Przetargi.pl
Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 9A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3833505 , fax. 048 3833504
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Przysusze
    Aleja Jana Pawła II 9A 9A
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 048 3833505, fax. 048 3833504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-przysucha.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja obiektów i zakup aparatu RTG w SPZZOZ w Przysusze kod CPV: 45215140-0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45000000-7 Roboty budowlane, 45262500-6 Roboty murarskie i murowe, 45432130-4 Pokrywanie podłóg, 45331210-1 Instalowanie wentylacji, 45410000-4 Tynkowanie, 45432210-9 Wykładanie ścian, 45431100-8 Kładzenie terakoty, 45431200-9 Kładzenie glazury, 45442100-8 Roboty malarskie, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu, 45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg, 45421146-9 Instalowanie sufitów podwieszanych, 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45262210-6 Fundamentowanie, 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego, 45262700-8 Przebudowa budynków, 33111000-1 Aparatura rentgenowska, 453000000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45311100-1 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego, 45312000-7 Instalowanie systemów alarmowych i anten, 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych, 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego, 45315700-5 Instalowanie tablic rozdzielczych, 45314000-1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych, 45313100-5 Instalowanie wind, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych, 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych w istniejącym budynku szpitala w Przysusze przy ul Partyzantów 8. Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: a) Parter-budynek główny: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, schody zewnętrzne, usunięcie i utylizacja gruzu, b) Piwnice-budynek główny: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, c) Parter-oddział przyjęć i pomocy doraźnej oraz dział farmacji: roboty adaptacyjne w tym: demontaże, roboty murowe, wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, sufit podwieszony i malowanie, usunięcie i utylizacja gruzu, d) Budynek zajazdu dla samochodów do oddziału izby przyjęć i pomocy doraźnej: roboty ziemne, fundamenty, ściany przyziemia, konstrukcje stropów nad parterem, konstrukcja i pokrycie dachu wejścia oraz ocieplenie stropu, konstrukcja i pokrycie dachu budynku zajazdu karetek, konstrukcja i pokrycie dachu zadaszenia wejścia, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, malowanie, różne pozostałe w tym: podjazd dla osób niepełnosprawnych i schody zewnętrzne do budynku, opaska, podjazd, e) Budynek szybu windy towarowo-osobowej z łącznikiem: Roboty ziemne, fundamenty, ściany fundamentowe i ściany piwnic, konstrukcja stropów nad piwnicą, ściany parteru, konstrukcja stropodachu nad parterem, szyb windy - konstrukcja, tynki i okładziny wewnętrzne, stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa, podłoża, posadzki, podłogi, malowanie, elewacja, dostawa i montaż dźwigu towarowo - osobowego, różne pozostałe w tym opaska, f) Zbiornik magazynowy wody o poj. 25 m3, zbiornik magazynowy na ciekły tlen o poj.. 3 m3, kontenerowa stacja zasilania rezerwowego, pompa próżniowa: - zbiornik retencyjny wody V = 25 m3, - zbiornik tlenu ciekłego V =3 m3 - kontenerowy agregat prądotwórczy, - pompa próżniowa z kompletnym wyposażeniem, Roboty branży elektrycznej: a) Instalacje elektryczne - parter: demontaż instalacji elektrycznej, montaż tablic rozdzielczych i aparatów elektrycznych NN, montaż osprzętu instalacyjnego, oświetlenie, instalacja telefoniczna, instalacja komputerowa, instalacja klimatyzatorów, b) Instalacja elektryczna - piwnica: demontaż instalacji elektrycznej, montaż tablic rozdzielczych i aparatów elektrycznych NN, montaż osprzętu instalacyjnego, oświetlenie, instalacja telefoniczna, c) Instalacja sygnalizacji włamania i pożaru Roboty branży sanitarnej: a) demontaż instalacji wod - kan i c.o. - budynek główny, b) przyłącze zbiorników do budynków głównego i farmacji, c) Instalacja gazów medycznych - budynek główny i farmacji, d) Instalacja wod - kan i c.o. - budynek główny, e) Instalacja wod-kan i c.o. - budynek farmacji, 2. Wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku szpitala na przychodnię w Przysusze przy Al. Jana Pawła II 4. Zakres prac obejmuje: Roboty budowlane: a) piwnice: roboty adaptacyjne w tym: podniesienie poziomu posadzki w pomieszczeniu dawnej kotłowni węglowej, wymiana posadzek w pozostałych pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, b) parter: roboty adaptacyjne w tym: wymiana posadzek w pomieszczeniach, wentylacja, uzupełnienie tynków, okładziny wewnętrzne ścian, malowanie, stolarka i ślusarka okienna oraz drzwiowa, usunięcie i utylizacja gruzu, c) elementy zewnętrzne roboty adaptacyjne w tym: zagłębienie budynku od strony południowo-wschodniej, schody zewnętrzne, usunięcie i utylizacja gruzu, piwnice: roboty adaptacyjne w tym: - fundament pod aparat RTG, - tynki barytowe Roboty branż y elektrycznej: a) instalacja klimatyzatorów b) Instalacja telewizyjna 3. Dostawa, montaż i uruchomienie nowego aparatu RTG w budynku przychodni przy Al. Jana Pawła II 4. Wykonawca powinien wykonać pomieszczenie w który znajdować się będzie aparat RTG zgodnie obowiązującymi przepisami oraz uzyskać niezbędne pozwolenia i dopuszczenia do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy 00/100 zł) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania z ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. Nr rachunku: 47 1240 5703 1111 0000 4900 3617 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku. Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Z zastrzeżeniem ust. 4a Art. 46 Ustawy Pzp, zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 2 pkt 2 i 3 Ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek szczegółowy opisany przez zamawiającego: a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. zrealizowanie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku (budynków) i wartości (wynikającej z zawartej umowy) minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony zł. brutto) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzeniem spełniania w/w warunków będzie złożenie przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: A. 1) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np: referencje, opinie zamawiających). W w/w wykazie powinna się znaleźć przynajmniej jedna robota polegająca na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku (budynków) i wartości (wynikającej z zawartej umowy) minimum 4 000 000,00 zł brutto (słownie: cztery miliony 00/100 zł brutto) Wymagana forma dokumentu: wykaz robót - oryginał, dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Uwaga w przypadku posiadania danych w walucie innej niż złoty (PLN) , należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Wartość kursu, wg którego dokonano przeliczenia należy podać w swojej ofercie. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowany średni kurs ogłaszany przez NBP, Zamawiający będzie posługiwał się średnim kursem ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski przed dniem wszczęcia postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach