Przetargi.pl
Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej w Jarosławcu w zakresie przebudowy budynku mającej na celu zwiększenie ilości oddziałów szkolnych wraz z oddziałami przedszkolnymi.

Urząd Miejski w Środzie Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Ignacego Daszyńskiego 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2867700 , fax. 061 2867702
  • Data zamieszczenia: 2014-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Środzie Wlkp.
    ul. Ignacego Daszyńskiego 5 5
    63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2867700, fax. 061 2867702
    REGON: 00052578300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej w Jarosławcu w zakresie przebudowy budynku mającej na celu zwiększenie ilości oddziałów szkolnych wraz z oddziałami przedszkolnymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektu Szkoły Podstawowej w Jarosławcu w zakresie przebudowy budynku mającego na celu zwiększenie ilości oddziałów szkolnych wraz z oddziałami przedszkolnymi. Zakres prac będzie obejmował między innymi: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamentowe, murarskie, ciesielskie, dekarskie, tynkarskie, malarskie i posadzkarskie, montaż stolarki okiennej i drzwiowej. W trakcie robót zaistnieje konieczność wykonania prac związanych z dostosowaniem instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, wod - kan oraz c.o. do warunków po przebudowie. W związku z powyższym Wykonawca musi uwzględnić wykonanie i zamontowanie w adaptowanych pomieszczeniach nie więcej niż: 3 gniazdek elektrycznych oraz 2 włączniki/wyłącznik prądu w sali lekcyjnej - 035. W pozostałych modernizowanych pomieszczeniach minimum 1 gniazdo elektryczne i włącznik/wyłącznik oświetlenia. Ponadto w pomieszczeniu - 032 należy przewidzieć włącznik/wyłącznik schodowy. We wszystkich modernizowanych pomieszczeniach należy przewidzieć oświetlenie kasetonowe zapewniające wymagane natężenie oświetlenia. Ponadto zamawiający informuje, że rezygnuje z wykonania sufitów podwieszanych kasetonowych w zastępstwie wykonać szpachlowanie i malowanie sufitu z wtopioną siatką tynkarską. . Zakres robót został ograniczony do następujących pomieszczeń wg oznaczenia na rys. nr a18: 017- łazienka przy sali przedszkolnej, 031- pomieszczenie porządkowe przy świetlicy, 036- wc dziewcząt, 037- wc chłopców, 032- wiatrołap z nowym wejściem do budynku wraz ze schodami zewnętrznymi bez podjazdu, 035- sala lekcyjna powstała po przebudowie wejścia do budynku. Zakres prac rozbiórkowych zaznaczony jest na rys. a16. Zakres robót wykończeniowych i wyposażenia wg opisu rys. nr a21 oraz odpowiednich schematów rys nr a25, do a29 Stolarka drzwiowa i okienna wg zestawienia stolarki. Uwaga: w łazience pomieszczenie 017 rezygnuje się z elementów wyposażenia W20, w ich miejsce wykonać kabiny systemowe o wysokości 130 cm. W wc dla chłopców pomieszczenie 037 zastosować ścianki systemowe. Stolarka drzwiowa wewnętrzna zgodnie z zestawieniem lecz bez bulajów. Malowanie ścian bez kompozycji graficznych przedstawionych w dokumentacji Zakres dostaw wyposażenia nie dotyczy mebli. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, to oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części zamówienia o równoważnych opisanych przez zamawiającego parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione, i określić jakie materiały w ich miejsce proponuje, a także wykazać, iż zastosowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne opisanym przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jeżeli w przedmiocie zamówienia wskazano jakiekolwiek cechy techniczne i jakościowe z zachowaniem polskich norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego Wykonawca do budowy zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały fabrycznie nowe, posiadające ważne odpowiednie wymagane certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.srodawlkp.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach