Przetargi.pl
Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 i Pływalni Miejskiej w Jędrzejowie

Gmina Jędrzejów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 861 010 , fax. 413 861 267
  • Data zamieszczenia: 2020-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jędrzejów
    ul. 11 Listopada
    28-300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 861 010, fax. 413 861 267
    REGON: 29100977400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 i Pływalni Miejskiej w Jędrzejowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 i Pływalni Miejskiej w Jędrzejowie. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach programu Sportowa Polska – Program Rozwoju Lokalnej Infrastruktury Sportowej – Edycja 2019 organizowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, a dofinansowane ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. remont boisk do piłki ręcznej, piłki koszykowej (2 szt), piłki siatkowej, kortów tenisowych, pasów bezpieczeństwa wokół boisk , skoczni w dal i boiska do siatkówki plażowej. Przewidziano remont istniejących trybun stałych , schodów z kostki brukowej oraz rekultywację terenów zielonych na zakolach bieżni. W ramach inwestycji przewidziane jest wykonanie nowego boiska do siatkówki plażowej o powierzchni pola gry 200,0 m² oraz ogrodzenia panelowego systemowego wokół wszystkich boisk sportowych z bramami i furtkami oraz wzdłuż istniejącego i projektowanego boiska do siatkówki plażowej. Do wykonania są utwardzenia kostką betonową części działki jako ciągi komunikacyjne i pod projektowane trybuny przenośne, toalety i kontener. W ramach inwestycji jest też dostawa i montaż dwóch toalet przenośnych (w tym jednej przystosowanej pod potrzeby osób niepełnosprawnych) i przenośnego pomieszczenia przeznaczonego na magazyn sprzętu sportowego i pomieszczenie ochrony oraz dostawa i montaż nowego wyposażenia sportowego boisk. Na boiskach: do piłki ręcznej, piłki koszykowej (2 szt.), piłki siatkowej, kortach tenisowych i pasach bezpieczeństwa wokół boisk ułożona zostanie nawierzchni ze sztucznej trawy, nawierzchnia bieżni lekkoatletycznej i rozbiegu skoczni w dal będzie wykonanie w technologii typu EPDM, a nawierzchnia boisk do siatkówki plażowej z piasku , o parametrach wskazanych w dokumentacji projektowej i STWIOR. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowana nowa nawierzchnia z trawa syntetyczna na boiska wielofunkcyjne i korty tenisowe oraz nawierzchnia poliuretanowa na bieżni i skoczni w dal, spełniała parametry techniczne i użytkowe wskazane w dokumentacji projektowej i STWiOR. Przed wbudowanie nawierzchni należy potwierdzić spełnienie wymagań dokumentami i uzyskać akceptację inspektora nadzoru. 4. Opis oraz szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w: a) dokumentacji projektowej pn.; „Modernizacja obiektów sportowych przy zespole szkół i pływalni miejskiej w Jędrzejowie przy ul. F. Przypkowskiego 43” poprzez wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejących obiektów sportowych, budowie boiska do siatkówki plażowej oraz utwardzeniu bezpiecznego ciągu pieszego b) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót – zwanych STWiOR c) przedmiarach robót – stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiar robót pełni jedynie funkcję pomocniczą. Zaleca się, aby Wykonawca, przed sporządzeniem oferty, dokonał wizji lokalnej w terenie celem pozyskania informacji, które będą niezbędne do przygotowania i złożenia oferty. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji i opracowaniem oferty ponosi Wykonawca
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XIII pkt. 1 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu; b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). gwarancjach bankowych; d). gwarancjach ubezpieczeniowych; e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 95 8493 0004 0210 0059 1221 0011 z dopiskiem „Wadium w przetargu na Modernizację obiektów sportowych przy Szkole Podstawowej Nr 4 i Pływalni Miejskiej w Jędrzejowie” Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 5. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a). w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b). w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Poza powyższymi zapisami, z treści wadium składanego formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 7. Wadium w formie innej niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą, dopuszcza się jego złożenie w oddzielnej kopercie. 8. Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2). pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie 3). do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał b). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał c). w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. a). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. b). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał 5). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.jedrzejow.eobip.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach