Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 94-102 Łódź, Nowe Sady 19
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. (+48) 42 27-23-450 , fax. (+48) 42 27-23-451
- Data zamieszczenia: 2023-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
Nowe Sady 19
94-102 Łódź, woj. łódzkie
tel. (+48) 42 27-23-450, fax. (+48) 42 27-23-451
REGON: 100124868 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lzuk.lodz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja nawierzchni placu postojowego przy ul. Nowe Sady 27b - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni placu postojowego przy ul. Nowe Sady 27b, zgodnie z dokumentacją zawartą w Zał. nr 1 i 2 do SWZ.2. W ramach inwestycji wykonany zostanie, w części oznaczonej na planie sytuacyjnym – zał. nr 1 do SWZ, kompleksowy remont nawierzchni utwardzonej wraz z wymianą podbudowy oraz bloków żelbetowych. 3. Do rozbiórki przewidziano dwa murki – prowadnice, będące pozostałością po suwnicy. 4. Bloki żelbetowe planuje się wykonać o wymiarach 130x130x40cm i 180x180x40cm, z betonu C 20/25, ze stalą zbrojeniową klasy B500SP. 5. Po zdemontowaniu dotychczasowych utwardzeń ( drogowe płyty betonowe ) i wykorytowaniu podłoża należy przystąpić do układania nowej podbudowy. 6. Podbudowę zaprojektowano z kruszywa łamanego wg PN-B-11112, grubości 20cm,ułożonego na warstwie odsączającej z piasku grubości 15cm. 7. Powierzchnia podbudowy powinna być wyprofilowana tak, aby możliwe było ułożenie wszystkich warstw nawierzchni zachowując jednakową grubość na całej szerokości i długości placu. 8. Podłoże gruntowe przed ułożeniem podbudowy powinno być zagęszczone zgodnie z wymaganiami podanymi w normie PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. 9. W przypadku stwierdzenia zalegania w podłożu gruntów organicznych nie nadających się do zagęszczenia należy je wymienić bądź stabilizować. 10. Nawierzchnię placu zaprojektowano z wibroprasowanej kostki betonowej grubości 8cm, w kolorze szarym układanej na 3 centymetrowej podsypce cementowo-piaskowej. Układać ze spadkiem w kierunku odwodnienia. 11. Po obwodzie nowej nawierzchni należy ułożyć krawężnik betonowy, lekki o wymiarach 100x30x15cm. 12. Uwaga. Zamówienie nie obejmuje wykonania konstrukcji stalowej wiat, która to będzie realizowana odrębnym postępowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:-Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 300.000,00zł.- Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.- Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.b) zdolności technicznej lub zawodowej:- doświadczenieWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną, obejmującą swoim zakresem roboty drogowe, w szczególności w zakresie nawierzchni, o wartości minimum 200.000zł.- Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz winien zawierać roboty, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Wzór wykazu robót stanowi załącznik do SWZ.- posiadanie osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej:- 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej lub drogowej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz ważne zaświadczenie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, która będzie pełnić bezpośrednio obowiązki kierownika robót;Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.Przed podpisaniem umowy wykonawca jest zobowiązany przedstawić ww. dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.UWAGA: Wymaganie określonych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.2. Postanowienia uzupełniające1) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19