Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie w gminie Złotniki Kujawskie w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Złotniki Kujawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 35 17 160 , fax. 52 35 17 160 wew. 51
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złotniki Kujawskie
    ul. Powstańców Wielkopolskich 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 35 17 160, fax. 52 35 17 160 wew. 51
    REGON: 92350808000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie w gminie Złotniki Kujawskie w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno- Użytkowym (załącznik nr 12 do SIWZ). Zakres zadania nie obejmuje jednak ujętego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zakupu: samochodu WUKO, przyczepy do osadu oraz myjki ciśnieniowej. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie w gminie Złotniki Kujawskie w systemie zaprojektuj i wybuduj” 3.4 Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych. W szczególności zakres zamówienia obejmuje m.in.: · projektowanie, · realizację robót budowlano-montażowych, · realizację robót rozbiórkowych, · zagospodarowanie odpadów powstających w trakcie budowy łącznie z osadami, szlamami z obiektów adaptowanych, · przeprowadzenie prób końcowych i próby eksploatacyjnej oczyszczalni ścieków wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego, · dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż, · dostarczenie kompletnego wyposażenia ujętego w niniejszym opracowaniu i dokumentacji przetargowej, · uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie 3.5 Projektowanie Wykonawca w ramach zamówienia opracuje następujące dokumenty: a) ubezpieczenie całego zadania w tym budowy i projektowania b) koncepcję rozwiązań techniczno-technologicznych wraz ze schematem, zawierającą wszystkie charakterystyczne parametry i rozwiązania technologiczne i techniczne, w tym sporządzenie wstępnego projektu zagospodarowania terenu na mapie do celów projektowych w skali 1:500. Wykonawca przekaże Zamawiającemu koncepcję w ciągu 60 dni od podpisania umowy w formie graficznej i opisowej. Zamawiający dokona weryfikacji koncepcji nie później niż w terminie do 21 dni od daty przekazania, c) projekt budowlany przebudowy i rozbudowy oczyszczalni opracowany zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994r. (Dz. U. z 2020r., poz. 1333 z późniejszymi zmianami) oraz zgodnie z decyzjami i postanowieniami uzyskiwanymi na etapie projektowania oraz zgodnie z warunkami określonymi w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach i miejscowym palnie zagospodarowania przestrzennego – po 6 egzemplarzy dla wszystkich branż, d) inne opracowania i uzgodnienia konieczne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, e) dokumentację wykonawczą dla celów realizacji oczyszczalni. Projekty wykonawcze w poszczególnych branżach będą uszczegółowieniem dla potrzeb wykonawstwa Projektu Budowlanego – 6 egz.; f) dokumentację powykonawczą, na której będą naniesione wszystkie zmiany powstałe w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych obiektów i sieci -4 egz.; g) projekt rozruchu (projekt prób końcowych) i próby eksploatacyjnej z założeniem utrzymania obiektu w ruchu i prowadzeniem rozruchów częściowych -2 egz.; h) instrukcje bhp, p.poż, pierwszej pomocy, instrukcje stanowiskowe – 2 egz.; i) Instrukcje obsługi, eksploatacji i konserwacji obiektów oczyszczalni – 2 egz.; j) sprawozdanie z rozruchu i próby eksploatacyjnej, w którym zaprezentowane zostaną przez k) przedmiary robót – po 2 egzemplarze dla każdej branży, l) kosztorys inwestorski – po 2 egzemplarze dla każdej branży, m) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż – po 2 egzemplarze dla każdej branży, Przed rozpoczęciem prac Wykonawca jest zobowiązany pozyskać i zweryfikować dane i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (dane wyjściowe do projektowania), wykonać wszystkie badania i analizy niezbędne dla prawidłowego zaprojektowania i wykonania dokumentów wykonawcy, a w szczególności projektu budowlanego, w tym: a) pozyskać mapy do celów projektowych w skali 1:500 b) wykonać badania geotechniczne i hydrogeologiczne podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania dokumentów wykonawcy (w tym projektu robót budowlanych) i późniejszej realizacji robót; c) uzyskać inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania dokumentów wykonawcy (w tym projektu robót) i późniejszej realizacji robót: materiały, ekspertyzy, analizy, opracowania i badania. Wszystkie dokumenty Wykonawcy podlegają opiniowaniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca każdorazowo uzyskał zatwierdzenie przez Zamawiającego danego dokumentu przed przystąpieniem do kolejnego etapu projektowania. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania projektowe oraz sposób prowadzenia robót zapewniał utrzymanie ciągłości ruchu i eksploatacji oczyszczalni. Jeśli zajdzie taka konieczność w związku z wykonywaniem robót, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt rozwiązań tymczasowych (kanałów, rurociągów, urządzeń itp.) gwarantujących prawidłowe działanie obiektów oczyszczalni. Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania oczyszczalni do rozruchu i następnie eksploatacji. Akceptacja wszystkich dokumentów Wykonawcy przez Zamawiającego jest warunkiem koniecznym realizacji kontraktu, ale nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z kontraktu. 3.6 Roboty budowlane Wykonawca wykona roboty zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego dokumentami: koncepcją, projektem budowlanym oraz dokumentacją wykonawczą. W szczególności wykonane zostaną: 1. Prace przygotowawcze i pomocnicze: a) zagospodarowanie placu budowy, w tym: - zaplecze budowy, - doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, - ogrodzenia tymczasowe, - drogi dojazdowe do obiektów, - urządzenia ppoż. i BHP, b) zapewniona będzie pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych. 2. Roboty budowlane, rozbiórkowe i wykończeniowe, w tym: - roboty ziemne, betonowe i żelbetowe, - roboty budowlane wraz z ich kompletnym wykończeniem, - pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe. 3. Obiekty technologiczne wraz z zainstalowanymi maszynami i urządzeniami oraz prace montażowo – instalacyjne pozwalające na osiągnięcie całkowitego założonego efektu robót. 4. Sieci międzyobiektowe w tym: - sieci kanalizacyjne sanitarne, - sieć kanalizacyjna deszczowa (jeśli będzie konieczna), - sieć wodociągowa, - sieć wody technologicznej. 5. Instalacje elektryczne i AKPiA: - wykonanie przebudowy stacji transformatorowej (jeśli będzie wymagana), - montaż i instalacja rozdzielnic, - instalacje siłowe, sterownicze, uziemiające i połączeń wyrównawczych, - instalacje oświetlenia i gniazd ogólnych, - instalacje piorunochronne, - instalacja zasilania urządzeń technologicznych oczyszczalni, - instalacje wewnętrzne dla potrzeb własnych oczyszczalni, - instalacje oświetlenia zewnętrznego, - instalacje systemu AKPiA (w tym m.in.: sterowniki PLC, urządzenia pomiarowe, elementy wizualizacji i synoptyki, wyposażenie rozdzielnic związane ze sterowaniem), UWAGA: W 2020 roku przeprowadzono modernizację układu sterowania na oczyszczalni ścieków. Dokonano wymiany sterownika PLC szafy NE (na sterownik PLC Siemens S7-1200 z modułami rozszerzeń), wymiany sterownika PLC szafy ND (na sterownik PLC Siemens S7-1200 z modułami rozszerzeń), wymiany zabezpieczeń silnikowych urządzeń technologicznych w szafie NE, wymiany styczników urządzeń technologicznych w szafach NE i ND oraz wymiany panelu na stanowisku dyspozycyjnym. Wobec powyższego przedmiotowe zamówienie nie obejmuje ww. elementów. 6. Elementy zagospodarowanie terenu - drogi i ciągi komunikacyjne na terenie oczyszczalni, w tym parkingi i chodniki, - odwodnienia powierzchniowe placów, dróg i terenu punktu zlewnego - uporządkowanie placu budowy oraz przywrócenie stanu pierwotnego obiektów naruszonych, - ukształtowanie terenu i zieleń, - ogrodzenie terenu, w tym bramy wjazdowe, 7. Ogół pozostałych prac i dostaw niezbędnych do kompletnego zrealizowania oczyszczalni, uzyskania pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazania oczyszczalni do eksploatacji i użytkowania – w tym wyposażenie p.poż i BHP. 8. Uwaga! Roboty budowlane należy prowadzić w sposób zapewniający nieprzerwalną pracę oczyszczalni ze szczególnym uwzględnieniem okresu sezonu letniego, w trakcie którego zwiększona jest ilość ścieków trafiających na modernizowany obiekt. 3.7 W ramach zamówienia należy wykonać także następujące prace: 1. Przeprowadzenie prób końcowych (rozruchu) obejmujących: - rozruch mechaniczno – energetyczny, - rozruch hydrauliczny, - rozruch technologiczny. 2. Przeprowadzenie 14-sto dniowej próby eksploatacyjnej. 3. Przeprowadzenie szkolenia Personelu Zamawiającego. 3.8.Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością oraz wiedzą techniczną zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i wymaganiami STWiOR. 3.9.Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3.10.Za wykonanie przedmiotu zamówienia obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. 3.11. Cała dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać nazw handlowych, znaków towarowych wraz z nazwami firm. Dokumentacja projektowa winna być wykonana bez wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę chyba że, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dokładnych określeń - wtedy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, a w związku z tym muszą być sprecyzowane parametry, po spełnieniu których produkt zostanie uznany za równoważny. 3.12 Projektanci mają obowiązek pełnienia czynności nadzoru autorskiego na budowie. 3.13 Dokumentacja projektowa, po przekazaniu go Zamawiającemu, stanowi jego własność i może być przedmiotem swobodnego dysponowania zgodnie z jego przeznaczeniem. 3.14 Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowań będących przedmiotem umowy z prawem do wyłącznego korzystania z nich na wszystkich polach eksploatacji oraz do rozporządzania nimi. Przejście autorskich praw majątkowych nastąpi z dniem zapłaty wynagrodzenia za opracowaną dokumentację.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 60 000,00 zł. słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299) 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy numer rachunku: 32 8142 1059 0000 1935 2000 0004 z adnotacją: „wadium – Modernizacja oczyszczalni ścieków w Mierzwinie w Gminie Złotniki Kujawskie w systemie zaprojektuj i wybuduj" 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium złożone w formie innej niż pieniądz, należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnych warunków udziału w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach