Przetargi.pl
Modernizacja obiektu – windy osobowej w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 237 99 50 , fax. 32 237 99 50
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 5
    ul. Kozielska 39
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 237 99 50, fax. 32 237 99 50
    REGON: 36108405200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu – windy osobowej w budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą dźwigu osobowego w budynku szkoły. Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany dźwigu wraz z pracami towarzyszącymi. Podstawowy zakres prac: a) dostawa, montaż i konserwacja-serwis wraz z usuwaniem awarii w okresie udzielonej gwarancji, fabrycznie nowego dźwigu osobowego b) demontaż istniejącego dźwigu, maszynowni, utylizacja złomu, zwrot zamawiającemu środków ze sprzedaży złomu c) kompleksowy remont maszynowni, szybu dźwigu i strefy drzwiowej dźwigu oraz strefy drzwiowej maszynowni – dostosowanie dla nowego dźwigu i wymogów przepisów aktualnie obowiązujących d) dostawa i montaż oraz rozruch dźwigu, dokumentacja powykonawcza, odbiór Urzędu Dozoru technicznego (UDT), w tym co najmniej: - dostawa i montaż oraz rozruch i regulacja dźwigu - wykonanie dokumentacji powykonawczej - wykonanie dokumentacji odbiorczej do UDT - wykonanie pomiarów elektrycznych dla dźwigu - wykonanie pomiarów natężenia oświetlania szybu i maszynowni - odbiór UDT - wykonanie wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego e) pozostałe prace zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz inne prace dla kompletności robót i gotowości do użytkowania Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1500 złotych brutto - pokryje koszty odbioru UDT - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c)Zamawiający wymaga, aby prowadzone prace w zakresie demontażu istniejącego i montażu nowego dźwigu wraz z robotami towarzyszącymi nie zakłócały pracy szkoły. Z tego powodu Zamawiający wymaga , aby prace te były realizowane w godzinach popołudniowych tj. 15.00 – 22.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach