Przetargi.pl
Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Sośnicowicach

Gmina Sośnicowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-153 Sośnicowice, Rynek 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2387191 w. 330 , fax. 032 2387550
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sośnicowice
    Rynek 19 19
    44-153 Sośnicowice, woj. śląskie
    tel. 032 2387191 w. 330, fax. 032 2387550
    REGON: 00053994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnicowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Sośnicowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Sośnicowicach Zakres robót obejmuje: - boisko do piłki ręcznej o wymiarach 2200x4400 cm (pole gry 2000x4000cm) w nawierzchni z trawy sztucznej, - bieżnia okólna w nawierzchni z poliuretanu, - chodnik, kostka szara Holland 20x10x6 cm, - plac wjazdowy, kostka szara Holland 20x10x8 cm, - ogrodzenie wys. 4m - piłkochwyt 6 m dł. 15 m - tereny zielone Boisko wykonane na podbudowie z tłucznia (wg projektu budowlanego). Bieżnia okólna w nawierzchni poliuretanowej, na podbudowie z betonu jamistego (warstwy wg projektu). Do obowiązków Wykonawcy przed rozpoczęciem robót będzie należało uzgodnienie z przedstawicielem użytkownika obiektu harmonogramu prowadzenia robót, tak aby umożliwić wykonywanie bieżących zajęć wynikających ze specyfiki obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN ( pięć tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 16.02.2010 r. do godz.10.00 Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 3 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. nr 109, poz. 1158 z poź. zm.) Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem: Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Sośnicowicach Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału dokumentu w kasie Urzędu Miejskiego, Sośnicowice, ul. Rynek 19 do dnia 16.02.2010r. do godz. 10.00. Zamawiający zwraca wadium w sposób określony w art. 46 - ustawy Prawo zamówień publicznych tj. 1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , z zastrzeżeniem ust. 4a, 2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza ,zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę , któremu zwrócono wadium w przypadkach określonych w pkt. 1 , jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego 2. Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę 5% ceny ofertowej brutto w następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach SKOK, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto Bank Spółdzielczy w Sośnicowicach 54 8460 0008 2001 0000 0909 0002 z zaznaczeniem: Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej w Sośnicowicach W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane. Zamawiający pozostawi na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady 30% wysokości wniesionego zabezpieczenia. Kwota, o której mowa wyżej będzie zwrócona w terminie do 15 dni od upływu okresu rękojmi za wady .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadają wiedzę i doświadczenie, c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów na potwierdzenie warunków, o których mowa w punkcie SIWZ. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie IV , przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie art. 22 ust. 1 - zał. nr 1, 3) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 - zał. nr 2, 4) oświadczenie o tym, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie art. 24 ust. 1 - zał. nr 3, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (zał. nr 4) wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych przez wykonawcę zamówień. Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty z czego: jedną w zakresie budowy boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy oraz drugą w zakresie budowy bieżni lub boiska o nawierzchni poliuretanowej. Doświadczenie w wykonywaniu nawierzchni syntetycznych wykonawca powinien potwierdzić referencjami. 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia zawodowe i aktualnie obowiązujące zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - (zał. nr 5). 7) parafowany wzór umowy - (załącznik nr 6), Dokumenty wymienione w punkcie IV mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. Dz..U. Nr 227, poz. 1817 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sosnicowice.i-gmina.pl/przetargi-w-2009-r.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach