Przetargi.pl
Modernizacja oczyszczalni odcieku znajdującej się na terenie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.

Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-263 Wrzosowa, Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 327-53-20 , fax. (034) 327-52-66
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
    Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1 1
    42-263 Wrzosowa, woj. śląskie
    tel. (034) 327-53-20, fax. (034) 327-52-66
    REGON: 15037089300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja oczyszczalni odcieku znajdującej się na terenie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oczyszczalni odcieku znajdującej się na terenie Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Sobuczynie pracującej w procesie odwróconej osmozy. 1.2. Zakres zamówienia szczegółowo opisuje: Zakres modernizacji oczyszczalni odwróconej osmozy: 1. Wymiana membran w 38 modułach oraz całkowita wymiana 10 szt. modułów. Wymagane zastosowanie membran typu DT czyli takich jakie były zastosowane pierwotnie. 2. Wymiana wszystkich elementów przyłączeniowych (przewody gumowe łączące moduły z rurarzem) 3. Remont kapitalny dwóch pomp BM8A-25-NE wytwarzających ciśnienie na sekcję modułów. 4. Wyprowadzenie z kontenera nr 3 na zewnątrz instalacji umożliwiającej w przyszłości zasilanie zbiornika wewnętrznego odcieku B122 poprzez wymiennik ciepła (ciepło skojarzone z MEG). 5. Dokonanie przeglądu elementów kontrolno - sterujących i wykonawczych. 6. Dokonanie rozruchu oczyszczalni po remoncie. 7. Przeprowadzenie szkolenia w języku polskim dla dwóch pracowników Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi urządzeń wchodzących w skład niniejszej oczyszczalni. Szkolenie powinno odbywać się w całym okresie prowadzania prac wskazanych w powyższych punktach. W trakcie szkolenia wykonawca zapewnia obecność tłumacza w przypadku gdy jest to konieczne. Szkolenie zakończy się wręczeniem certyfikatu. Celem szkolenia ma być nabycie umiejętności diagnostycznych. 8. Przekazanie dokumentacji techniczno ruchowej (DTR) dla oferowanych membran typu DT
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na przedmiot zamówienia na kwotę 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 3. Forma Wadium można wnieść: 1) w pieniądzu przelewem bankowym na nr konta: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42 poz 275). Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty przedłożone przez Wykonawcę określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Niespełnienie, któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynność oraz potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. - Zrealizowali w ostatnich trzech latach (licząc od daty złożenia oferty) minimum 1 zamówienie o podobnym charakterze np: budowa, remont, modernizacja lub serwisowanie oczyszczalni w technologii odwróconej osmozy. 2. wykaz osób i podmiotów (podwykonawców), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Dokumenty potwierdzające, iż wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 400 000,00 zł 2. informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub możliwego do uzyskania kredytu powinna wynosić, co najmniej 400 000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach