Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni placu postojowego przy ul. Nowe Sady 27b

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, Nowe Sady 19
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (+48) 42 27-23-450 , fax. (+48) 42 27-23-451
  • Data zamieszczenia: 2023-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451
    REGON: 100124868
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni placu postojowego przy ul. Nowe Sady 27b
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni placu postojowego przy ul. Nowe Sady 27b, zgodnie zdokumentacją zawartą w Zał. nr 1 i 2 do SWZ.2. W ramach inwestycji wykonany zostanie, w części oznaczonej na planie sytuacyjnym – zał. nr 1 do SWZ, kompleksowyremont nawierzchni utwardzonej wraz z wymianą podbudowy oraz bloków żelbetowych.3. Do rozbiórki przewidziano dwa murki – prowadnice, będące pozostałością po suwnicy.4. Bloki żelbetowe planuje się wykonać o wymiarach 130x130x40cm i 180x180x40cm, z betonu C 20/25, ze stalązbrojeniową klasy B500SP.5. Po zdemontowaniu dotychczasowych utwardzeń ( drogowe płyty betonowe ) i wykorytowaniu podłoża należy przystąpićdo układania nowej podbudowy.6. Podbudowę zaprojektowano z kruszywa łamanego wg PN-B-11112, grubości 20cm,ułożonego na warstwie odsączającejz piasku grubości 15cm.7. Powierzchnia podbudowy powinna być wyprofilowana tak, aby możliwe było ułożenie wszystkich warstw nawierzchnizachowując jednakową grubość na całej szerokości i długości placu.8. Podłoże gruntowe przed ułożeniem podbudowy powinno być zagęszczone zgodnie z wymaganiami podanymi w normie PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”.9. W przypadku stwierdzenia zalegania w podłożu gruntów organicznych nie nadających się do zagęszczenia należy jewymienić bądź stabilizować.10. Nawierzchnię placu zaprojektowano z wibroprasowanej kostki betonowej grubości 8cm, w kolorze szarym układanej na 3centymetrowej podsypce cementowo-piaskowej. Układać ze spadkiem w kierunku odwodnienia.11. Po obwodzie nowej nawierzchni należy ułożyć krawężnik betonowy, lekki o wymiarach 100x30x15cm.12. Uwaga. Zamówienie nie obejmuje wykonania konstrukcji stalowej wiat, która to będzie realizowana odrębnympostępowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału wpostępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:-Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalnościzwiązanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00zł.- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowejpolisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wgśredniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.b) zdolności technicznej lub zawodowej:- doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresemroboty drogowe, w szczególności w zakresie nawierzchni, o wartości minimum 200.000zł.- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymiWykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SWZ.- posiadanie osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacjizamówienia, co najmniej:- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościkonstrukcyjno – budowlanej lub drogowej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ważnezaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednioobowiązki kierownika robót;Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentówpoświadczonych za zgodność z oryginałem.UWAGA: Wymaganie określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie napodstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju zdnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych wbudownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednioobowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca masiedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacjizawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. Postanowienia uzupełniające1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach