Przetargi.pl
Modernizacja obiektów na terenie Miasta Zgierza. Część III: Przebudowa boisk sportowych: boiska wielofunkcyjnego oraz piłkarskiego, przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu, ul. 1 Maja 63, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2017-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 472057721
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów na terenie Miasta Zgierza. Część III: Przebudowa boisk sportowych: boiska wielofunkcyjnego oraz piłkarskiego, przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu, ul. 1 Maja 63, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch boisk sportowych przy szkole Podstawowej nr 5 przy ul. 1 Maja 63 w Zgierzu w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zaplecza sanitarno-szatniowego hali sportowej MOSiR przy ul. Wschodniej oraz boiska piłkarskiego i wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 5 w Zgierzu”, współfinansowanego ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej – edycja 2017, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego. A/Przedmiot Zamówienia w zakresie realizacji dokumentacji: 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego dla dwóch boisk do akceptacji przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji prac – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna jeden egzemplarz w formacie pdf. 2. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna jeden egzemplarz w formacie pdf. 3. Wykonanie informacji o wymaganiach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia – 3 egzemplarze papierowe oraz wersja elektroniczna jeden egzemplarz w formacie pdf. 4. Uwzględnienie kosztów uzgodnienia dokumentacji w Łódzkim Związku Piłki Nożnej. Procedura uzgodnienia po stronie Zamawiającego. Podczas opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie na bieżąco uzgadniać z Zamawiającym przyjęte rozwiązania projektowe. Zamawiający ma 7 dni roboczych na ustosunkowanie się do proponowanych rozwiązań projektowych. Po opracowaniu dokumentacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jej Zamawiającemu. Przedmiot Zamówienia w zakresie realizacji robót: 1. Przebudowa boiska piłkarskiego na boisko do piłki nożnej (wymiary: min. 77x45m) o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z montażem bramek do piłki nożnej (wymiary: 7,32x2,44m) 2. Przebudowa boiska wielofunkcyjnego na boisko wielofunkcyjne (wymiary: min. 41x21m) o nawierzchni z poliuretanu wraz z montażem: - 2 bramki do piłki ręcznej/minifutbolu z siatkami, - słupki do gry w siatkówkę z regulacją wysokości zawieszenia, - 2 zestawy do gry w koszykówkę z regulacją wysokości (zestaw: 2x kosz, 2x tablica, 2x siatka, 2x obręcz, 2x wysięgnik, 2x osłony słupków) W ramach boiska wielofunkcyjnego przewiduje się: a) boisko uniwersalne do piłki nożnej i ręcznej o wym. min. 41x21m, b) boisko do mini koszykówki o wymiarach min. 10x20m – 2 szt., c) boisko do siatkówki o wymiarach min. 19x10m, 3. Budowa terenów utwardzonych z kostki brukowej betonowej w kolorze szarym stanowiących opaskę oraz połączenie z istniejącymi ciągami komunikacyjnymi wg załączonego rysunku. Boisko do piłki nożnej: - 2 bramki do futbolu -wymiary: 7,32x2,44m 4. Wykonanie piłkochwytów wolno stojących, wzdłuż północnej i południowej krawędzi boisk: wysokość 3m o łącznej długości ok. 130m. 5. Roboty towarzyszące (usunięcie kolizji, tablica informacyjna). Wykonanie odwodnienia powierzchniowego poprzez wyprofilowanie spadków umożliwiających odprowadzenie wody na przyległe tereny zielone dla obydwu boisk. Uwagi: Podane parametry są minimalnymi, koniecznymi przy realizacji zadania z uwzględnieniem warunków terenowych. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem budowy. Do dokumentów odbiorowych Wykonawca załączy wszelkie atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne materiałów użytych do budowy, protokoły zagęszczenia podbudowy boiska. B/Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym w szczególności: - koszty wywozu gruzu i utylizacji innych materiałów, - koszty zabezpieczenia prowadzonych robót, - koszty zabezpieczenia terenu w trakcie prowadzenia robót budowlanych, - koszty usunięcia drzew (decyzja na wycinkę po stronie Zamawiającego), - inne określone w Ogólnych warunkach umowy wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wykonawca winien zorganizować zaplecze socjalne i magazynowe na terenie placówki tak, by nie utrudniać jej funkcjonowania. 3. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren zajęty wokół obiektu i pod zaplecze budowy. 4. Wszelkie szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym na bieżąco. 5. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 6. Po zakończeniu robót Wykonawca umieści tablice informacyjną wykonaną z trwałych materiałów o wymiarach min. 80x60cm zgodnie z wytycznymi i miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 8 PFU. Załączniki: 1. Program Funkcjonalno-Użytkowy 2. Załącznik graficzny UWAGA2): Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: - układanie kostki brukowej - wykonywanie nawierzchni syntetycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach