Przetargi.pl
Modernizacja obiektów OSP w Lubawce i Opawie

Gmina Lubawka ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, Pl. Wolności 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7411588 w. 22 , fax. 0-75 7411262
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubawka
    Pl. Wolności 1 1
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7411588 w. 22, fax. 0-75 7411262
    REGON: 23082133900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów OSP w Lubawce i Opawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje następujące roboty budowlane: 2.1. Remont budynku zaplecza socjalnego OSP w Lubawce położonego przy ul. Piastowskiej 6 na działce nr 481 w zakresie: - wymiany pokrycia dachu, - wykonania nowych obróbek blacharskich, - wymiany okien i drzwi, - robót budowlanych wewnętrznych, - naprawy elewacji, - innych robót wynikających z projektu budowlanego. Obiekt usytuowany jest w strefie ochrony konserwatorskiej i zakres planowanych robót uzgadniany był wcześniej ze służbami ochrony zabytków. 2.2. Remont budynku remizy strażackiej OSP w Lubawce położonego przy ul. Piastowskiej 10, na działce nr 480 w zakresie: - wykonania pokrycia dachu, - wykonania obróbek blacharskich, - docieplenia ścian zewnętrznych, - innych robót wynikających z projektu budowlanego. 2.3. Remont budynku garażu samochodowego, dla samochodu bojowego, usytuowanego w Lubawce na działce nr 477 w zakresie: - pokrycia dachu gontem papowym, - wykonania obróbek blacharskich, - robót budowlanych wewnętrznych, - docieplenia ścian osłonowych, opasek betonowych, - innych robót wynikających z projektu budowlanego. 2.4. Remont budynku remizy OSP w Opawie położonego na działce nr 115, w zakresie wymiany bramy wjazdowej. 3. Ustawienie tablic informacyjnych o treści uzgodnionej z Zamawiającym - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 zł najpóźniej do dnia 22 czerwca 2009r. do godz. 12.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą wymagane oświadczenie, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, - spełnią wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie: - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu w opłatach, - aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek, - aktualnego odpisu z rejestru działalności gospodarczej, - uprawnień budowlanych, - polisy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawka.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach