Przetargi.pl
Modernizacja obiektu - instalacji elektrycznych wraz z pracami towarzyszącymi – etap 1(część 1, część 2) (zamówienie w częściach).

Szkoła Podstawowa nr 41 ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Kormoranów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 322 341 , fax. 322 322 341
  • Data zamieszczenia: 2017-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 41
    ul. Kormoranów 23
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322 322 341, fax. 322 322 341
    REGON: 72133700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu - instalacji elektrycznych wraz z pracami towarzyszącymi – etap 1(część 1, część 2) (zamówienie w częściach).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją instalacji elektrycznej i wykonaniem prac towarzyszących 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: a) część 1: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - pierwszy etap robót: - Montaż rozdzielni, wykonanie zasilania rozdzielni, wykonanie oświetlenia klatek schodowych, wykonanie instalacji dzwonkowych - Instalacje w piwnicy, w tym prace elektryczne: dla układu do podwyższenia ciśnienia w instalacji hydrantowej, pomieszczenia hydrofotru, pomieszczenia przyłącza wodomierzowego - część budowlana-piwnica - prace towarzyszące budowlane, w tym: wymiana drzwi wejściowych na parterze, prace malarskie, uzupełniające malowanie pomieszczeń, uzupełnienie okładzin ściennych, posadzek, uzupełnienie tynków, itp.. Uwaga: instalacje elektryczne dla układu do podwyższenia ciśnienia w instalacji hydrantowej zostaną wykonane w ramach części 1 według dokumentacji projektowej części 1 oraz według wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej części 2. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2500 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią, - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania), - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki, - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę, - wykonana wydzielenia strefy robót - śluzy, przepierzenia, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - wyłoży kabale, przewody instalacji silnoprądowych i słaboprądowych z odpowiednim zapasem na potrzeby dalszy etapów robót, - wykona połączenia istniejących instalacji do nowych tablic elektrycznych, - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) b) część 2: wykonanie układu do podwyższenia ciśnienia w instalacji hydrantowej, wykonanie prac towarzyszących: - roboty instalacyjne - dostawa i montaż hydroforu - prace budowlane towarzyszące. Uwaga: instalacje elektryczne dla układu do podwyższenia ciśnienia w instalacji hydrantowej zostaną wykonane w ramach części 1 według dokumentacji projektowej części 1 oraz według wytycznych zawartych w dokumentacji projektowej części 2. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 300 złotych brutto, - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót, - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe, - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią, - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykonana wydzielenia strefy robót - śluzy, przepierzenia, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany, - zabezpieczy złom z demontażu, przewiezie komisyjnie złom do punktu skupu i niezwłocznie przekaże Zamawiającemu stosowny dokument potwierdzający odbiór złomu przez skup złomu w celu wystawienia faktury przez Zamawiającego na odbiorcę złomu, - wykona postanowienia pozwolenia na budowę i pokryje koszty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 zawarty jest w następujących opracowaniach: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 14 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa - załącznik nr 15 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 16 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenia na budowę - załącznik nr 17 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 20.00. d) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki e) wykonawca winien uwzględnić fakt współpracy z innym wykonawcą robót danej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach