Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Zbójno

Gmina Zbójno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-645 Zbójno, Zbójno
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 801 921 , fax. 542 801 921
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbójno
    Zbójno 35 A
    87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 801 921, fax. 542 801 921
    REGON: 91086734100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Gminie Zbójno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji odwadniania osadu oraz modernizacja i wymiana urządzeń w zbiornikach napowietrzających w oczyszczalni ścieków zlokalizowanej w Zbójnie na dz. o nr geod. 285/3 i 288/1. 2. Modernizacja oczyszczalni ścieków obejmuje: a) demontaż istniejącej workownicy; b) modernizację stacji odwadniania osadu – w pomieszczeniu stacji odwadniania i higienizacji osadu nadmiernego należy zamontować: - prasę taśmową o przepustowości od 50 do 160 kg s.m./h, - stację przygotowania i dawkowania polielektrolitu, - zespół odzysku wody płuczącej, - urządzenie do higienizacji osadu wapnem, - śrubową pompę osadu nadmiernego, - przenośnik ślimakowy bezwałowy, - sprężarkę. Modernizacja stacji odwadniania osadu obejmuje dostawę i montaż ww. urządzeń, rozruch oraz dostosowanie instalacji do potrzeb urządzeń. W pomieszczeniu stacji odwadniania i higienizacji osadu nadmiernego należy również wymienić istniejące drzwi o wym. 2,4 m x 2,0 m na drzwi z blachy wypełnione styropianem o tych samych wymiarach. Pomieszczenie, w którym będzie zamontowana stacja odwadniania osadów należy pomalować dwukrotnie farbą emulsyjną. W pomieszczeniu prasy należy umiejscowić umywalkę z dodatkowym zaworem czerpalnym z podłączeniem do węża ogrodowego do mycia posadzki i urządzeń, a także gniazda elektryczne jak dla pomieszczeń mokrych. W pomieszczeniu należy zamontować wentylację mechaniczną wywiewną; c) dostawa i montaż kontenera do odwodnionego osadu o wym. 3000x2000x1800 mm, wyposażonego w uchwyty transportowe; d) demontaż i montaż nowych systemów napowietrzania – strumienice napowietrzające o mocy min. 5 kW i wydatku mieszania min. 135 m3/h. W tym celu należy wypompować osad ze zbiorników napowietrzających, wyczyścić zbiorniki napowietrzające oraz pomalować barierki ochronne. e) dostawę fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego o pojemności 6000 l, z możliwością podczepienia pod ciągnik. 3. Przedmiot zamówienia opisany został w projekcie, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy określeniu ceny. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze pewnych robót koniecznych do wykonania na podstawie dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 4. W celu wykonania swoich obowiązków w zakresie objętym ceną ofertową Wykonawca zobowiązuje się do: a) wykonania dostaw i montażu zgodnie z projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, b) przeprowadzenia prób, sprawdzeń i rozruchu instalacji, c) użycia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, d) organizacji i utrzymania zaplecza niezbędnego dla realizowanego przedmiotu umowy, e) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia urządzeń istniejącej infrastruktury technicznej w toku realizacji – naprawienie ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, f) uporządkowania terenu prac, g) odpowiedniego oznakowania terenu prac; h) organizacji siły roboczej i pracy niezbędnych specjalistów wraz z nadzorem bezpośrednim nad robotami, zapewnienia pracy sprzętu montażowego i środków transportu, i) zapewnienia właściwych warunków składowania materiałów oraz ich ochronę, j) zabezpieczenia terenu robót i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich w sposób zapewniający bezpieczne ich prowadzenie, k) realizacji robót w sposób nie powodujący szkód, w tym zagrożenia ludzi i mienia Zamawiającego, l) umożliwienia wstępu na teren prac pracownikom organu nadzoru i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Inwestora, m) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania prac zgłoszonych do odbioru, n) bieżącego usuwania i transportu do wskazanego przez zamawiającego miejsca materiałów rozbiórkowych (materiały rozbiórkowe pozostają własnością zamawiającego), o) bieżącego usuwania i utylizacji powstałych odpadów. 5. Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej miejsca prac celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu i uzyskania informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny z uwagi na pominięcie w przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy. Podstawą wykonania zadania jest dokumentacja projektowa. 6. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania na terytorium Polski. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić inspektorowi nadzoru inwestorskiego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania na terytorium Polski. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producenta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez laboratorium posiadające odpowiednie uprawnienia. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo żądać od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dopuszczających wyrób do stosowania na terytorium Polski oraz protokoły z przeprowadzonych badań typu wyrobu. Materiały nie spełniające powyższych wymagań nie zostaną dopuszczone do użycia w ramach zamówienia. 7. Po zakończeniu montażu należy przedstawić w formie wykazu – certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na użyte materiały. 8. Wszędzie tam gdzie w SIWZ została wskazana nazwa, znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 9. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia poprzez odesłanie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi czy roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru: karty gwarancyjne świadczące o uruchomieniu urządzeń przez autoryzowany serwis oraz instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim. 12. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić szkolenie załogi w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji urządzeń technologicznych oraz systemu automatyki. 13. Zamawiający wymaga, aby podczas montażu uwzględnić wymagania osób niepełnosprawnych i dostępność dla nich elementów sterujących (montaż przeprowadzić w sposób zapewniający możliwość wykonania czynności obsługowych dla osób niepełnosprawnych w szczególności poruszających się na wózkach inwalidzkich). 14. Dane techniczne umieszczone przy poszczególnych elementach ujętych w projekcie mają charakter poglądowy. 15. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom: 15.1. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 15.2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 15.3. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 15.4. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 15.5. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. 16. Wymagania stawiane wykonawcy: 16.1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 16.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 16.3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 16.4. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 16.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Wymagania dot. gwarancji: minimalny okres gwarancji 36 miesięcy maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku dotyczącego posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności lub czynności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Informacji o treści złożonych ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach