Przetargi.pl
Modernizacja obejmująca zakup części i podzespołów, ich montaż i uruchomienie w 167 zestawach komputerowych w mieszkaniach Beneficjentów Ostatecznych na terenie miasta Świdnicy w ramach projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Armii Krajowej 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8562850 , fax. 074 8523110
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49 49
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8562850, fax. 074 8523110
    REGON: 00057958900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja obejmująca zakup części i podzespołów, ich montaż i uruchomienie w 167 zestawach komputerowych w mieszkaniach Beneficjentów Ostatecznych na terenie miasta Świdnicy w ramach projektu - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica współfinansowanego ze środków UE - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa, montaż części lub podzespołów wraz z uruchomieniem zmodernizowanych zestawów komputerowych w gospodarstwach domowych Beneficjentów Ostatecznych (BO) projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Miasto Świdnica, zlokalizowanych na terenie miasta Świdnicy. Ilość zestawów podlegających modernizacji - 167. Modernizacja, którą zrealizuje Wykonawca obejmuje: 1) dostawę i montaż: -dysków twardych, -pamięci RAM, -napędów optycznych, -kamer internetowych, -cyfrowych zestawów słuchawkowych, -listew przeciwprzepięciowych; 2) instalację: -na wydzielonej partycji systemu operacyjnego zgodnego z istniejącym wraz ze wszystkimi aktualizacjami oraz jego aktywacja, -najnowszej wersji bezpłatnego pakietu biurowego oraz poinformowanie Beneficjentów Ostatecznych o instalacji i sposobie korzystania z nowego pakietu biurowego, -posiadanego przez Zamawiającego programu filtrującego CENZOR, -posiadanego przez Zamawiającego programu antywirusowego ESET NOD32 BE CLIENT; 3) skonfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania u każdego z BO w taki sposób, aby jedynie Wykonawca i Zamawiający mieli dostęp Administratora umożliwiający zmianę, reinstalację, instalację oprogramowania systemowego, zainstalowane oprogramowanie winno być w języku polskim. Szczegółowy opis części i podzespołów i ich minimalne parametry techniczne stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. Terminy dostaw i montażu w gospodarstwach domowych BO - Wykonawca uzgodni bezpośrednio z BO. Zestawienie BO Zamawiający przekaże Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zdemontowane pamięci RAM stanowią własność Zamawiającego i powinny zostać dostarczone do jego siedziby w Urzędzie Miejskim w Świdnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica przed podpisaniem protokołu odbioru wykonanych prac modernizacyjnych. Wykonawca dostarczy części i podzespoły wraz z oryginalnymi kartami gwarancyjnymi. Dostarczone części i podzespoły muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji. Dostarczone elementy muszą posiadać deklaracje zgodności z CE. Dostarczone elementy muszą być fabrycznie nowe. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe. Dopuszcza się stosowanie materiałów porównywalnych, o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia, to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy -lub równoważny-. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.71.00-0 Części komputerów 30.23.61.10-6 Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 72.54.10.00-9 Usługi rozbudowy sprzętu komputerowego IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamawiający wyznacza nieprzekraczalny termin wykonania zamówienia tj.: -rozpoczęcie realizacji zamówienia - w dniu podpisania umowy, -zakończenie realizacji zamówienia - do dnia 10 września 2013 roku, rozumiany jako data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru wykonanych prac modernizacyjnych. Załącznik nr 9 do SIWZ SZCZEGÓŁOWY OPIS CZĘŚCI I PODZESPOŁÓW I ICH MINIMALNE PARAMETRY TECHNICZNE Wyszczególnienie dostawa 167 kompletów podzespołów fabrycznie nowych kompatybilnych z komputerem o numerze konfiguracji AT493AV i urządzeń dodatkowych Dysk twardy wewnętrzny 3.5( o pojemności min. 1TB, SATA 6 Gb/s, 7200rpm, z zabezpieczeniem zapobiegającym nieautoryzowanemu dostępowi do danych znajdujących się na dysku twardym Pamięć RAM 4 GB DDR3 1333MHz Napęd optyczny wewnętrzny SATA DVD-ROM z panelem przednim w kolorze czarnym, zapewniający możliwość zapisania danych na nośniku dwuwarstwowym, odczyt wszystkich zgodnych ze standardami, jedno- i dwuwarstwowych płyt DVD, max. prędkość odczytu CD x48, max. prędkość odczytu DVD-ROM x16 Kamera internetowa posiadająca uniwersalne zaczepy umożliwiające montaż w dowolnym miejscu, możliwość obracania o 360° i nachylania o min. 30°, interfejs USB 2.0, typ sensora CMOS, funkcja aparatu cyfrowego, wbudowany mikrofon, kolor czarny Cyfrowy zestaw słuchawkowy środowisko komunikacji z użyciem mikrofonu tłumiącego zakłócenia i z elementami sterowania głośnością, konstrukcja nagłowna obejmująca lekką wyściółkę, pełnowymiarowe nauszniki skórzane i mocowany wysięgnik mikrofonu, zakres obrotu wysięgnika mikrofonu wynoszący do 270°, automatyczna wymiana pozwalająca na ustawienie z prawej i z lewej strony, kolor czarno-srebrny lub czarny Listwa przeciwprzepięciowa długość kabla zasilającego: min. 2.0 m, napięcie znamionowe: 230V, częstotliwość znamionowa 50Hz; prąd znamionowy obciążenia: min. 10.0 A (2300W), min. 1 bezpiecznik automatyczny o charakterystyce zwłocznej 10A-250V, min. 1 warystor, min. 1bezpiecznik termiczny zabezpieczający warystor-warystory, filtr EMI-RFI, sygnalizacja świetlna, ilość gniazd sieciowych z systemem ochrony przeciwporażeniowej w standardzie polskim: min. 5, bezpieczna atestowana obudowa, kolor czarny Gwarancja minimum 12 miesięczna Usługa-wymiana pamięci RAM oraz montaż podzespołów (dysk twardy, napęd optyczny, kamera internetowa, listwa przeciwprzepięciowa, cyfrowe zestawy słuchawkowe) u Beneficjentów Ostatecznych, -instalacja, na wydzielonej partycji zamontowanego dysku twardego, systemu operacyjnego zgodnego z istniejącym wraz ze wszystkimi aktualizacjami oraz jego aktywacja, -skonfigurowanie sprzętu komputerowego i oprogramowania u każdego z Beneficjentów Ostatecznych w taki sposób, aby jedynie Wykonawca i Zamawiający mieli dostęp Administratora umożliwiający zmianę, reinstalację, instalację oprogramowania systemowego, zainstalowane oprogramowanie winno być w języku polskim, -instalacja najnowszej wersji bezpłatnego pakietu biurowego, -instalacja posiadanego przez Zamawiającego programu filtrującego CENZOR, -instalacja posiadanego przez Zamawiającego programu antywirusowego ESET NOD32 BE CLIENT, -poinformowanie Beneficjentów Ostatecznych o instalacji i sposobie korzystania z nowego pakietu biurowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302371000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2.Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty, tj. przed 25.06.2013 r. przed godz. 09:00. 3.Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych z tym, że wadium złożone w: a)pieniądzu: należy przelać na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy nr 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724; kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, b)gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych): z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 45 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, c)innej niż pieniądz formie: należy złożyć w kasie Zamawiającego jako depozyt za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania oferty. 4.W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądz, dokument gwarancji/poręczenia wadialnego winien pod rygorem odrzucenia oferty wskazywać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Do oferty należy dołączyć potwierdzenie realizacji przelewu lub oryginał złożenia depozytu. 6.Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania z ofertą, przy czym bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 10. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9.Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach