Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-010 Bydgoszcz, ul. Dworcowa
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3705717 , fax. 52 3705740
- Data zamieszczenia: 2020-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy
ul. Dworcowa 80
85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3705717, fax. 52 3705740
REGON: 09236416000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdw-bydgoszcz2.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy wykonania remontu toalety męskiej, zmiany funkcji pomieszczenia z toalety na pomieszczenie biurowe, dostosowanie strefy biurowej dla osób ze szczególnymi potrzebami – zakres i opis szczegółowy zawiera OPZ, załącznik nr 2 będący integralną częścią SIWZ. Gwarancja na wykonane roboty od dnia ich odbioru końcowego – 36 miesięcy. Szczegółowy zakres i warunki wykonania robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru oraz przedmiar robót będący integralną częścią dokumentacji projektowej. Wykonawca w okresie wykonywania przedmiotu umowy ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w związku z prowadzonymi robotami. Punkt odnosi się do szkód powstałych z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216110-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Ofertę stanowi wypełniony: 1. Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale V punkt 1-2 3. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2020 r. poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 7. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązku informacyjnego (RODO) – załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku po byłej siedzibie Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Spokojnej w Żninie na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy - II etap
Dodano: 2019-04-02 - Remont pomieszczeń sanitarnych w PR Bydgoszcz-Północ, ul. Przyrzecze 2-4, – cz. 1; oraz remont wybranych pomieszczeń wraz z patio, w PR Bydgoszcz – Południe, Dział ds. Wojskowych w Bydgoszczy, ul. Farna 6 – cz. 2
Dodano: 2018-09-19 - Roboty budowlane w ramach zadania remontowego realizowanego w obiekcie przy ul. Grudziądzkiej 45 w Toruniu, pn. „Remont budynku PO w Toruniu oraz PR Toruń Centrum-Zachód w Toruniu”
Dodano: 2018-07-13 - Remont budynku po byłej siedzibie Państwowej Straży Pożarnej przy ulicy Spokojnej w Żninie na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Bydgoszczy - I etap
Dodano: 2018-07-04 - Remont nieruchomości przy ul. Wolności 21 w Wąbrzeźnie - siedziba Prokuratury Rejonowej w Wąbrzeźnie.
Dodano: 2017-07-07 - Remont nieruchomości przy ul. Wolności 21 w Wąbrzeźnie - siedziba Prokuratury Rejonowej w Wąbrzeźnie.
Dodano: 2017-04-28 - Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Tucholi, ul. Świecka 23
Dodano: 2017-01-20