Przetargi.pl
Modernizacja obiektów sportowych na terenie PSP w m. Brzeźnica

Burmistrz Gminy Kozienice ogłasza przetarg

  • Adres: 26900 Kozienice, ul. Parkowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 117 100 , fax. 486 142 048
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy Kozienice
    ul. Parkowa 5
    26900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 486 117 100, fax. 486 142 048
    REGON: 52374900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów sportowych na terenie PSP w m. Brzeźnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja boiska na terenie PSP w m. Brzeźnica. W ramach zadania planowane jest wykonanie nowej nawierzchni boiska wraz z podbudową oraz remont urządzeń towarzyszących – piłko chwytów i bramek. Powierzchnia płyty boiska – 22m x 44,4m. I. Wymagania techniczne i warunki realizacji zamówienia: 1. Zadanie inwestycyjne wykonywane będzie w oparciu o przyjęte rozwiązania konstrukcyjne, lokalizacyjne i materiałowe w zakresie wynikającym z n/w dokumentów: a. Projektu budowlanego wraz z rysunkami 1, 2, 3, b. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Roboty zostaną wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej z uwzględnieniem wymagań określonych w umowie, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz z zachowaniem warunków określonych w SIWZ. 2. Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:  roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym: - pomiarowe, - rozbiórkowe, w tym rozebranie nawierzchni wraz z podbudową,  roboty ziemne, w tym: - profilowanie i zagęszczenie podłoża,  roboty związane z wykonaniem nawierzchni, w tym: - wykonanie podbudowy z kruszywa , - wykonanie nawierzchni ze sztucznej trawy polietylenowej monofil z wypełnieniem granulatem,  inne roboty, w tym:  malowanie linii boiska,  wymiana zniszczonej siatki – ogrodzenie z siatki wys. 1,5m,  demontaż i ponowny montaż ogrodzenia z siatki (należy uwzględnic nowe naciągi i linki uciągające),  oczyszczenie wraz z malowaniem konstrukcji stalowej ogrodzenia i piłkochwytów,  uzupełnienie zaślepek na słupkach,  demontaż i montaż bramek wraz zich renowacją oraz zakupem i montazem nowych siatek  uporządkowanie terenu objętego robotami,  przeprowadzenie wymaganych obowiązującymi przepisami prób, badań i sprawdzeń.  roboty towarzyszące /w tym ew. zabezpieczenia istniejącej sieci, wykonanie dojazdu do boiska na czas prowadzenia robót/. Szczegółowe parametry techniczne oraz parametry charakterystyczne materiałów, zakres prac będących przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa o których mowa w pkt. 1 opisu przedmiotu zamówienia. II. Inne prace towarzyszące i wymagania zamawiającego przy realizacji zadania: Do wykonawcy należy: 1) Przed przystąpieniem do robót ziemnych Wykonawca zlokalizuje istniejące uzbrojenie terenu i dokona sprawdzenia położenia i głębokości posadowienia przewodów infrastruktury technicznej. Prace ziemne w pobliżu urządzeń infrastruktury technicznej należy wykonywać ręcznie pod nadzorem pracowników wyznaczonych przez właścicieli sieci. Zabezpieczenie przez Wykonawcę infrastruktury technicznej winno być wykonane zgodnie z zaleceniami dysponentów sieci wynikającymi z warunków technicznych i uzgodnień dokumentacji projektowej. W przypadku uszkodzeń sieci lub urządzeń koszty naprawy lub ich wymiany ponosi Wykonawca. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za skutki ekonomiczne, cywilne i związane z bezpieczeństwem w przypadku uszkodzenia infrastruktury technicznej. 2) Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób, sprawdzeń i badań w zakresie wykonywanych robót. 3) Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, bieżąca obsługa i geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza obiektu. Wykonawca po zakończeniu robót przekaże Zamawiającemu 5 kompletów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wraz z zestawieniem ilościowym wykonanych robót , przy czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej wymaganej na czas odbiorów branżowych . 4) Wywóz i utylizacja wszelkich materiałów pochodzących z rozbiórki i uporządkowanie terenu po robotach budowlanych w zakresie i na koszt Wykonawcy. 5) Odtworzenia ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia robót, 6) Wykonanie nieodpłatnych przeglądów i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów. 7) Dokonanie odbiorów branżowych robót oraz odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8) Wykonanie gwarancyjnych przeglądów technicznych. 9) Wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót i wbudowanych materiałów, 10) W czasie wykonywania robót wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. 11) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zgód, decyzji, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania robót. 12) Wykonawca uzgodni sposób prowadzenia robót z Dyrektorem Szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112720-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach