Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni ścieków w Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni

Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów,
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 757-02-03 w. 134
  • Data zamieszczenia: 2010-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Św. Józefa w Mieni
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 757-02-03 w. 134
    REGON: 71165654600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorzadowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni ścieków w Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków o przepustowości 80m3/d w Domu Pomocy Społecznej św. Józefa w Mieni. W ramach zamówienia przewiduje się: przebudowę rurociągów technologicznych, wymianę armatury zaporowej, przebudowę układu oczyszczania ścieków, budowę zbiornika osadu i komór zasuw, plantowanie ręczne skarp, odnawianie farbą olejną słupków, roboty drogowe, odtworzenie zieleni. Szczegóły dotyczące prac precyzuje dokumentacja projektowa stanowiąca załączniki do niniejszej specyfikacji, tj.: 1. Projekt budowlano- wykonawczy przebudowy oczyszczalni ścieków - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Przedmiar robót- załącznik nr 3 do SIWZ. Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia należy przeprowadzić zgodnie z dokumentacją projektową oraz Decyzją nr 342/10 z dnia 29 kwietnia 2010 r. pozwolenia na budowę - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324219
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu na konto zamawiającego prowadzone przez ING Bank Śląski O/Mińsk Mazowiecki, ul. Warszawska 88 - nr 41 1050 1894 1000 0022 7306 1321, a kserokopia wpłaty dołączona do oferty, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Przy wadium wpłacanym w formie przelewu - przelew musi być dokonane przez wykonawcę odpowiednio wcześniej, aby do terminu składania ofert pieniądze znajdowały się na koncie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach