Gmina Leszno ogłasza przetarg
- Adres: 05-084 Leszno, Aleja Wojska Polskiego 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7258005, 7259035, 7258452 , fax. 22 7258552
- Data zamieszczenia: 2016-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Leszno
Aleja Wojska Polskiego 21 21
05-084 Leszno, woj. mazowieckie
tel. 22 7258005, 7259035, 7258452, fax. 22 7258552
REGON: 01327137000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.bipgminy.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni ulic Jaśminowej i Kwiatowej w Lesznie- Etap II - droga gminna dz. nr ew. 948 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres inwestycji obejmuje przebudowę ulicy Kwiatowej w Lesznie o długości 78 m z istniejącej nawierzchni żwirowej na ulicę o nawierzchni z kostki betonowej wraz z budową chodnika, zjazdów oraz elementów odwodnienia. Nawierzchnia ulicy przystosowana będzie do katergorii ruchu KR2. Wody opadowe i roztopowe odprowadzane będą do ulicy Jaśminowej za pomocą systemu odwodnienia liniowego w postaci korytek betonowych i przykanalika kanalizacji deszczowej. Parametry funcjonalno - użytkowe ulicy Kwiatowej: - Katergoria drogi - gminna; - Klasa ulicy - droga dojazdowa (D); - Katergoria ruchu - KR2; - Prędkość projektowa - 30 km/h; - Szerokość jezdni - 4,50 m; - Szerokość zjazdów - 2,8 - 4,6 m; - szerokość chodnika - 2,00 m Modernizacja ul. Kwiatowej jest kontynuacją zadania: Modernizacja nawierzchni ulic Jaśminowej i Kwiatowej w Lesznie - Etap I - droga gminna dz. nr ew. 957, droga gminna dz. nr ew. 953, które zrealizowano na przełomie 2014/2015 roku. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym i przedmiarze robót. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia przez Wykonawcę robót podwykonawcom w branży kanalizacji odwodnieniowej. 4. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji w terenie oraz zapoznanie się z dokumentacją projektową. 5. Wykonawca zobowiązany jest do ujęcia w ofercie kosztów materiałów zgodnych z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 6. W przypadku materiałów i urządzeń, przy których są podane nazwy techniczne w projekcie budowlanym, należy użyć materiały i urządzenia wskazane lub równoważne. Wykonawca wpisując do kosztorysu ofertowego materiały i urządzenia równoważne jest obowiązany dołączyć do oferty opis, karty katalogowe, certyfikaty, obliczenia konstrukcyjne. Wykonawca proponujący inne urządzenia i materiały zobowiązany jest wykazać, że są one równoważne jakościowo i spełniają wymagane projektem normy, parametry i standardy poparte atestami i certyfikatami dopuszczającymi je do obrotu na rynku materiałów budowlanych oraz stosowania w budownictwie. Podane w dokumentacji technicznej (projektowej) typy urządzeń i materiałów oraz producentów należy traktować jako podane przykładowo i pomocniczo do sporządzania oferty. Jednakże proponowane i kalkulowane przez Wykonawców w ofercie urządzenia i materiały muszą posiadać nie gorsze parametry techniczne i jakościowe od opisanych w projekcie technicznym. 7. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów, urządzeń równoważnych, należy dokumenty udawadniające równoważność dołączyć do oferty. Nie ma możliwości proponowania materiałów równoważnych na etapie wykonywania robót. 8. Od Wykonawcy wymaga się wykonania połączenia budowanej drogi z drogami istniejącymi w sposób zgodny ze sztuką budowlaną i obowiązującymi normami. 9. Wykonawca zapewni wytyczenie geodezyjne, obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót oraz sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przez uprawnionych geodetów. 10. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do : - Wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. - zorganizowanie zaplecza budowy na koszt Wykonawcy - zamawiający nie wskazuje miejsca zaplecza, - ochrona mienia budowy - wykonawca ponosi odpowiedzialność za ochronę robót i za wszystkie materiały oraz urządzenia używane do wykonania robót od daty przekazania terenu budowy do daty odbioru końcowego, - doprowadzenie energii elektrycznej i wody dla potrzeb zaplecza i budowy, - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, - zapewnienie dojazdu i dojścia pieszym do posesji, - zawiadomienie właścicieli urządzeń podziemnych o rozpoczęciu robót i protokólarne ustalenie z właścicielami stanu technicznego tych urządzeń. W rejonie urządzeń podziemnych roboty wykonywać w uzgodnieniu z właścicielami urządzeń. - sporządzenie planu BIOZ, - sporządzenie Planu Zapewnienia Jakości, - za stan bhp na stanowiskach pracy w zakresie prowadzonych robót na terenie Budowy odpowiada Wykonawca, - wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim i Zamawiającemu, które powstały w wyniku wykonywanych robót przez Wykonawcę, - Wykonawca sporządzi i przedstawi Zamawiającemu w dniu wprowadzenia na budowę Plan Zapewnienia Jakości. - warunkiem rozpoczęcia robót jest uzyskanie : zatwierdzenie BIOZ i PZJ przez Inspektora Nadzoru, przedstawienie i wdrożenie zatwierdzonych projektów czasowych organizacji ruchu oraz spełnienie innych warunków zawartych w umowie. 11. Odbiór końcowy. Po pozytywnym odbiorze technicznym, wpisanym do dziennika budowy przez inspektora należy przygotować operat kolaudacyjny w zakresie wykonanych robót, który winien zawierać: - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą - wyniki badań oraz pomiary cech geometrycznych wykonanych warstw i elementów zgodnie z ST - atesty lub aprobaty techniczne wydane przez uprawnione instytucje na wbudowane materiały (np. beton, kruszywo, prefabrykaty itp.) zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego - badania i pomiary wymagane przez Specyfikacje Techniczne dla wszystkich warstw, dotyczą wszystkich elementów robót tj. konstrukcji jezdni, zjazdów, krawężników, chodników itp., - oświadczenie kierownika budowy - zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, - dziennik budowy, - sprawozdanie techniczne, - dokumentacja powykonawcza drogowa, - projekt czasowej organizacji ruchu, - BIOZ zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru, - PZJ ( Plan Zapewnienia Jakości ) zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. Za dzień zakończenia robót uważa się wykonanie wszystkich robót łącznie z zatwierdzeniem przez Inspektora Nadzoru kompletnego Operatu Kolaudacyjnego. 12. W cenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić roboty nie ujęte w przedmiarze robót, a wynikające ze specyfiki i technologii robót. 13. Obowiązki Wykonawcy przy wykonywaniu zadania określone są szczegółowo w § 4 pkt. 2 wzoru umowy. 14. W czasie realizacji zadania Wykonawca zapewni przejezdność dróg objętych zamówieniem. 15. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i zatwierdzenie go u Powiatowego Inżyniera Ruchu Drogowego. Projekt organizacji ruchu winien posiadać etapowość robót w celu utrzymania dojazdu do posesji jak i obiektów publicznych. 16. Wykonawca, w czasie nieobecności kierownika budowy dłużej niż 2 dni zapewni bezwzględnie na budowie nadzór nad wykonaniem robót przez kierownika robót branży drogowej z uprawnieniami bez ograniczeń. Fakt ten zostanie wcześniej zgłoszony do Zamawiającego. 17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odmowy odbioru robót w przypadku stwierdzenia wad i usterek niedających się usunąć w szybkim czasie lub braku możliwości korzystania z wybudowanego obiektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.500,00 zł. (trzy tysiące pięćset zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leszno.bipgminy.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Projekt i wykonanie wzmocnienia podłoża gruntowego nasypu drogowego oraz skarp i poboczy obwodnicy Siedlec w ciągu drogi krajowej nr 2 od km 568+000 do km 568+340.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy ulicy Kochanowskiego w Żelechowie, odcinka drogi gminnej Nr 131432W w Woli Żelechowskiej oraz drogi gminnej Nr 131410W w Woli Żelechowskiej
Dodano: 2016-07-27 - REMONT I UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH
Dodano: 2016-07-26 - Remont dróg dojazdowych wewnętrznych, wraz z infrastruktura towarzyszącą w miejscowości Łubienica Superunki
Dodano: 2016-07-26 - Remont cząstkowy nawierzchni drogi powiatowej nr 3523W Jedlnia - Sokoły - Pionki.
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dzierżenin
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ul. Kołobrzeskiej na odcinku pomiędzy posesjami 52-54 (droga wewnętrzna) w Konstancinie-Jeziornie wraz z oświetleniem drogowym
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie remontów dróg gminnych na terenie Gminy Celestynów - etap II
Dodano: 2016-07-22 - Remont drogi wojewódzkiej nr 698 Pruszyn - Wyczółki od km 7+613 do km 10+613 wraz z remontem przepustu o średnicy 60 cm w km 8+275 na terenie gminy Siedlce, powiat siedlecki, woj. mazowieckie - nr postępowania 125/16.
Dodano: 2016-07-21