Przetargi.pl
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Brześć Kujawski

Gmina Brześć Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 87880 Brześć Kujawski, pl. Władysława Łokietka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 231 63 10 , fax. 54 231 63 24
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brześć Kujawski
    pl. Władysława Łokietka 1
    87880 Brześć Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 231 63 10, fax. 54 231 63 24
    REGON: 91086681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Brześć Kujawski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem realizacji zadania jest termomodernizacja dwóch obiektów użyteczności publicznej - budynku dworca autobusowego i siedziby Urzędu Miejskiego, w tym: Część 1. Termomodernizacja budynku dworca autobusowego PKS usytuowanego w Brześciu Kujawskim na działce nr 74/2 polega na dociepleniu ścian, przebudowie elewacji, dachu oraz przebudowie ścianek wewnętrznych. Pozostałe prace w tym dostosowanie toalet do obowiązujących przepisów, są pochodną prac dociepleniowych. Na zewnątrz zaprojektowany został podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz powiększony taras. Likwidacji ulegają jedne schody zewnętrzne. Modernizacja budynku będzie obejmować wymianę instalacji elektrycznych i sanitarnych. Obecnie budynek jest okresowo ogrzewany przenośnymi stalowymi piecykami podłączanymi do istniejących przewodów kominowych. Planowana modernizacja przewiduje wykonanie nowego przyłącza gazowego oraz kotłowni gazowej. Prace szczegółowe termomodernizacji budynku polegają na: - wprowadzenie kotłowni gazowej i instalacji c.o.; - wprowadzenie instalacji gazowej; - ocieplenie ścian zewnętrznych z zastosowaniem systemu bezspoinowego; - ocieplenie stropodachu; - ocieplenie styrodurem ścian przylegającym do gruntu; - ocieplenie podposadzkowe podłogi na gruncie; - ocieplenie styropianem ścian zewnętrznych; - wymiana i zmniejszenie powierzchni okien; - wymiana stolarki drzwiowej. Część 2. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Brześciu Kujawskim usytuowanego w Brześciu Kujawskim na działce nr 100 polega na wymianie pokrycia dachowego, wykonaniu ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją, wymianie kotłowni węglowej i instalacji c.o. oraz wymianie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych. Z uwagi na zabytkowy charakter budynku zrezygnowano z prac renowacyjnych oraz z ingerencji w strukturę budynku. Prace szczegółowe termomodernizacji budynku polegają na: - wymiana pokrycia dachowego, - ocieplenie stropu przybudówki środkowej wełną mineralną, - ocieplenie stropu budynku głównego wełną mineralną, - ocieplenie stropu przybudówki południowej wełną mineralną, - wymiana kotłowni węglowej na gazową, - wymiana instalacji c.o., - malowanie elewacji, - wymiana stolarki okiennej, - renowacja drzwi wejściowych wraz z uzupełnieniem ubytków. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, obejmujące bezpośrednie, fizyczne wykonanie prac dekarskich, ciesielskich, murarskich, tynkarskich, elektrycznych oraz instalacyjnych (c.o., wod.-kan.). Okres gwarancji - minimum 48 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego oraz okres rękojmi wydłużony o 1 miesiąc ponad okres gwarancji. Termin wykonania - rozpoczęcie robót nie później niż 15 marca 2018 r., realizacja maksymalnie 150 dni licząc od daty rozpoczęcia robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zagraniczni: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument "Informacja z Krajowego Rejestru Karnego" składa dokument "Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument", w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Inne dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę. 4. Formularz oferty - Wykonawca jest zobowiązany złożyć formularz oferty zgodny z załączonym do SIWZ wzorem. 5. Kosztorys ofertowy - budynek dworca autobusowego: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty. 6. Kosztorys ofertowy - budynek Urzędu Miejskiego: Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego zawierającego wycenę wszystkich pozycji występujących w załączonym do SIWZ kosztorysie. Brak wypełnienia i określenia wartości w pozycji kosztorysu bądź samowolne wprowadzanie nowych pozycji do kosztorysu spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach