Szkoła Podstawowa Nr 9 ogłasza przetarg
- Adres: 44100 Gliwice, ul. Sobieskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 391 362 , fax. 322 391 362
- Data zamieszczenia: 2017-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 9
ul. Sobieskiego 14
44100 Gliwice, woj. śląskie
tel. 322 391 362, fax. 322 391 362
REGON: 72165600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja obiektu - instalacji elektrycznej i słaboprądowej wraz z pracami towarzyszącymi- etap 1. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: wykonanie modernizacji instalacji elektrycznych, wykonanie instalacji słaboprądowych, wykonanie prac towarzyszących - pierwszy etap robót:- modernizacja instalacji elektrycznych i słaboprądowych kondygnacji drugiego piętra budynku szkoły, prace towarzyszące budowlane, w tym: kompleksowe malowanie części pomieszczeń wymiana posadzki PCW w części pomieszczeń , uzupełnienie okładzin ściennych, posadzek, uzupełnienie powłok malarskichUwaga: istniejące instalacje słaboprądowe należy pozostawić - demontaż nastąpi po wykonaniu całego zakresu prac w poszczególnych etapach.Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny:- pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 2000 złotych brutto- wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót- zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót- na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe- w przypadkach tego wymagających zapewni zasilanie budynku z agregatu prądotwórczego- wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią- wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania).- wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła- przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, w tym odbiory operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej- pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., w tym koszty operatora systemu dystrybucji/sprzedaży energii elektrycznej- przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia,- wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki- do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę- wykonana wydzielenia strefy robót śluzy, przepierzenia wydzielające klatki schodowe od korytarzy- opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia,jeśli jest wymagany- wyłoży kabale, przewody instalacji silnoprądowych i słaboprądowych z odpowiednim zapasem na potrzeby dalszy etapów robót- wykona połączenia istniejących instalacji do nowych tablic elektrycznych- wykona bruzdy, zaprawienie bruzd dla ułożenia instalacji- wykona wyrównanie powierzchni po zaprawieniu bruzd i przygotowanie powierzchni do malowania- wykona malowanie pasów szerokości około 20 cm po zaprawieniu bruzd, po przebiciach- wykona demontaż zbędnych, nieczynnych instalacjiSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach:- przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)- dokumentacja projektowa - załącznik nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych w ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót,Wymagany termin rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót.Zamawiający wymaga aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam.Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.Inne wymagania:a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenieb) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych.c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 7.00 do godziny 21.00d) praca w soboty, lub inne dni wolne od pracy wymaga zgody zamawiającegoe) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówkif) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac winien być uzgodniony z placówką przed ich rozpoczęciem. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie roku szkolnego w godzinach od 15.00 do 20.00. Głośne prace mogą być wykonywane w okresie wakacji w godzinach od 7.00 do 21.00. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń w przyziemiu budynku SP ZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej na potrzeby apteki szpitalnej oraz magazynu odpadów medycznych i komunalnych
Dodano: 2024-05-30 - Modernizacja budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Goleszowie
Dodano: 2024-05-29 - „Remont toalet w tym z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Sądu Rejonowego w Sosnowcu przy ul. Kaliskiej 7” - etap I
Dodano: 2024-05-29 - 4WOG-1200.2712.30.2024 Roboty budowlane - 3 części: 1. Wymiana uszkodzonego kabla i tymczasowe podłączenie kontenerów mieszkalnych 2. Naprawa instalacji odgromowej 3. Naprawa systemu wentylacji
Dodano: 2024-05-28 - "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
Dodano: 2024-05-27 - Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
Dodano: 2024-05-27 - Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego.
Dodano: 2024-05-27 - Konserwacja i renowacja barokowej Kaplicy Różańcowej p.w. Matki Boskiej Bolesnej w Bukowie
Dodano: 2024-05-27 - Remont łazienek w pawilonach AZALIA i MAGNOLIA oraz wymiana pokrycia dachu na recepcji w Uzdrowisku sp. z o.o. z siedzibą w Goczałkowicach – Zdroju
Dodano: 2024-05-26 - „Poprawa bezpieczeństwa oraz komfortu osób przystępujących do egzaminów państwowych na prawo jazdy poprzez przebudowę placu manewrowego oraz zaprojektowanie i budowa zjazdu (...) w Dąbrowie Górniczej
Dodano: 2024-05-25