branże robót, w wersji papierowej w 2 egz. i elektronicznej w 1 egz.; 2.3. Opracowanie Szczegółowej specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót; w wersji papierowej 2 egz. i w wersji elektronicznej; 2.4. Zgłoszenie robót budowlanych wymagających zgłoszenia; 2.5. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych oraz uzgodnień; 2.6. Wykonanie wszelkich prac wynikających z opracowanej na podstawie PFU dokumentacji projektowej z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem; 2.7. Sprawowanie nadzoru autorskiego; 2.8. Wykonanie i złożenie dokumentacji powykonawczej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Programie Funkcjonalno Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Ogólny zakres robót obejmuje: 3.1. opróżnienie reaktorów A i B z piasku z zalegających osadów i zagospodarowanie ich zgodnie z zaleceniami ustawy o odpadach, demontaż istniejącego wyposażenia; 3.2. wykonanie remontu reaktorów biologicznymi A i B, poprzez zabezpieczenie powierzchni ścian, dna i górnej powierzchni murów mineralną zaprawą powłokową chemoodporną do pionowych i poziomych powierzchni, wodoszczelną i mrozoodporną, o dużej wytrzymałości mechanicznej; 3.3. wymianę pomp, mieszadeł i wymiana systemu napowietrzania w reaktorze biologicznym A i B na napowietrzanie drobno- pęcherzykowe; 3.4. doposażeniem istniejącej stacji dmuchaw o jedną dmuchawę; 3.5. wymianę urządzeń służących do napowietrzania i mieszania osadu nadmiernego w komorze stabilizacji tlenowej osadu; 3.6. modernizacja prasy do odwadniania osadu w celu zwiększenia jej wydajności poprzez zmianę lokalizacji i wydajności pompy nadawy, wymianę taśm filtracyjnych, pneumatycznej instalacji naciągu taśmy oraz systemu dysz płuczących; 3.7. wymianę zasuw dopływu i spustu ścieków z komory A i B, w C należy zautomatyzować ręczną zasuwę spustu wraz z podłączeniem jej do systemu sterowania; 3.8. podłączenie nowo zainstalowanych urządzeń, zasuw, napędów, pomp i dmuchaw do systemu sterowania i monitoringu znajdującego się w budynku dyspozytorni; 3.9. podłączenie urządzenia sitopiastkownika, prasy do odwadniania osadu oraz pomp w pompowni ścieków do systemu sterowania i monitoringu; 3.10. wykonanie niezbędnej wymiany instalacji elektrycznej, wymiana istniejących rozdzielnic RG i T0 na RST, oraz rozbudowa rozdzielnicy SZS; 3.11. wymianę wentylacji mechanicznej w budynku technicznym; 3.12. wykonanie remontu budynku dyspozytorni o kubaturze 198 m3 i powierzchni zabudowy 40,5 m2; 3.13. wykonanie remontu budynku technicznego o kubaturze 280 m3 i powierzchni zabudowy 72 m2; 3.14. wymianą skorodowanych stalowych elementów (barierek, pomostów, schodni itp.) na elementy ze stali nierdzewnej kwasoodpornej; 3.15. demontaż wyłączonych z użytkowania wyeksploatowanych urządzeń w tym, zasuw, napędów, pomp, elementów kanałów, sita ślimakowego z budynku technicznego; 3.16. przeprowadzenie rozruchu hydraulicznego, mechanicznego i technologicznego wraz z opracowaniem dokumentacji rozruchowej i porozruchowej; 3.17. uzyskanie na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie zmodernizowanej oczyszczalni. 4. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania akceptacji Zamawiającego na każdym etapie prac, wszystkich zastosowanych rozwiązań, urządzeń oraz stosowanej kolorystyki. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszeniem robót Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację opracowanej dokumentacji od wskazanego przez Zamawiającego sprawdzającego posiadającego uprawnienia w specjalnościach obejmujących zakres inwestycji. Przedmiot zamówienia będzie realizowany na czynnym obiekcie. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Programie Funkcjonalno Użytkowym, obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. W przypadku, gdy w SIWZ wraz z załącznikami zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: - roboty budowlane, sanitarnej, elektryczne, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 45.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach