Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Zajezierzu.

Gmina Sieciechów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-922 Sieciechów, Rynek, 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486216008 , fax. 486216008
  • Data zamieszczenia: 2023-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieciechów
    Rynek, 16
    26-922 Sieciechów, woj. mazowieckie
    tel. 486216008, fax. 486216008
    REGON: 670223988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieciechow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Zajezierzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne rozbudowa oczyszczalni ścieków w Zajezierzu, parametry oczyszczalni po rozbudowie:- średnia dobowa ilość ścieków Qdśr = 200m3/d- maksymalna godzinowa ilość ścieków Qhmax = 20 m3/h- parametry ścieków na dopływie zawiesina 220 mg/l, BZT5 740 mgO2/lParametry do uzyskania zgodnie z pozwoleniem wodnoprawnym: - BZT5 25mgO2/l- HZT 125 mgO2/l-zawiesina ogólna 35mg/l Zamówienie obejmuje w szczególności:- sporządzenie projektu roboczego wykonawczego, - przedstawienie projektu do zatwierdzenia, - dostawę materiałów i urządzeń na podstawie opracowanych i zatwierdzonych projektów,- dostarczenie kompletu oznakowań, instrukcji z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów,- przeprowadzenie wymaganych prób i badań - wykonanie instrukcji obsługi, eksploatacji, bhp i p.poż. niezbędnych dla prawidłowej eksploatacji zaprojektowanych i wykonanych obiektów budowlanych- opłaty badania wymagane dla uzyskania efektu itp.,- inwentaryzację powykonawczą,- wykonanie tablic informacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45330000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Sieciechów:Lubelski Bank Spółdzielczynr rachunku: 42 8736 0006 2007 3712 9671 0004.Dowód wniesienia wadium w formie pieniądza należy złożyć wraz z ofertą.Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia:Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej. Wadium musi być ważne przez cały okres związania ofertą. Beneficjentem poręczenia lub gwarancji powinna być Gmina Sieciechów.Treść gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinna wskazywać, że wystawca gwarancji gwarantuje nieodwołalnie i bezwarunkowo zapłatę kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w terminie maksymalnie 15 dni od otrzymania tego żądania, w razie wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez badania czy któraś z tych okoliczności rzeczywiście wystąpiła.Treść poręczenia powinna wskazywać, że poręczenie jest nieodwołane i bezwarunkowe, a poręczyciel zapłaci kwotę wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w terminie maksymalnie 15 dni od otrzymania tego żądania, w razie wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez badania czy któraś z tych okoliczności rzeczywiście wystąpiła.Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, treść gwarancji powinna wskazywać, że zostaje wystawiona (udzielona) na zlecenie (wniosek) wszystkich wykonawców.Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, a wadium jest wnoszone w formie poręczenia, treść poręczenia powinna wskazywać, że poręczenie dotyczy zobowiązania (z tytułu wadium) wszystkich wykonawców.Jeżeli wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia nie będzie spełniać powyższych wymagań, zostanie to uznane za wniesienie wadium w sposób nieprawidłowy, skutkujące odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:18.1. Posiadanie doświadczenia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, którym jest wykonanie (tj. zakończenie; dla uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że rozpoczęcie robót mogło nastąpić wcześniej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty w zakresie budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości netto wynoszącej co najmniej 500.000,00 zł.W przypadku wykonanych robót, których wartość została wyrażona w innej walucie niż PLN (zł), należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN (zł) przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót [w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN (zł)].18.2. Dysponowanie osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.UWAGA:Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 tej ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021, poz. 1646, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach