Powiat Strzyżowski ogłasza przetarg
- Adres: 38-100 Strzyżów, ul. Przecławczyka 15
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2765000 , fax. 017 2765000 w. 13
- Data zamieszczenia: 2009-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzyżowski
ul. Przecławczyka 15 15
38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie
tel. 017 2765000, fax. 017 2765000 w. 13
REGON: 69058139900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzyzow.un.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obsługi elektronicznej - zakup sprzętu komputerowego w Starostwie Powiatowym w Strzyżowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obsługi elektronicznej i zakup sprzętu komputerowego w Starostwie Powiatowym w Strzyżowie. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wdrożenie i dostosowanie systemu do struktury urzędu; b) instalację oprogramowania i sprzętu oraz migrację danych, c) sporządzenie dokumentacji dla użytkowników i administratora, d) wykonanie systemu obiegu dokumentów, e) dostawę serwera www, f) dostawę serwera baz danych i aplikacji, g) dostawę komputera do celów obsługi komunikacji mieszkańców z Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie, h) dostawę skanera dla biura obsługi interesantów, i) dostawę faxu z możliwością połączenia z komputerem, j) dostawę infomatu, k) dostawę podpisu elektronicznego, l) przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Starostwa Powiatowego w Strzyżowie w zakresie obsługi wdrożonego elektronicznego systemu obiegu dokumentów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722680001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące PLN 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. -Wykonawca musi posiadać doświadczenie w realizacji co najmniej pięciu dostaw, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 100.000,00 PLN odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wdrożenia z zakresu IT) -Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wielkości dotyczące każdego z partnerów będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca-konsorcjum spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione powyżej. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty wykonawcy-konsorcjum.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Wykaz wykonanych co najmniej pięciu dostaw w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości co najmniej 100.000,00 PLN odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (wdrożenia z zakresu IT), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy (wdrożenia) te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strzyzow.com.pl/bip
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Aktualizacja systemu ewidencji dróg wojewódzkich, obiektów drogowych, mostowych, tuneli, przepustów i promów położonych w ciągu dróg na terenie województwa podkarpackiego na dzień 31.12.2013, po zmianach na sieci dróg do 31.12.2013
Dodano: 2014-06-25 - Dostawa oprogramowania niezbędnego do przeprowadzenia profesjonalnych szkoleń z zakresu CAD/CAM/CAE na poziomie podstawowym i zaawansowanym, które realizowane będą dla grupy 560 osób w 4 edycjach w związku z realizacją projektu Nowoczesne technologie wytwarzania współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Dodano: 2013-12-17 - Budowa systemu rezerwacji i sprzedaży biletów dla Muzeum-Zamku w Łańcucie.
Dodano: 2013-08-30 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA WYKONANIE PORTALU GRAFICZNEGO SIP POWIATU ŁAŃCUCKIEGO
Dodano: 2013-06-14 - Opracowanie projektów organizacji ruchu wraz z inwentaryzacją obiektów drogowo - mostowych
Dodano: 2012-05-16 - Aktualizacja systemu referencyjnego, fotorejestracji, książek dróg, końcowy etap z wprowadzeniem danych do posiadanego oprogramowania SIBView5 oraz dokonanie aktualizacji w/w oprogramowania o dodatkową funkcjonalność niezbędną w zarządzaniu drogami
Dodano: 2010-10-26