Przetargi.pl
"Modernizacja obiektu - utworzenie placu naukowo sensorycznego przy Szkole Podstawowej nr 32 w Gliwicach"

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja obiektu - utworzenie placu naukowo sensorycznego przy Szkole Podstawowej nr 32 w Gliwicach"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Modernizacja obiektu - utworzenie placu naukowo sensorycznego przy Szkole Podstawowej 32 w Gliwicach”. Zadanie obejmuje wymianę istniejącego podłoża i pokrycia terenu placu zabaw oraz dostawę i montaż urządzeń do utworzenia placu naukowo-sensorycznego. Zakres zadania obejmuje: I - budowę nawierzchni poliuretanowej przepuszczalnej dla wody, na bazie granulatu EPDM tj: - rozebranie i usunięcie istniejącej nawierzchni z podbudową, - wykonanie warstw podbudowy i nawierzchni placu na bazie z granulatu EPDM, - montaż krawężników i obrzeży trawnikowych, - demontaż i ponowny montaż istniejącego wyposażenia. Dokumenty dotyczące nawierzchni: 1) certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 1177 lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny, 2) karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, 3) atest PZH oferowanej nawierzchni, 4) autoryzacja producenta nawierzchni wystawiona dla wykonawcy na realizowane inwestycje wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na te nawierzchnie. II. - dostawę i montaż wyposażenia rekreacyjnego na wolnym powietrzu wg wyszczególnienia: - Koło optyczne -wersja napędzana korbką - kpl 1.0 - Film animowany - kpl 1.0 - Głuchy telefon - kpl 1.0 - Kompas - kpl 1.0 - Peryskop - kpl 1.0 - Zegar słoneczny - kpl 1.0 - Eko-memory - kpl 1.0 - Panel sensoryczny - kpl 1.0 - Rury deszczowe — kpl 1,0 Tablica z regulaminem + tabliczki informacyjne — 10,0 szt Uwaga: 1. Przy każdym urządzeniu zainstalowanym na szkolnym placu zabaw powinny być umieszczone czytelne tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia, tak aby osoby, pod których opieką dzieci będą przebywały po zajęciach lekcyjnych, mogły zagwarantować bezpieczne korzystanie z tych urządzeń. 2. Dla każdego z urządzeń wymagana jest deklaracja zgodności i certyfikat jednostki akredytowanej zgodne z normą bezpieczeństwa PN-EN 1176-1 lub równoważną. 3. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą mieć w komplecie fundamenty - prefabrykaty ułatwiające montaż. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót, które stanowią Załącznik nr 6 do SIWZ. Uwaga: 1. Wykonawca uwzględni specyfikę pracy w czynnych budynkach użyteczności publicznej, wykona prace uciążliwe poza godzinami funkcjonowania szkoły. 2. Wykonawca będzie prowadził prace ze szczególnym uwzględnieniem przepisów bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ochrony środowiska, odgradzając teren prowadzenia prac od czynnego obiektu. Plac zaprojektowany jest w sposób pozbawiony barier architektonicznych. Z placu będą mogły korzystać osoby poruszające się na wózkach. Nie przewiduje się pochylni ani zjazdów. Urządzenia sensoryczne stymulują zmysły i percepcję wykorzystując kolory, kształty, iluzje optyczne, dźwięki i struktury. Z urządzeń mogą korzystać również dzieci z niepełnosprawnościami. UWAGA! Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Zamawiający uzna certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność w przypadku przedstawienia przez wykonawcę. Wymagany okres gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin gwarancji musi być równy terminowi rękojmi. Wymagany okres rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym termin rękojmi musi być równy terminowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3-III.6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach