Przetargi.pl
Modernizacja obiektu - dostosowanie pomieszczeń do osób niepełnosprawnych oraz do wymogów obowiązujących przepisów - ETAP II.

Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Dolnej Wsi
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 231 32 22 , fax. 032 231 32 22
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka
    ul. Dolnej Wsi 74
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 231 32 22, fax. 032 231 32 22
    REGON: 27628545400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszs-gliwice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektu - dostosowanie pomieszczeń do osób niepełnosprawnych oraz do wymogów obowiązujących przepisów - ETAP II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące następujące prace: a) modernizacja wielobranżowa pomieszczeń w segmencie A i w segmencie B – jako tzw. II etap robót, obejmujący następujące pomieszczenia: -Niski parter BUDYNEK A: Pomieszczenie nr 0/02 Hol -Parter BUDYNEK A: Pomieszczenie nr 0/12 Korytarz 2 -Parter BUDYNEK A: Pomieszczenie nr 0/13 Biblioteka -Piętro BUDYNEK B: Pomieszczenie nr 1/01 Pokój nauczycielski: -Piętro BUDYNEK B: Pomieszczenie nr 1/02 Przedsionek 1, Pomieszczenie nr 1/03 WC 1 -Piętro BUDYNEK B: Pomieszczenie nr 1/04 Toaleta damska -Piętro BUDYNEK B: Pomieszczenie nr 1/05 Korytarz 1 b) dostawa i montaż wyposażenia zgodnie z załącznikiem 11-4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, w wysokości ryczałtowej 1000 złotych brutto - wykona zabezpieczenie podłóg i posadzek przed uszkodzeniem, zabrudzeniem, zapyleniem w związku z realizacją robót. Zabezpieczenie podłóg, posadzek winno być wykonane z materiału odpornego na uszkodzenia i zapewniającego właściwą ochronę podłóg, posadzek przez cały okres robót - wykona zabezpieczenie istniejącego sprzętu, mebli, itp. w związku z realizacją robót, - zabezpieczy sąsiadujące pomieszczenia przed zapyleniem w związku z realizacją robót - opłaci dyżur pracownika zamawiającego w przypadku wykonywania przez Wykonawcę robót w soboty, niedziele, dni wolne według stawki 25 złotych brutto za godzinę - w dni robocze, tj. w dni, w których szkoła prowadzi działalność statutową Wykonawca winien zakończyć roboty do godziny 6.00 i wykonać wszelkie prace porządkowe umożliwiające użytkowanie pomieszczeń i obiektu od godziny 7.00. - na bieżąco będzie utrzymywał porządek i wykonywał prace porządkowe - wykona zabezpieczenie mebli oraz pozostawionego sprzętu - wyniesienie mebli i wyposażenia ponowne wniesienie, zabezpieczenie folią - wykona profesjonalne prace porządkowe (kompleksowe odkurzanie, mycie i sprzątanie - pomieszczenie gotowe do użytkowania). - wywiezie i podda utylizacji wszelkie odpady, w tym źródła światła - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp., - przekaże: dokumentację powykonawczą, wszelkie atesty na materiały i urządzenia, - wykona tymczasowe zaplecze budowy, zaplecze magazynowe i sprzętowe oraz zapewni toalety przenośne dla swoich pracowników, w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie placówki - do usuwania gruzu zastosuje specjalny rękaw, rynnę - wykonana wydzielenia strefy robót śluzy, przepierzenia wydzielające klatki schodowe od korytarzy - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, jeśli jest wymagany - wykona prace adaptacyjne związane z połączniem funkcjonalnym pomieszczeń etapu I i etapu II w zakresie odpowiednich instalacji wewnętrznych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - przedmiar robót - załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa- część opisowa - załącznik nr 11-1 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa- część rysunkowa - załącznik nr 11-2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa- obliczenia oświetlenia - załącznik nr 11-3 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - dokumentacja projektowa – „MODERNIZACJA OBIEKTU - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ORAZ DO WYMOGÓW OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW - ETAP II, AKTUALIZACJA DOKUMENTACJI ORAZ PROJEKT WNĘTRZ HOLU NA NISKIM PARTERZE ORAZ KORYTARZA NA PIERWSZYM PIĘTRZE - załącznik nr 11-4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 12 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) - pozwolenie na budowę - załącznik nr 13 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót, Wymagany okres rękojmi: min. 36 miesięcy, max. 72 miesiące licząc od dnia końcowego odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany termin gwarancji i rękojmi był taki sam. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej miejsca robót objętego przedmiotem zamówienia, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. c) wykonywanie robót jest możliwe od poniedziałku do piątku, od godziny 14.00 do godziny 6.00 dnia następnego łącznie z pracami porządkowymi umożliwiającymi użytkowanie pomieszczeń i obiektu od godziny 7.00. d) wykonywanie robót jest możliwe w soboty, niedziele, dni wolne od pracy w godzinach każdorazowo ustalanych z Zamawiającym, lecz nie dłużej niż do godziny 6.00 dnia następnego roboczego łącznie z pracami porządkowymi umożliwiającymi użytkowanie pomieszczeń i obiektu od godziny 7.00. Warunkiem pracy w opisanym w tym punkcie czasie jest opłacenia przez Wykonawcę dyżuru pracownika Zamawiającego według zasad podanych powyżej. e) wykonywanie robót musi być tak prowadzone, aby była zapewniona ciągłość pracy placówki f) głośne prace mogą być wykonywane w takim czasie, aby nie utrudniać funkcjonowania placówki – termin wykonywania tych prac wykonawca winien uzgodnić z placówką przed rozpoczęciem tych prac. f) prace związane z wykonawstwem robót winny być tak prowadzone, aby zawsze był możliwy wjazd na teren szkoły dla pracowników szkoły i osób trzecich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, B) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, C) wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.5).,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach