Przetargi.pl
„Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Stary Garwarz - II i III etap”

Gmina Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06-450 Glinojeck, Płocka, 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Glinojeck
    Płocka, 12
    06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    REGON: 130377882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Stary Garwarz - II i III etap”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Stary Garwarz II i III etap.Zadanie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych - Edycja 2 Zakres prac obejmuje w szczególności:- przebudowę studni zasuwy wraz z wymianą zasuwy – studnia SZ- budowę studni rozprężnej SR- budowę studni rewizyjnej betonowej S1- demontaż kanalizacji tłocznej na odcinku SR – pompownia duża- montaż kanalizacji grawitacyjnej na odcinku SR-S1- wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy- pompownia duża – roboty budowlane- technologia pompowni dużej i małej- oświetlenie terenu- kanalizację deszczową- utwardzenie dróg i placów, ogrodzenie ( zgodnie z rys. pn.: zagospodarowanie terenu – etap II i III)- komora pomiarowa- komora probiercza- wentylacja- budynek oczyszczalni SUPERBOSS 1000- adaptacja wiaty na sprzęt- wiata na osad odwodniony- roboty elektryczne i AKPiAz podziałam na poniższe etapy:ETAP I: - przebudowę studni zasuwy wraz z wymianą zasuwy – studnia SZ- budowę studni rozprężnej SR- budowę studni rewizyjnej betonowej S1- demontaż kanalizacji tłocznej na odcinku SR – pompownia duża- montaż kanalizacji grawitacyjnej na odcinku SR-S1- wykonanie fundamentu pod agregat prądotwórczy- pompownia duża – roboty budowlane- technologia pompowni dużej i małej- roboty elektryczne i AKPiAETAP II:- oświetlenie terenu- kanalizację deszczową- utwardzenie dróg i placów, ogrodzenie ( zgodnie z rys. pn.: zagospodarowanie terenu – etap II i III)- komora pomiarowa- komora probiercza- wentylacja- budynek oczyszczalni SUPERBOSS 1000- adaptacja wiaty na sprzęt- wiata na osad odwodniony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa minimalne warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał:1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w kwocie minimum 3 000 000,00 zł na jedno i na wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia i udziałem własnym lub/i franszyzą nie wyższą niż 10% należnego odszkodowania lub 10 000zł.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia4) zdolności technicznej lub zawodowej:Jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał w:a) wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumentyZamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wskaże w wykazie robót budowlanych iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie- roboty budowlane polegające na wykonaniu co najmniej 2 robót tożsamych z przedmiotem zamówienia polegającej na wykonaniu modernizacji, przebudowy lub budowy oczyszczalni ścieków wraz z częścią technologiczną o wartości brutto nie mniejszej niż 4000 000,00zł każda, oraz załączy dowody dotyczące tych robót określające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełniab) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, się dysponowaniem do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującymi kluczowymi osobami:a) Kierownik budowy - robót instalacyjno – sanitarnych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne,: doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych - 5 lat, uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, modernizacji, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków (w zakresie której wykonano co najmniej roboty konstrukcyjno-budowlane, sanitarne, technologiczne, elektryczne i AKPiA) o wydajności każdej oczyszczalni nie mniejszej niż Qdśr = 600 m3/d i wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto.b) Kierownik robót konstrukcyjno - budowlanych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych – 5 lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi na co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, modernizacji, przebudowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków (w zakresie której wykonano co najmniej roboty konstrukcyjno-budowlane, sanitarne, technologiczne, elektryczne i AKPiA) o wydajności każdej oczyszczalni nie mniejszej niż Qdśr = 600 m3/d i wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto.c) Kierownik robót elektrycznych – niniejsza osoba ma posiadać następujące doświadczenie zawodowe i kwalifikacje: wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, doświadczenie zawodowe w budownictwie na stanowiskach kierowniczych – 5 lat, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów. Osoba ta posiada także doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi co najmniej jednego zadania polegającego na budowie, modernizacji, przebudowie lub rozbudowie komunalnej oczyszczalni ścieków (w zakresie której wykonano co najmniej roboty konstrukcyjno-budowlane, sanitarne, technologiczne, elektryczne i AKPiA) o wydajności każdej oczyszczalni nie mniejszej niż Qdśr = 600 m3/d i wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto.Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. funkcji przez jedną osobę.Wszystkie wymagane kluczowe osoby winny posługiwać się językiem polskim lub dysponować na stałe tłumaczem języka polskiego.Powyższe osoby winny posiadać uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.Ocena warunku dokonana będzie metodą spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach