Przetargi.pl
Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląkich: Część I – dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II – dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III – dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2020-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląkich: Część I – dostawę i montaż trybuny dla kibiców w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część II – dostawę i montaż ławek dla zawodników rezerwowych w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich, Część III – dostawę i montaż bramek piłkarskich w ramach zadania: „Modernizacja obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 4521222-1 Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie dostawy i montażu zewnętrznej trybuny dla kibiców dla minimum 150 osób, dwóch ławek dla zawodników rezerwowych dla 13 osób każda oraz dwóch bramek piłkarskich na terenie obiektu sportowego w Smarchowicach Śląskich. Część 1: Dostawa i montaż trybuny dla kibiców Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż trybuny zewnętrznej stałej dla minimum 150 osób z wyposażeniem. Wymagania dla zewnętrznej trybuny dla kibiców: 1) trybuna zewnętrzna stała 3 lub 4-rzędowa o konstrukcji stalowej, bez zadaszenia i bez zabudowanych podstopnic, dla minimum 150 indywidualnych miejsc siedzących, regulatorami niwelującymi delikatne nierówności terenu, 2) szkielet konstrukcji trybuny wykonany z profili stalowych zamkniętych, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie – cynkowana ogniowo, 3) trybuna na stałe zamocowana do podłoża wykonanego z betonowej kostki brukowej (podłoże przygotowuje Zamawiający), 4) maksymalne wymiary: długość trybuny 25,00 m, szerokość trybuny 3,20 m, rozstaw ram konstrukcji 2,20 m (osiowo), 5) przejścia na trybunach: podesty wypełnione stalowymi kratami pomostowymi typu VEMA zabezpieczone antykorozyjnie – cynkowane ogniowo, o wysokości minimum 28 mm i siatce maksymalnie 45x45 mm, montowane z zastosowaniem odpowiednich zabezpieczeń (np. podkładek gumowych) w celu wyeliminowania dodatkowego hałasu w postaci trzasków, 6) różnica poziomów pomiędzy kolejnymi podestami maksymalnie 30 cm, w wejściach na pierwszy podest oraz na schodach między podestami zamontowane stopnie pośrednie o wysokości maksymalnie 15 cm, 7) wejścia i schody o szerokości minimum 2,00 m, 8) trybuna wyposażona w boczne (włącznie z pierwszym podestem) i tylne bariery ochronne wykonane z profili stalowych zamkniętych, z pionowymi poprzeczkami, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie – cynkowana ogniowo (bariery wykonane zgodnie z wymogami ochrony przeciwpożarowej oraz bezpieczeństwa i higieny pracy dla trybun), 9) siedziska wykonane z tworzywa sztucznego z oparciem o wysokości 20-30 cm (mierząc od siedziska) w kolorze barw zespołu LZS „Żubry” (ciemno zielonym – odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 10) siedziska przytwierdzone na stałe do konstrukcji stalowej trybuny, oddzielone od innych miejsc, wygodne (anatomicznie wyprofilowane), wykonane z materiału niepalnego, odpornego na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, wandaloodporne, powierzchnia gładka, 11) siedziska wyposażone w otwór/otwory odprowadzające wodę, 12) rozstaw krzesełek: minimum 47 cm (osiowo). Część 2: Dostawa i montaż ławek dla zawodników rezerwowych. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mobilnych i zadaszonych ławek dla zawodników rezerwowych (kabin). Wymagania dla ławek dla zawodników rezerwowych: 1) ławki dla zawodników rezerwowych o konstrukcji stalowej, z zadaszeniem, dla 13 indywidualnych miejsc siedzących, 2) konstrukcja nośna z profili stalowych zamkniętych, konstrukcja zabezpieczona antykorozyjnie – cynkowana ogniowo, 3) wykończenie aluminiowe, 4) zadaszenie (pokrycie) z trzech stron poliwęglanem komorowym bezbarwnym (z podwójną powłoką UV i zabezpieczonym przed wnikaniem zabrudzeń, kurzu, pleśni, glonów, owadów oraz wilgoci przy pomocy taśm, uszczelek i profili zamkniętych), 5) ławki na stałe zamocowane do podłoża, z napisami „GOSPODARZE” (1 szt.) i „GOŚCIE” (1 szt.) z blachy aluminiowej ciętej laserowo, 6) siedziska wykonane z tworzywa sztucznego z oparciem o wysokości 20-30 cm (mierząc od siedziska) w kolorze barw zespołu LZS „Żubry” (ciemno zielonym – odcień do uzgodnienia z Zamawiającym), 7) siedziska przytwierdzone na stałe do konstrukcji ławki, oddzielone od innych miejsc, wygodne (anatomicznie wyprofilowane), wykonane z materiału niepalnego, odpornego na niskie i wysokie temperatury oraz promieniowanie UV, wandaloodporne, powierzchnia gładka, 8) siedziska wyposażone w otwór/otwory odprowadzające wodę. Część 3: Dostawa i montaż bramek piłkarskich Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompletu 2 profesjonalnych bramek piłkarskich z wyposażeniem. Wymagania dla bramek piłkarskich: 1) pełnowymiarowe bramki piłkarskie o wymiarach 7,32 x 2,44 m, 2) owalny profil aluminiowy o przekroju 120x100 mm, z podwójnymi żebrami wzmacniającymi, 3) rama główna malowana proszkowo w kolorze białym, 4) słupki odciągowe z osłonami do naprężania siatki, 5) rama dolna do zamocowania dolnego brzegu siatki o głebokości 2,00 m, 6) rama główna bramki i słupki odciągowe osadzone w tulejach mocujących, 7) komplet dekli zaślepiających ramę główną i słupki odciągowe, 8) komplet siatek polietylenowych (PE) lub polipropylenowych (PP) o grubości splotu minimum 4 mm, kolor biały. Przedmiot zamówienia należy wykonać w szczególności zgodnie z: 1) specyfikacją istotnych warunków zamówienia opracowaną dla potrzeb niniejszego zamówienia, 2) szczegółową specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, 3) obowiązującymi przepisami i normami, w tym: ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2020 poz. 215). 4) sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Uwagi: 1) wszystkie nazwy własne podane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń i materiałów powinny być co najmniej takie, jak pokazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi w opisach, 2) przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny, 3) Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe, w gatunku pierwszym i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu). Na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212221-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach