Przetargi.pl
Modernizacja obory nr.2 na Fermie Bydła

Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików ogłasza przetarg

  • Adres: 05870 Błonie, Radzików
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 253 715 , fax. 227 253 715
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowy Instytut Badawczy Zakład Doświadczalny Radzików
    Radzików
    05870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 227 253 715, fax. 227 253 715
    REGON: 7948000040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdhar.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obory nr.2 na Fermie Bydła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Kod CPV – 45000000-7 – Roboty budowlane; 3.2 Informacje ogólne Teren budowy będzie tak zorganizowany, aby Wykonawca miał możliwość korzystania z mediów. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia ochrony terenu budowy i ubezpieczenia wykonywanych prac. Koszty zabezpieczenia terenu budowy i robót poza terenem budowy nie będą podlegały osobnej zapłacie i będą włączone w cenę brutto, określoną w formularzu ofertowym cena ofertowa obejmować będzie także koszt wykonania obiektów zaplecza budowy. Wykonawca w ramach realizacji umowy ma obowiązek uprzątnąć teren budowy i przyległy ( doprowadzić go do stanu pierwotnego) po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia i likwidacji terenu budowy. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać przepisów bhp i ochrony przeciwpożarowej, jak też utrzymywać sprawny sprzęt przeciwpożarowy, wymagany przez odpowiednie przepisy, na terenie całej budowy oraz w maszynach i pojazdach. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie straty spowodowane pożarem, w wywołanym przy realizacji przedmiotu zamówienia albo przez pracowników Wykonawcy. 3.3 Cel zamówienia Celem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych oraz robót – remont Obory nr. 2 stanowiącej część kompleksu budynków Fermy Bydła zgodnie z wymaganymi przepisami prawa dla inwestycji tego typu. 3.4 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów budowlanych oraz robót – remont Obory nr. 2 stanowiącej część kompleksu budynków Fermy Bydła zgodnie z wymaganymi przepisami prawa dla inwestycji tego typu. Głównym zadaniem Wykonawcy będzie przeprowadzenie kompleksowego remontu posadzek betonowych Obory nr.2 oraz murków żelbetowych ze słupkami stalowymi stanowiących część systemu wygrodzeń dla bydła. Jako roboty pozostałe Zamawiający przewidział wzmocnienie ościeżnic wrót wjazdowych kształtownikami stalowymi, zamurowanie istniejących otworów okiennych oraz malowanie ścian i sufitu w pomieszczeniu. Poszczególne elementy robót i ich ilości zostały przedstawione w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr.1A Ponieważ Zamawiający przewiduje za wykonanie wygrodzeń wynagrodzenie ryczałtowe Oferent przed złożeniem oferty zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej i weryfikacji załączonego przedmiaru. 3.5 Wyszczególnienie rodzaju i kolejności robót: 1) mechaniczne czyszczenie istniejącej posadzki, 2) rozbiórka istniejących betonowych żłobów paszowych, 3) wykucie otworów w istniejącej posadzce dla słupków, 4) osadzenie i zabetonowanie słupków - rur ze stali ocynkowanej - ze względu na duże siły działające na słupki należy je zabetonować rzadką mieszanką betonową również w środku – hala obory; 5) wykonanie nowych murków żelbetowych rozgraniczających korytarze paszowe i legowiska – hala obory. 6) wykonanie na istniejącej posadzce warstwy podkładowej z betonu C16/20 gr. 15 cm. – korytarze paszowe, 7) wykonanie na warstwie podkładowej warstwy wierzchniej z betonu C30/37 S3 W8 F150gr – 10 cm. – korytarze paszowe, 8) wykonanie na istniejącej posadzce warstwy wierzchniej z betonu C30/37 S3W8F150gr – 10 cm. – legowiska, 9) osadzenie i zabetonowanie słupków - rur ze stali ocynkowanej - ze względu na duże siły działające na słupki należy je zabetonować rzadką mieszanką betonową również w środku – przejście z Obory nr. 2 na halę udojową, 10) wykonanie nowych murków żelbetowych – przejście z Obory nr. 2 na halę udojową, 11) zamurowanie istniejących otworów okiennych, 12) czyszczenie i malowanie ścian oraz sufitu w budynku Obory nr.2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 8.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.3.1 pieniądzu, B.G.Ż. S.A. I O. Warszawa Numer 31203000451110000000315670 z wpisem: Wadium – ZP/IHAR-PIBZD.RB 04/2018 (Modernizacja Obory nr.2 na Fermie Bydła). 8.3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.3.3 gwarancjach bankowych, 8.3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm). 8.4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.5 Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt 8.3.2-8.3.5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 8.4.1 Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.4.2 jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej lub czynności (posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji) jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wraz z ofertą żąda następujących dokumentów. 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5.1-2) (załącznik nr. 2), 2) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.5 pkt.1, 2, 4 i 8. (załącznik nr. 3), Informacje zawarte w oświadczeniach (pkt.1 i pkt.2), będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SIWZ. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru załącznika nr 4 oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) wzór umowy Załącznik nr. 5 w sprawie zamówienia publicznego zaakceptowany przez osobę uprawnioną, 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy – załącznik nr.1B. Kosztorys ofertowy będzie służył jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, dozwolonej zmiany umowy w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy, a podane stawki w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu ofertowego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach